UKENS SPØRSMÅL

Synes du at du er en ærlig blogger for tiden?

Ja, det synes jeg absolutt. Derimot så vet jeg at det er mange spekulasjoner ute å går angående P og meg, og jeg regner med at det er derfor dette spørsmålet ble stilt. Selv om jeg ikke kommenterer hver minste detalj ved privatlivet mitt, betyr ikke det at jeg er uærlig. Det er bare slik at noen ganger ønsker man ikke å prate om absolutt alt. Jeg har svart på spørsmålet om jeg fortsatt er singel tidligere, men jeg kan alltids gjøre det igjen – svar: ja.

Hvor mange ser din mystory på Snapchat?

Hele 32.000 personer! Jeg fikk helt hakeslep når jeg så det. Det er mange mennesker, det. Jeg har liksom ingenting i mot å ha mange følgere på Instagram og/eller flere tusen lesere på bloggen, men akkurat på snap merker jeg at jeg blir litt stresset. Haha! Jeg deler jo alt mulig der helt impulsivt, ofte uten å tenke meg om i forkant, og det kan jo være litt pinlig til tider. Kremt… IsabelSraad heter jeg forresten! 👻

Hva går pengene du tjener på klessalget til? Donerer du dem?

De går til meg selv. Jeg selger jo ut så og si alt jeg har i garderoben min, nettopp for å get rid of the old and in with the new. Jeg vil fornye garderoben min, for jeg er drit lei av alt jeg har av klær. Når det er sagt bruker jeg å donere og gi bort klær til blant annet Unicef i blant, så det skal absolutt ikke stå på det. ☺️

Hvor kan man se sesongen av Ex On The Beach med Rebecka?

Det kan du se her!

I hvilken størrelse har du den svarte bikinitoppen fra Nelly?

Jeg har den i størrelse 38! Elsker virkelig denne bikinien. Måtte bare ha den i begge fargene som finnes. Du finner den sorte HER og den oransje HER.

Ville bare si at din naturlige øyefarge var syyykt fin! Mye mer Kim K med den – haha. Hvorfor vil du egentlig ha en annen?

Tusen takk skjønning! Jeg ble faktisk overrasket selv da jeg gikk tilbake til den naturlige øyenfargen min, og innså hvor fin den faktisk er. Jeg har brukt blå fargelinser de siste månedene, og egentlig blitt veldig vant med de. Nå kan jeg dog ikke skjønne det, for jeg elsker de lysebrune øynene mine. Jeg blir iiiikke å gå tilbake til blått på en stund i hvert fall. Hehe! Det var så mange som spurte meg hvilke linser jeg hadde på meg første gangen jeg viste meg på snapchat uten fargelinser, men det var altså bare min naturlige øyenfarge. Bra det er NOE naturlig ved meg nå – haha!!

Hva har du gjort med ansiktet ditt? Kinnene dine?

Jeg har ikke gjort noe som helst med ansiktet mitt på flere måneder. Det gjelder forøvrig leppene mine også.

Den rompa di ser totalt FAKE UT, ikke pent i det hele tatt. Stikker ut og ser veldig unaturlig ut. Hva tenkte du med egentlig? Så tynn kropp og silikon i rompen som stikker ut???

Så klart ser den “totalt FAKE UT”, jeg mener.. Den ER jo fake??? 

Skulle ikke du slippe en video? Du sa jo det på Snapchat.

Her er den!

Skal du se på svenske PH når det sendes på TV?

Tviler. Mest sannsynlig ikke.

Kan du ha livestream før? Du har jo aldri det!

Det har du rett i – det gjør jeg ytterst sjeldent. Jeg vet ikke, jeg synes egentlig at livestreams er så kleine. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal prate om? Haha. Spørsmålsrunde er jo en klassiker, men jeg vet jo hvilke spørsmål som eventuelt hadde blitt stilt om og om igjen, og det kjenner jeg at jeg ikke orker nå. Når det er sagt skal du ikke se bort i fra at jeg dukker opp med en live om ikke så alt for lenge. Jeg får se det an, men jeg skal tenke på det. 💞

Nå som du har klessalg, skal du legge ut flere plagg eller er det alt?

Det kommer mer!! Jeg har blant annet masse sko og jakker som jeg vil bli kvitt. Hold utkikk på nettbutikken HER for å få med deg når det blir lagt ut nye godbiter. Det er så gøy at dere liker at jeg selger klærne mine, forresten! Etterspørselen har vært høy, og det er veldig gøy for meg. Over halvparten av plaggene er allerede kjøpt, så vær kjappe om dere vil shoppe. 💋

___

NOE DU LURER PÅ? STILL SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

27 kommentarer
    1. Det var disse spm du så på som mest intressant å få svar på?
      Er du virkelig så dum eller spiller du?

    2. Du burde være forsiktig med hva slags bilder du legge ut på snapchat
      Kanskje noen print screene nakenbildene dine og plutselig bruke det mot deg som en eller annen gjorde med sophie 🤣

    3. Hvorfor svare su så patetisk på den fake ræv greiene ?
      Du kan vel svare skikkelig på hvorfor du valgte å operere deg til å se rar ut istednfor å få en størrelse som ser litt normal ut?

    4. Til 23:21 Du vet, dumme spørsmål krever dumme svar. Hvorfor skal hun svare på det fordi du synes den ser rar ut? Hun ville ha den sånn og synes sikkert ikke den ser rar ut.

    5. Det fyssta Eg la merke til når du å exen laget film, var oppdelingen i bloggen, lyd effekter, det hvite, som du har gjort i slutten av filmen her. Kor har du lert det? Liker det!

    6. Du har veldig fin sminke 🙂 kan du skrive et innlegg om hvilke produkter du bruker? Foundation, concealer, highlight øyenskygge – alt?:)

    7. Vil bare veie opp for noe av det stygge du hører: du er nydelig og jeg synes du fortjener så sykt respekt for at du er ærlig om operasjon (selv om jeg ikke skjønner hvorfor du ikke er ærlig om at du opererte rumpa to ganger, men du orket kanskje ikke en ny runde med negative kommentarer) loove ❤❤❤😚 et lite tips er også å investere penger i hus/leilighet eller spare unna sånn at du har god råd også hvis bloggen en dag ikke bringer penger

    8. Jeg søkte deg opp på google for å se hvordan du så ut før operasjonene. Og dayuuum, nå skjønner jeg hvorfor du opererte deg. Ikke at resultatet er så pent nå, men bedre enn før ihvertfall..

    9. Hei! Hvilken restaurant var det du spiste på 8 august? Du la ut bilder på Snapchat, og det så utrolig godt ut!

    10. Jeg har fulgt deg lenge nå – men enda synes jeg at det er rart at du er den samme jenta som var med på ph – det er ingenting som ligner liksom – merkelig 😀 vakker begge utgavene da <3
      Godt at du ser det selv forresten 😀 øyenfargen din er helt fantastisk fin <3

    11. Detta var mye moro Isabel. Ærlige og iherdige svar som kom fra den kanten. Folk skjønner liksom ikke helt greia når de spør om du er dum. For det første så er du smart, veldig smart hvis ikke hadde du neppe tjent så godt og vært så godt likt. Og for det andre så er det rett og slett uhøflig og lite dannet og kalle andre dumme. Ihvertfall direkte til vedkommende. Bare fortsett den kule stilen din, som har fått deg så her langt Isabel. Jippi!!

    12. 09.08.2017 kl 13:41:
      For en stygg ting å spy ut. Håper du kunne stått for den kommentaren utenfor husets fire vegger og din feiging.. Skam deg 🙂

    13. At du med god samvittighet kan si at pengene fra salget går til deg selv, når du har så sykt mye penger.

    14. Fysøren jeg blir helt satt ut av hva folk får seg til å kommentere… og av at de faktisk velger å kommentere idet hele tatt. Men du skal virkelig ha en klapp på skulderen, for du lar deg ikke bli tråkket på og står på, til tross for så mange unødvendige og barnslige kommentarer. Jeg elsker bloggen din, syns du er veldig inspirerende! Og ikke minst så utrolig pen! Itillegg virker du som en så gøyal jente. En jente jeg er sikker på jeg kunne hengt med på fritiden og hatt det dødsgøy med! Stå på videre- ikke la folk som har det dårlig med seg selv ødelegge for deg:-)

    15. Hei, så du hadde lagt ut bilde av Martine Lunde før hun var med på paradise, og du sa jo du kjente en som hadde melt seg på, var det henne? Og hvordan kjenner dere hverandre, er dere gode venner idag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg