HEI FRA …

reklame

(annonselenker) TOPP HER // BUKSER HER // ADIDAS SNEAKERS HER

Hei fra Gøteborg! Det var flere av dere som gjettet riktig da jeg spurte, men det er jo kanskje ikke så rart med tanke på at jeg kom på at jeg allerede har nevnt det tidligere. Haha! Smart, Bella. 💡 Uansett! Jeg har hatt noen fantastisk fine dager i denne flotte byen hittil. Jeg tok inn på et super fint hotell for anledningen, og her stortrives jeg. Jeg har det så gøy at jeg booket en natt til! Hihi. Jeg klarte ikke forlate Gøteborg helt enda. Det har for det meste gått i shopping, Liseberg og kvalitetstid. Jo, til og med trening! Haha, herregud. Når skjedde det sist, liksom? Wow. 

Jeg må ærlig innrømme at jeg har falt pladask for Sverige. Det er vel ingen hemmelighet, jeg har alltid likt det svenske folk. Husker dere på PH, når jeg ble overlykkelig når det var en svenske (P) som sjekket inn? “Eg eeeeelske jo svensker!”, sa jeg rimelig kjapt da han åpnet munnen og presenterte seg selv. Haha! Jeg har alltid vært svak for svensk. 

Jeg skal nyte denne dagen videre her på min lille weekend-tur, så jeg runder av nå. Det står shopping og arabisk middag på agendaen. Jippiiii! Jeg håper at dere får en fantastisk fin fredag! Klem.

29 kommentarer
    1. Er du med Pierre? Virker vertfall slik, ettersom at han legger aldri ut noe når dere er sammen, eller jeg tror dere er sammen da.

    2. Gøteborg er fantastisk og det hotellet du er på er så fint! Kos deg masse når du først er der. Hvem er du i Gøteborg sammen med?

    3. Hvorfor står du ikke frem på bloggen om deg og pierre? Alle skjønner jo at det er han du er med i Gøteborg. Blir jo dobbeltmoralsk. Og ikke så lett å stole på deg når du sier en ting og gjør noe annet. Fint at dere har funnet tilbake til hverandre, men hvorfor skjule det?

    4. Man ser på jo storyen til deg og Pierre at dere er med hverandre!! 😮 Samme resturant osvosv 😉 ❤️❤️ ( var samme duk på videoene dere la ut, tihi)

    5. Hvorfor må hun fortelle til oss om hun er der sammen med Pierre, eller hvem hun er der sammen med? Jeg skjønner ikke hvorfor hun må fortelle det? Hvorfor må vi vite det? Hva har det med bloggen å gjøre??? Å falsk eller dobbelmoralsk er hun uansett ikke! Hva hun sa eller gjorde for flere måneder siden kan vel endre seg! Det gjør det jo for oss alle iblant! Om det er noe mellom henne og Pierre eller ikke så går vi nok vite det tidsnok!

    6. Ehm. Vi vet du er med Pierre, han la ut bildet av maten på bordet. Og du la ut det samme bordet ut selv 😉 hva skjedde med ærlige bella!

    7. Han Pierre la ut av samme seng som du gjorde på snap, han en selfie i b&w hvor man så at det va samme skinn og trekk, som på det bildet du la ut av det innlegget her.. Når skal vi få en forklaring på dere to? Ingen bryr seg om at dere er sammen igjen, er bare det at du ikke forteller ingenting og holder det hemmelig når alle vet det uansett. Ja, greit du skal ikke måtte brette ut hele livet ditt på bloggen, men du har sagt det selv at dette er en blogg om hverdagene dine og hva som skjer i livet ditt, og da synes jeg du burde forklare til oss hva som skjer. Du har jo forsåvidt også valgt å lage deg en blogg istendenfor andre sosiale medier, en blogg hvor du må skrive om ting som skjer i livet ditt. Så lag nu et innlegg hvor du forklarer alt.

    8. Kos deg på tur, Bella! Ser helt fantastisk ut! 😃 Skjønner godt hvis du ønsker privatliv, ingen av oss har noe med hvem du reiser med. Men en liten ting du gjorde som røpa deg, når du filmet den ene karusellen så så man speilbildet av dere to i glasset 😘 bare vær obs til neste gang du filmer hvis du ikke vil at folk skal vite hvem du er med.

    9. Heihei! Kan du væææærsåsnill å si hvor smykket ditt er ifra? 🙂
      har lett overalt etter den typen og finner det ikke :/ hadde blitt veldig glad!
      Klem!

    10. Tror ikke du og Pierre kommer til å holde hvis dere blir sammen igjen. Vet ikke hva som er mest utrolig, at du tar han tilbake eller at han tar deg tilbake…. begge har hengt ut hverandre i media, barnslig!

    11. Lurer også på hvor smykket er fra. Kjempe fint. Kos deg i Gøteborg. Ta dere en tur i slottsparken (?). Er en slags gratis dyrepark med alt og hele pakken. Er en fin går tur om været er bra. Virkelig å anbefale om en har en å holde hender med 😉

    12. Og nå er alt glemt med at han ikke hadde følelser igjen for deg på slutten av forholdet deres ? Og du vil ta en ny runde med det der ?

    13. På bilde nr 2 synes jeg faktisk du lignet på Eva Longoria 🙂 Tommel opp for det, hun er MYE vakrere enn Kim K.

    14. Enig med deg – sverige er herlig <3 bare jeg hører språket så blir jeg glad.
      Herlig at du koser deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg