UKEN SOM GIKK

annonse

AKKURAT NÅ

For første gang på flere dager er jeg helt alene i leiligheten. Søsteren min er tilbake i Tromsø og besøket mitt har dratt. Det føles veldig merkelig å brått være helt ensom, men jeg skal prøve å se det positive ved det. Nå kan jeg se på de seriene jeg elsker, springe rundt naken her hjemme (haha) og generelt gjøre Bella-greier. Det blir litt deilig, men samtidig vet jeg at den “gleden” kun blir å vare i noen få timer. Jaja!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Hvordan i alle dager er det mulig å svi SÅ masse penger i GØTEBORG!? Altså, hadde det vært en spennende storby hadde det vært en sak, men i lille Gøteborg aner jeg ikke hvordan jeg har fått det til. Er det mulig – haha. Nå fikk jeg – en gang for alle – bevis på hvor elendig jeg er med denne forbanna pengebruken min. 

UKENS INNKJØP

Sminke på Sephora (viser senere!), klær og et par netter på det super fine hotellet Upper House i Gøteborg. Alt har definitivt vært verdt det! Jeg hadde noen super fine dager på tur. 😃 Ellers fikk jeg jo den feteste pakken i posten av Nelly, og HER kan dere se hele innkjøpet. Favorittene mine er definitivt disse:

(annonselenker) BIKINITOPP HER // UNDERDEL HER

BIKINITOPP HER // UNDERDEL HER (DØØØR FOR DENNE BIKINIEN!! 😍)

UKENS HØYDEPUNKT

Åh, den er vanskelig! Jeg har hatt så mange fine stunder denne uken at det er vanskelig å bare velge en hendelse. Men, besøk av søsteren min har vært fantastisk, og det samme har Gøteborg-turen vært. Spesielt koste jeg meg da vi satt på skybaren hvor vi nøt drinker, så utover hele byen og snakket om livet. Den kvelden vil jeg gjenoppleve tusen ganger! 

UKENS CRAVING

Caffe latte! Hør på denne frøkna da, som plutselig har blitt en kaffe-elsker. Det er forøvrig ikke så veldig bra, med tanke på at jeg strør et kilo med sukker oppi hver kopp jeg drikker. Jeg liker nemlig ikke den barske kaffe-smaken, men med et lass sukker smaker det jo helt nydelig. Heh! Hvor sunt det er, kan jo derimot diskuteres…

UKENS OPPTUR

At jeg, etter flere måneders sikling, fikk klørne i Huda Beauty sminke! Jeg kjøpte med meg begge tingene de hadde inne, og he-rre-gud så bra produktene er!!! Jeg dør! Jeg tenkte å lage et eget innlegg om det, da jeg så hvor mange som var interesserte i det da jeg la ut på snap. Hold utkikk, babes! 💄 

UKENS VIDEOER

 
iiQLc0O9cN4

UKENS NEDTUR

Å våkne opp til dickpicks. Okei, dette høres muligens veldig spesielt ut men – jeg er så jævlig lei av å få bilder av peniser tilsendt. HVA er greia? Det er jo ikke noe annet enn direkte motbydelig! Det finnes ikke hverken sexy eller digg. Når skal enkelte mannfolk skjønne det? Sånn helt seriøst, det er jo så ekkelt. Jeg blokkerer brukerne jeg får det tilsendt av på sekundet, men shit så mange “nye” det er som gjør samme greia. Blæææ! Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har våknet til en snap av en ekkel penis skrikende over telefonskjermen. Stop iiiit!

UKENS TANKE

Jeg har tenkt på å dele med meg av hva valget til slutt falt på med tanke på livssituasjonen min, men jeg har ikke kommet så langt. Det har gått i glemmeboksen, men jeg lover at det kommer fortløpende!

UKENS ANTREKK

T-SKJORTE HER // JEANS HER

JEANS HER // TOPP HER // SANDALER HER // SMYKKE HER

TOPP HER // BUKSER HER // ADIDAS SNEAKERS HER

JEANS HER (VERDENS BESTE BUKSR, SERIØST!) // TOPP HER // VESKE CHANEL 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

DRINKER & SEXSTILLINGER

I AUGUST SKAL JEG…

FORESPØRSEL OM BLOGG-FIGHT

8 kommentarer
    1. Istedenfor å ta masse sukker i latten din, burde du heller ta en latte med smak. F.eks er kokos&hvit sjokolade veldig godt. Eller så vil jeg anbefale vanilje eller hasselnøtt.

    2. “Vi satt i skybaren”. Hvem er vi? Hvorfor forteller du ikke leserne hvem du var i Gøteborg lenger? Vil du holde det for deg selv, så si ihvertfall det da. Du har trofaste lesere som tilber deg fordi du er ærlig. Ikke ljug og lat som ikke noe. Blir skuffa..

    3. Helt enig med deg hva er greien med og sende bilder av kuken uten at man har spurt om det en gang. Hva glede har de av det liksom. Er lei av det selv og

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg