SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg hadde en spørsmålsrunde på Snapchat tidligere i dag (IsabelSraad heter jeg!), hvor jeg ba dere sende inn spørsmål som jeg skulle besvare her på bloggen. AAAND HERE I AM! Her kommer svarene som lovet. Håper dere syntes det var gøy med en ny omgang med spørsmålsrunde, det var jo tross alt en stund siden nå. Jeg blir stilt utallige spørsmål hver eneste dag, så jeg tenkte at det var på tide å samle opp litt spørsmål og svar nå. LETS GO! 💋

______

Har du tenkt til å besøke Stavanger igjen snart?

Jaaa! Det er i gang med å planeres. Savner Michelle og Elias alt for mye nå! Dessuten hadde det ikke slått feil å feste i hjembyen igjen. Det var jo en halv evighet siden sist.

Hva er dine topp 3 favoritt byer av alle byer du har vært i?

Vanskelig. London elsker jeg, det samme med Paris. Ellers er jo Stockholm en soleklar favoritt!

Har du tenkt noe mer angående tatovering?

Åh, duuu.. Jeg har SÅ lyst! Jeg var seriøst to sekund i fra å gjøre det helt spontant på Rhodos i sommer, men “heldigvis” var tatovøren fullbooket akkurat den dagen. Jeg synes at tatoveringer er døds fint, men det som stopper meg er spørsmålet om jeg kommer til å passe i det eller ei. Hva tror dere? Dessuten er jeg ikke sikker på hva jeg skal skrive heller. Blæh. Det er vanskelig ass! Jeg misunner alle vennene mine som har tattoos, jeg må bare hoppe i det å våge selv også.

Har du noen i kikkerten?

Som jeg skrev på bloggen da jeg nylig ble singel, ønsker jeg aldri å dele med meg om en eventuell kjærlighet igjen. Det er så vanvittig mye drama som følger med, og ikke minst hodebry. Jeg ønsker litt mer privatliv på akkurat den fronten, uansett om jeg er singel eller ei. Mitt kjærlighetsliv er jeg veldig tilbakeholden på, og det kommer jeg alltid til å være. Jeg vil ikke utsette hverken meg selv eller en eventuell fremtidig kjæreste for offentligheten. Den feilen har jeg allerede gjort en gang tidligere, og det vil jeg ikke gjenoppleve.

Har du botox i ansiktet?

Jeg har botox i sinnarynken, ja.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) TOPP HER // VESKE CHANEL 

Bruker du selvbruning?

Nei! Jeg tar solarium i ny og ne, ellers er jeg jo ofte i varmere strøk hvor jeg passer på å få sole meg ekstra mye. Det er jo så vanvittig fint med gløøøød!

Skal du selge mer klær?

Ja! Det er absolutt planen. Jeg tenkte bare at det var lurt å dele det opp i flere omganger, slik at jeg får tid til å få sendt alt før det har gått for lenge. Nå er jo alt sendt avgårde, og garderoben min skriker fortsatt etter å bli tømt enda mer. Jeg planlegger å få lagt ut mye mer på salg denne uken. Stay tuned! Det blir forresten mye mer jakker, kjoler og sko denne gangen. 

Hvorfor flyttet du fra Stavanger til Oslo?

Jeg opplevde Stavanger som veldig lite. Jeg ville satse på en karriere etter deltakelsen på PH, og jeg visste på forhånd hvor vanvittig dømmende folkene er i Stvg (beklager til dere som tar dere nær av dette, men det er bare min personlige mening etter å ha bodd der hele livet). Man kan ikke tro at man kan oppnå suksess, og hvert fall ikke gå sin egen vei der, uten å bli snakket/ledd av. Jeg opplevde det med en gang det ble offisielt at jeg var en av deltagerne, så da tenkte jeg at det var like så greit å bare pakke sammen sakene mine å flytte til storbyen hvor man ikke blir dømt så fort man stikker seg litt ut. Jeg er sjeleglad over at jeg tok det valget, for herregud som jeg trives her i forhold til Stavanger. Det kan ikke sammenlignes en gang, for å være helt ærlig.

Hva liker du best ved din personlighet?

At jeg tar meg selv så lit høytidelig og at jeg har ekstremt mye selvironi. Man skulle kanskje ikke trodd det utifra bloggen, hehe. Det gjenspeiles kanskje ikke så veldig godt her, men jeg lover at det stemmer. 😁

Hvilke jobber har du hatt?

Jeg har jobbet som servitrise, på Synsam og på parfymeriet Fredrik & Louisa. Sistnevnte eeeelskeet jeg! Det å få jobbe med beauty hver dag gjorde meg så lykkelig – haha. Høydepunktet var definitivt når merker som Chanel og Dior slapp nyheter. AH! Det var lykkens dag på jobb.

Har du operert øynene?

Nei, det har jeg nok ikke. Det er morsomt å se hvordan enkelte antar at jeg har operert ALT ved meg. Nei, jeg har ikke operert bort ribbein, og ikke har jeg fått lengre panne heller. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) TOPP HER // TIGHTS HER // ADIDAS SNEAKERS HER

Hva gir deg motivasjon til å trene?

For å være ærlig er det på grunn av at jeg nylig oppdaget hvor forferdelig dårlig form jeg faktisk er i. Før trente jeg opptil to ganger daglig, liksom. Jeg spilte fotball i 10 år, gikk på idrett på VGS og var generelt veldig glad i trening. For to år siden, da livet mitt forandret seg drastisk, forsvant treningsgleden. Det var så mye nytt og spennende som jeg mye heller ønsket at skulle oppta tiden min. Nå derimot ønsker jeg å komme tilbake i form igjen. Det er på tide å bry seg litt om helsen igjen. 

Hvorfor svarer du ikke på spørsmål om P?

Fordi jeg ikke har lyst til det, selvsagt. Hadde jeg villet, hadde jeg gjort det for lenge siden. Det er ikke alt jeg er NØDT til å besvare, selv om jeg blogger. Noe må man få lov til å holde for seg selv, uten at man skal få hat for det. Til syvende og sist er det mitt liv, og det er helt opp til meg selv hva jeg ønsker at mine 20.000-25.000 lesere skal få ta en del av og ikke.

Er du bifil? Jeg har hørt det.

Jeg er ikke biseksuell, nei. Jeg er hetero og tiltrekkes med andre ord bare av menn. Når det er sagt synes jeg at det er så utrolig fint når mennesker våger å stå frem. Homofober er det kvalmeste jeg ser, og noe jeg oppriktig blir flyforbannet over. HVORFOR skal du bry deg om Lars forelsker seg i Trym, og ikke i Lise? HVA angår det deg? På hvilken måte påvirker det DEG og DITT liv? Kjærlighet er kjærlighet, og dere – vi lever i 2017! ❤️💚💛💜💙

Hvor reiser du next?

Først går turen til Stockholm, og så håper jeg at det blir noe av Marbella-tur i September. Wiii!

____

Det var det jeg rakk for denne gang, fininger! Er det noe du lurer på? Legg gjerne igjen en kommentar, så besvarer jeg i neste “ukens spørsmål”. Kyss! 💋

25 kommentarer
    1. rart hvordan så mange tror at den eneste måten å bli kvitt sinnarynka på er botox… Jeg hadde den dypeste sinnarynka, ble kvitt den etter bare noen runder med den populære rullern med nåler, helt utrolig.. jeg var overbevist om at det var kun botox som kunne hjelpe, så jeg regna med at den kom til å bli værende, men der tok jeg feil gitt!

    2. “helt opp til hver enkel hvilken legning man har” Hæ? Utrolig klønete formulert. Det er jo ikke sånn at man bare velger en legning.

    3. Jeg lurer på hvor er den svarte bikinien du la ut i ett innlegg den 27.07 som heter “jeg har bestemt meg” fra? 🙊

    4. Jeg er 22 år gammel og opprinnelig fra hønefoss, men bosatt i stavangerområdet og har bodd her siden jeg var 8 år. Og jeg må si det Isabel, jeg drar overhodet ikke alle rogalendinger under samme kam, men jeg må si meg jævlig enig i at stavangerfolk er dømmende og snakker mye piss. Det finnes så klart slike mennesker over alt, men jeg også legger spesielt merke til folka her.. Har måttet høre og tåle mye piss oppgjennom jeg også. Godt at du fikk det bedre etter at du flyttet. klem<3

    5. Du har jo på en måte fått lenger panne når du har fjernet babyhår med laser da (ikke at jeg dømmer, skulle ønske jeg også hadde muligheten til det)!

    6. Kommer du til å skrive om at du var i Gøteborg med Pierre? Veldig hyggelig at dere har funnet tonen igjen!

    7. Forslag til noe du kan tatovere😊: fernweh
      Det betyr at du har hjemlengsel fra et sted du aldri har vært. Tenkte på deg med en gang jeg så det siden du er så glad i å reise!

    8. Du har rett som alle andre til å ha et privat liv! 🙂 <3 Marbella er hvertfall midt i blinken for deg! 😉 Playground for the rich and famous! 😉 Gled deg om du får til det!

    9. Syns du skal vær forsiktig med å dra stavanger folk under en kam. Er jo en grunn for Oslo er mer “åpen” enn andre byer.. er jo hovedstaden. Folk fra forskjellige deler av verden kommer og går. Er som å sammenligne NY/LA med en mindre state.. er ingenting mer enn logikk. Har selv venner fra Oslo, og flere som har flytta fra småbyer til Oslo. Og må si at jeg blir litt små irritert over hvor mye “kjendis-treatment” dem skal ha, fordi de er fra hovedstaden. Hvor mange kjendiser dem kjenner, merkeklær…etc. Masse skryting, hele tiden. Man skal alltid være noe man egentlig ikke er “late som”. Blir fort lei med tanken på at de fleste er fornøyde, med litt mat på bordet vær dag. Livet er mye mer en glam og glitter, og det er noe østlendinger glemmer ser jeg. Om man ikke har alt kjendisfaktoren blir man sett ned på… Så ja, stavanger folk er ikke alltid hyggelige, men østlendinger er nok ikke bedre 🙂

    10. Helt enig angående dømmingen fra Stavanger. Jeg er østlending og da jeg flyttet til Bergen ble jeg overrasket over all dritten angående “østlendinger”. Ikke fra Bergensfolket for de er nydelige, men fra Stavangerfolket! Fra veldig mange ulike! Synd, for jeg likte så godt tanken om Stavanger og Stavangerdialekten før…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg