JEG ER SÅ FORBANNA

Jeg er vanligvis ganske elendig på å ta vare på tingene mine, og enda verre blir jeg på fylla. Da jeg våknet i dag kom jeg på at jeg dro hjem uten bankkortet mitt i går kveld. ER DET MULIG! Det er ikke første gangen jeg presterer å slarve bort kortet når jeg fester, og det er nettopp derfor jeg blir så frustrert og forbanna over meg selv. Heldigvis er det ikke verdens undergang – det er jo bare til å sperre + bestille nytt, men det er bare selve greia som får meg så oppgitt. Jeg må begynne å ta vare på tingene mine, så slipper jeg sitte uten bankkort i fem dager enda en gang. Sukk…

Uansett.. På den positive siden hadde jeg det fryktelig gøy i går! Jeg traff endelig mine savnede venner igjen som jeg ikke har sett på noe som føles ut som en hel evighet. Vi samlet oss alle mann i går, før vi etterhvert dro på Findings. Festivalen var faktisk noe skuffende, synes jeg. Det har kanskje mye med at vi hadde bord på VIP-en, og der fikk man ikke med seg stort mye. Musikken var lav og vi så knapt noe som helst. Det var litt leit, men vi storkoste oss likevel. Så lenge man er i godt selskap spiller det ikke så stor rolle hvor man er.

Kvelden endte nokså sent for min del, men heldigvis var jeg smart nok til å kaste meg i en taxi hjem for å sove i min egen seng. Finnes det noe verre enn å våkne opp på narspiel fra kvelden før? Nå var det strengt tatt hos bestevenninnen min da, så det hadde i grunn vært hyggelig, men jeg foretrekker likevel å våkne opp i min egen leilighet. Forresten – jeg må bare få si at det var super koselig å treffe på så mange av dere i går! Det er alltid like gøy. ❤️ Fine leserne mine!!

18 kommentarer

Siste innlegg