JEG MÅ BARE TIPSE DERE OM DETTE!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag skal vi prate litt om barbering. Sommeren er ikke helt over enda, jenter! Det betyr at vi fortsatt må barbere leggene med jevne mellomrom slik at vi kan sprade rundt i både bikini og sommerkjoler uten hårete legger. Vi vil jo ha glatte legger og hårfri bikinilinje, ikke sant?

Da jeg var på Rhodos fikk jeg mange spørsmål angående hvordan jeg gjorde med barberingen og spesielt hvordan jeg unngikk nupper da jeg gikk rundt i bikini hver eneste dag. Jeg skjønner hva dere mener, til tross for at det er et litt merkelig spørsmål å få. Hehe! Derfor tenkte jeg å gi dere et svar – en gang for alle. Min hemmelighet er nemlig å ha en bra barberhøvel som IKKE irriterer huden. I tillegg til det foretrekker jeg mye heller en høvel som gjør mer enn å kun fjerne hår. Den siste tiden har jeg nemlig sverget til Hydro Silk barbersystem for kvinner. Dette er en høvel som er helt genial! Dette systemet tilfører huden fuktighet ved hvert strøk OG er utstyrt med 5 kurvefølende blader med «skin guards» som gjør det enklere å unngå kutt og sår. Hvor fantastisk? 😁 Tidligere brukte jeg Intuitiun Sensitive Care som jeg også er kjempe fornøyd med, men Hydro Silk er mye mindre i størrelsen, så den er fin å ha med seg på for eksempel ferie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Personlig har jeg veldig lett for å både kutte meg, i tillegg til at jeg sliter med å bli veldig tørr etter barbering, spesielt på leggene. Jeg oppdaget raskt at ved å bruke Hydro Silk slapp jeg begge disse plagene. Jeg hverken kutter meg under barbering og jeg er ikke lenger tørr i etterkant! Jeg har brukt så mange barberhøvler tidligere som jeg nå forstår hvor elendige de har vært. Det er jo ikke slik at man går rundt å tenker over at det finnes noe bedre på markedet. Det bruker i hvert fall ikke jeg å gjøre, og det tror jeg ikke at jeg er alene om. Derfor tenkte jeg at det er flere enn meg som hadde satt pris på å bli tipset om denne fantastiske høvelen som gjør alt tusen ganger bedre! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KLIKK HJEM HYDRO SILK HER!

Jeg lover at du blir å elske den like mye som meg. 💋

12 kommentarer

Siste innlegg