JEG ER IKKE LENGER BITTER PÅ DEG

Husker dere hvordan jeg tidligere sa at jeg ble direkte sur når jeg observerte lykkelige par? Spesielt når de gikk hånd i hånd, kysset eller bare generelt så veldig lykkelige ut sammen. Jeg var så ekstremt bitter når jeg først ble singel, at jeg helt ærlig ble irritert på alle par i min omgivelse. Det er nesten litt pinlig å innrømme, for hvor smålig er ikke det? Men vet dere, jeg tror at det er helt normalt når man akkurat har blitt singel, da spesielt om man har blitt dumpet. I den verste perioden ville jeg ikke en gang omgås med vennene mine samtidig som deres kjærester skulle være tilstedet. Jeg sa selvfølgelig ikke det høyt, men det var slik jeg følte det. Jeg ble bare så forbanna bitter. Ikke faen om jeg ville sitte der å se på dem være lykkelige, når jeg selv var singel ufrivillig og akkurat hadde fått hjertet mitt knust.

Peace and love… ✌🏼

Jeg er fortsatt singel, men jeg kan med et lettet hjerte si at denne bitterheten endelig er over. Nå kan jeg glede meg over andres lykke og kjærlighet, noe som egentlig burde vært en selvfølge hele tiden. Men det vet vi alle at er lettere sagt enn gjort, når man selv befinner seg i en mørk tunnel. I dag tok jeg meg selv i å smile i det jeg gikk forbi et par som satt å kysset ved en fontene jeg passerte. Endelig er Bella tilbake, og bitterheten borte. Shit, det føles bra! Det er ikke sunt å gå rundt å irritere seg over andres lykke, selv om man ikke er lykkelig selv. Det har jeg fått lære meg nå, på ekte.

Dette ble egentlig et nokså random innlegg, men jeg følte bare for å lette litt på hjertet. Jeg vet at jeg mest sannsynlig har flere lesere som har følt eller føler på dette akkurat nå, og jeg vil bare fortelle dere at jeg forstår. Jeg forstår, og jeg lover at den tiden vil være over fortere enn du aner. ❤️

Til slutt: jeg vil bare påminne dere om at rabattkoden på Nelly varer frem til 22 august, så dere kan fortsatt benytte dere av den. Dere finner rabattkoden HER! 💋

15 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Gikk nylig gjennom et brudd, er bare en måned siden… Den første tiden var jeg i en slags sjokktilstand og nå er kjærlighetssorgen kommet… Jeg har det helt jævlig, og har ikke så mange gode venner til å støtte meg på heller. De jeg trodde var gode venner har vist seg å ikke stille opp når man trenger de mest… Har du noen tips? Vet du hadde det ufattelig tungt en stund, men nå gløder du jo og ser så lykkelig ut <3

    2. Æææh! Isabel! Hvor har du kjøpt det hvite skjørtet du la ut på snap? Hvit skjørt med kort hvit overdel også. 😀 Jeg elsker den! ❤

    3. Kan du lage ett innlegg om hvordan komme over ex/eller noen man han styret med?? Jeg forelsket meg i en player, jeg trodde jeg kunne forandre! Dum som jeg er, vil jeg fortsatt ha han!!! Hjelp! Eller kanskje er det bare det at jeg ikke fikk han som plager meg. Så hvordan få han ON igjen, SLK att jeg endelig kan innse om han virkelig er alt det jeg har sett for meg.

    4. Synes faktisk denne typen innlegg er av dine beste. Du fremstår som en moden, flott person. Gøy å se at du utvikler deg, du virker som en reflektert person ❤ Dette følte jeg virkelig var et autentisk innlegg.

    5. Hei, kan du please svare på hvor lenge mood-hair extension tilbudet varer? og hvor mange pakker du har i håret ditt? 🙂

    6. Dette innlegget appelerte masse til meg, jeg har nylig blitt ufrivillig singel og det er tungt å se forelsket par hvor enn jeg går. Jeg har ikke følt den bitterheten framfor venninnene mine som er i forhold, tvert imot så råder jeg dem å ta godt vare på sine egne kjærester og sette pris på det de har. Men jeg forstår deg godt hvordan du har følt deg og er veldig glad på dine vegne at du har det bedre<3 Håper jeg også snart kommer over den verste perioden, et knust hjerte tar langt tid å lege.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg