“DU ER BARE TYNN FORDI AT DU HAR FETTSUGD”

Hver gang jeg legger ut en snap eller et bilde av kroppen min, får jeg kommentarer som går på at jeg er tynn bare fordi at jeg har “fettsugd”. Jeg begynner å bli rimelig lei av akkurat den setningen, for det stemmer overhodet ikke at det er det som er grunnen. Jeg har alltid vært tynn, selv da jeg var på PH og spradet i bikini på TV-skjermen hver bidige dag. Dere husker kanskje det? Det er slik kroppen min er, jeg er slank av natur. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når man går gjennom et slikt inngrep som jeg gjorde da jeg forstørret bakdelen min, er det vanlig å ta fett fra enkelte områder på kroppen som da blir flyttet til rumpa. Det gjorde jeg, men det var minimalt med fett som kunne bli flyttet på hos meg, nettopp fordi at fettprosenten min er og var veldig lav. Det eneste jeg gjorde var å fjerne fett fra lårene, for å så sprute det inn i rumpa (beklager til dere som synes at dette er litt TMI). Jeg har ikke fettsugd noe som helst annet på kroppen min, foruten om minimalt fra lårene for over et år siden. Alt det fettet er forøvrig tilbake igjen for lenge siden. 

Så, nå vet dere. Jeg føler meg ganske dum som i det hele tatt har behov for å forklare meg, men ettersom at det er så mange som skal bodyshame meg fordi at jeg har “fettsugd” meg, kjenner jeg at jeg vil legge fakta på bordet. Jeg har ikke fettsugd meg i den forstand og det eneste som ble rørt var lårene mine, men de er tilbake til normalen for flere måneder siden. Så det så. 

22 kommentarer
    1. Jeg må le. Rett og slett le. Folk har så altfor lite å gjøre på. Hva godt får dere nettroll ut av å sitte bak en PC skjerm og slenge drit til andre mennesker? Helt seriøst. Jeg mister troen på mennesker. Give the girl a fucking break. Om hun fikser på nesen, leppene, rumpen, puppene, magen, lårene, lillefingeren, storetåen eller kneet, LA HENNE GJØRE DET! Det er hennes liv, hennes valg og hennes utsende. Hva det angår dere, forstår jeg virkelig ikke. Å ikke kom med den “hun er en kjent person. Hun er ett forbilde for små jenter”. For når alt kommer til alt, så må mennesker ta sitt eget valg og velge hva de selv vil gjøre med livet sitt! Ingen andre tar valget for deg.

    2. Definitivt sjalu! Hvis man ikke hadde brydd seg så hadde man aldri kommentert. Skjønner ikke hvorfor folk egentlig gidder å bruke tiden sin på å kristisere en andres liv og kropp. Meningsløst. Når man kan bare se vekk ifra det og leve et helt normalt liv uten den negativiteten.

    3. Har lyst og gjøre det samme med rumpen, tenkt på det lenge.
      Men driver på med bikini fitness, og er redd du kommer til og se innleggene 😅
      Må veldig langt ned i fettprosent, og jeg vet ikke hvordan det blir med opperert/trent rumpe :p

    4. Jeg er ikke sjalu, jeg er veldig fornøyd med meg selv, men jeg må få lov å si at jeg synes det et helt sykt at du faktisk har fettsugd lårene dine og puttet det inn i rumpa. Naturlig er alltid best!! Da snakker jeg om helse og velvære forøvrig.

    5. Tykke jenter sitter med heksetankene sine og kritiserer tynne jenter. Har opplevd det selv, og bli glant stygt opp og ned på av tykke ustelte kjøttetere av noen manne/kvinner pga de lange tynne beina mine og min flotte tynne grasiøse kropp.

    6. Bryr meg egt fint lite om hva du har gjort med kroppen din og ikke, men et lite faktainnspill er at fettsuging gjør at det ikke kan produseres nye fettceller der en har fettsugd.

    7. Ærligheten din er bare herlig! Vær stolt av deg selv å drit i alle som snakker dritt om deg! De er bare såå sykt sjalu for at du er så vakker som det du er!
      Stå på!❤️

    8. Line: Du har rett i at det ikke produseres nye fettceller der man har fettsugd. Men fettcellene som er igjen, kan jo vokse seg veldig stor2. Derfor er det alltid mulig å legge på seg igjen.

    9. Så enig med Caroline kunne ikke sagt det bedre😁 Men du ser strålende ut å di som slenger stygge kommentarer det er jo bare Av en grunn 😌 Dem er sjalu som faen!!! PS har aldri kommentert på en blogg før men her måtte jeg bare! Mennesker er så stygge med hverandre atte jeg blir så frustrert🤢 Du er virkelig flott 😊

    10. Jeg er værtfall glad for at du har sagt sannheten og innrømt operasjonen værtfall! Slik at folk vet at det ikke er helt naturlig (rumpa). Men en ting jeg lurer på; hvorfor ga du ikke den sunne veien til større rumpe en sjanse? Er klar over at det tar lang tid men slik er det med alle.

    11. hei. jeg vet at dette ikke har noe med saken å gjøre . men jeg er en jente som sliter veldig mye med cellulitter og strekkmerker overallt på kroppen:( vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg har veldig mye av begge deler. Blir veldig lei meg. Har hørt at man kan ta lpg behandlinger og det er så dyrt. Har du noen gode tips på hva jeg kan gjøre isabell?
      klem

    12. Jeg tror folk reagerer på slikt fordi plastisk kirugi og store endinger av utseende blir nærmere og nærmere “normalt”. Når forbilder og kjent-folk som deg og andre gjør slike drastiske endringer med dere selv for å passe bedre til samfunnet, og deres egne syn på det perfekte utseende, er det en stor påvirkning til at andre får et inntrykk av at dette er normalt! Misforstå meg ikke, jeg mener ikke at fordi man er “kjent” eller lignende så kan man ikke gjøre hva man vil, fordi det er din egen kropp, dine valg. Men når man er kjent, og driver med feks blogging, der man skriver til såpass mange menneskser, så er det lurt å tenke over hvilket budskap man vil ha ut til dem, og feks barn? Det er jo ikke til å legge skjul på at det er ganske trist at barn i 12-13 års alderen gleder seg til å ta silikon og fyll i leppene når de er gammel nok. Man må lære seg å elske kroppen sin som den er, det er slik man skaper selvtillit.

    13. Haha herregud, det finnes så mange kyniske mennesker her i verden. Det går faktisk ann å ha fin kropp uten å operere seg til den! Folk ass..

    14. Folk har problemer, folk elsker å rakke ned på andre, spesielt flotte figurer. Drit i dem, man klarer aldri å endre deres holdninger, fordi dem er korket i topplokket! Det er dem som har et problem med at du ser bra ut, og det er ikke ditt problem. Fuck dem og keep up living your own damn life!👊🏻 🌸

    15. Bare en tanke: du har rett i det du sier. Sjalusi/haters-kortet blir trukket frem hver gang, men det er altfor enkelt. Jeg er overhodet ikke sjalu på frøken Raad her.Joda hun ser ganske bra ut, på bilder hvertfall fra enkelte vinkler. Men det er det eneste. Og hun er med på å normalisere operasjoner for å få seg ønsket utseende, istedenfor å akseptere slik man er født. Tror man blir syk i hodet av å ta titalls med selfier hver dag. Narsisistisk og selvopptatt. Ikke så mye å misunne det spør du meg.

    16. Dere som bare gjør dagen til andre dårlig!: hva gjør dere inne på bloggen hennes om dere synes det er så feil det hun gjør?? La bloggen ligge da! Følg noen andre dere slipper å slenge med leppa til. Eller hold det negative for dere selv…….. seriøst hva er galt med folk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg