DRINKER & SEXSTILLINGER

DATE WITH SISSY

Goood formiddag babes! I går hadde jeg en helt fortreffelig dag. Den startet med et par timer i frisørstolen (eget innlegg kommer med alle detaljer) hvor jeg ble dullet med i et par timer. Det var sååå etterlengtet, håret mitt var helt katastrofe etter for mangee uker i varmen. Etter at jeg fikk hair on fleek av beste Ann Beate, fikk jeg unnagjort x antall ærender før det var tid for en siste date med Jasmine før jeg reiser i dag. Egentlig skulle jeg dratt på fredag, men det ble litt endringer i planene. Jeg reiser med andre ord i dag! Woho 😚 Uansett! Vi spiste en sen middag på Fridays (hvem er sjokkert?) og nøt litt godt i glasset. Det er alltid så gøy når vi to tilbringer tid sammen. Jeg elsker det å ha en storesøster jeg kan prate med om absolutt alt. I går gikk det for det meste i prat om sexstillinger. Jadda! 😉

Vet dere… Jeg er så utrolig trøtt her jeg sitter nå. Jeg fikk ikke mer enn 3-4 timer med søvn på øyet i natt, da jeg ville få sendt avgårde alle bestillingene som ble gjort via nettbutikken min før jeg reiste. Selv om det resulterte i lite søvn, er jeg veldig glad for at jeg fikk det gjort! Dere fortjener å få pakken deres fortest mulig, så det var ikke snakk om å prioritere noe annet enn nettopp det i går kveld. Med andre ord er alle bestillinger sendt av gårde! Jippiiii!

Jeg runder av her nå, jeg må trykke i meg baguetten jeg akkurat kjøpte. Oppdaterer dere mer når jeg er fremme på destinasjonen. Noen som klarer å gjette hvor jeg skal? Klem!

32 kommentarer
    1. HVILKEN LV VESKE HAR DU OG HVOR HAR DU KJØPT DEN ? 😍😍😍 Leter etter lignende. Kunne du skrevet et innlegg ?

    2. Det hadde vert så sykt kult å sett deg reise ! Du er flink med å ta bilder og lage det fint på bloggen din, og med en variert reiseblogg på høyt nivå hadde den vært enda mer spennende å klikke seg innpå !
      Livingdoll hadde en slik reise blogg i en stund, mye redigert men likevel likte jeg den veldig godt for ren inspirasjon! Det er liksom litt utenom det vanlige som sydenreiser, kjærlighetshistorier, sminke og slikt. Mer inntrykk og variasjon. Det finnes helt sikkert noen som ønsker å reise sammen med deg håper jeg. Kanskje du kan stikke innom L.A også og være der en stund så har du opplevd det også 🙂

    3. Du er så pen når du ikke “gjør deg til”. Når du bare smiler naturlig til kameraet (i hvert fall ikke når du ser bort) og ikke kler deg så “utfordrende”. Søt slår sexy any time

    4. “Dere fortjener å få pakken deres fortest mulig, så det var ikke snakk om å prioritere noe annet enn nettopp det i går kveld. Med andre ord er alle bestillinger sendt av gårde” på du er skjønn Isabel<3

    5. Spm til ukens spørsmål:
      Hvem er du i vennegjengen?
      Hva liker du best/minst ved deg selv? Både utseende og personlighet
      Hva er din drømmereise?
      Hva var det du ikke likte med vernepleie studie? Hvis du måtte studert noe, hva ville det blitt?

    6. Når du er med venner og familie dokumenter du alt(er du en slik person som liker å dokumentere og har det som hobby er det jo bare bra at familie og venner bryr seg om deg ved å vise at de respekterer din hobby og ditt yrke.) men når du er med Pierre er du dønn stille på sosiale medier. Er det fordi du skammer deg over hvordan dere brukte sosiale medier når dere var sure på hverandre? Eller er det fordi pierre bryr seg mest om seg selv at du må ta det valget om å være døn stille på sosiale medier når dere to er sammen? Bare spør for du fortjener det beste uten at noen skal få deg tvile på at er egoistisk eller ikke få holde på med hobbyen din eller om du er god nok. Bare lurer at lurt på dette siden Rhodos turen, for da agså snappet du mye men når pierre kom ned var det dønn stille fra deg.

    7. EWW.” I går gikk det for det meste i prat om sexstillinger. Jadda! 😉” cruncher av deg på et helt nytt nivå fortida

    8. Skjeer med at du er med Pierre på tivoli? Du er vel klar over at når du tar bilder speilrefleks du han ubeviist

    9. Jeg trodde du hadde lovet å poste flere innlegg enn vanlig nå som du har kommet hjem fra Rhodos? Alt for lite innlegg, du kommer til å miste fryktelig mange lesere om dette ikke endres veldig snart! Jeg trenger my daily fix! 🙂

    10. du er klar over at det er utrolig åpenbart at du reiser med pierre når du bevisst unngår å filme personen du er på tur med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg