BESLUTNINGEN ER TATT ⎮ LIVET FREMOVER

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har lovet dere å oppdatere dere på livssituasjonen min, og spesielt hva jeg ender opp med å gjøre i høst. Har jeg sagt opp leiligheten for godt? Flytter jeg til utlandet? Blir jeg værende? Eller, kanskje kjøper jeg meg hund? Jeg har, som dere allerede vet, vært veldig ubesluttsom når det kommer til hva jeg ønsker å gjøre nå til høsten. Jeg har uttrykt hvor lei jeg er av hverdagen her hjemme, og at jeg aller helst vil oppleve noe nytt ASAP. Det har ikke vært enkelt, men beslutningen er omsider tatt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) TOPP HER // BUKSER HER // VANS SNEAKERS HER // VESKE CHANEL

Planen er som følger: jeg bor i leiligheten min frem til 1. desember, og fra da av blir jeg å reise i to-tre måneder. Jeg kommer til å reise nå i høst også altså, men jeg bevarer fortsatt leiligheten min. Det er skummelt å ikke helt vite hva man skal ta seg til, spesielt i min situasjon hvor jeg er helt alene. Ikke har jeg en kjæreste og heller ingen venner/familiemedlemmer som har mulighet til å reise ut på eventyr over lengre tid, så da turte jeg rett og slett ikke begi meg ut på reiser helt alene. Det er kjedelig og jeg er ganske skuffet over meg selv, men jeg er helt enkelt for pysete. Faen as, jeg blir irritert på meg selv mens jeg skriver dette, for HVORFOR TØRR JEG IKKEEEE!!? Jeg har jo egentlig så forbanna lyst! Blæææ..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vel, vel.. Irritert eller ei: nå vet dere i hvert fall hva planen er. Det blir en god del reising, men jeg har fortsatt leiligheten min. ⚡️

34 kommentarer
    1. Du er så kjedelig! Helt utrolig. Du har så god økonomi og likevel velger du å bli i den stusselige leiligheten din i Oslo istede for å dra ut å oppleve ting. Du er 23 år. DRA FOR HELVETE Å REIS. Oppleve noe annet en innsiden av leiligheten din, herre Jesus.

    2. Det er det vi har sugar Babys og sugar daddys for;) du er en sugar mami, bare betal noen for å hold deg med selskap fordi ikke alle har råd til å kunne leve slik dom deg

    3. Hei!
      Jeg reiste på backpacking i 2 måneder fra januar til mars. Reiste alene, men møtte flere grupper undervegs som jeg hadde meldt meg på på forhånd. Det er en veldig bra mulighet om du ikke har noen å ha med deg. Virkelig null stress, møtte flere nordmenn og europeere generelt. Var rundt omkring i Asia og Australia. Jeg tok kontakt med Kilroy, så ordnet de alt for meg! Jeg anbefaler det på det varmeste!! du må ikke la det å reise alene ødelegge for deg.

    4. Synes det er fint du har lagt deg en plan! Da har du noe å se frem til og som kan motivere deg fremover! Gi meg noen ekstra måneder så skal jeg spare opp å bli med deg på tur jeg, null stress😅 Men virkelig, ikke følg strømmen, kjør på! Venner møter du underveis!

    5. Hørtes fornuftig ut! Stol på magefølelsen!
      Reise kan du gjøre om ett år også:-) Du er flott!
      Men vær så snill.. Ikke kjøp deg hund.
      Den passer ikke inn i livsstilen din for øyeblikket..
      De krever så mye arbeid, og hvordan skal du som er så kry etter å reise få dette her til? Levere den til familien hver gang?
      Håper jeg ikke virker slem, men er bare ærlig her..
      Har selv ønsket hund i 3 år, men venter til det passer seg 100%, til alt er på plass og jeg vet jeg er “ferdig” med store utflukter.

    6. Det er en skam å bruke disse hullete buksene kombinert med Chanel veska. Og må ikke glemme skoene.. fysj!!!! Hva for noen grusomme sko. Vesken din ser fake ut når du kombinerer disse klærne

    7. Skulle ønske du turte å reise alene, du kunne reist rundt i USA og filmet hele reisen, det hadde virkelig gjort bloggen interessant og hadde hvert kjempe gøy å fulgt deg på en slik reise

    8. Helt sinnsykt at du ikke investerer i en leilighet, så du slipper å kaste bort pengene dine. Du har jo økonomien til å kjøpe. Alle vet du blir å ende i Oslo uansett, og bolig er vel en litt bedre investering enn shein klær. Er forresten helt krise å bruke en ekte chanel veske til det der, som skrevet over her, det gjør at vesken ser fake ut. Ikke rart ingen inkluderer deg i bloggverden, du burde kunne kle deg. Er vel det jobben din innebærer

    9. Ikke for å ver slem, men klestilen din er helt grusom. Billig å trashy (ikke billig i den forstand at det er billige klær, men looken). Du burde kanskje ansette en stylist? Du virker som du vil fremstå classy, men… eller kanskje se på noen som har god smak å ta tips.

    10. Hei kjære Isabel! Jeg reiste alene i 4 måneder for et år siden da jeg var 19. Det er der sykeste og beste jeg har gjort i hele livet. Jeg vsr så redd og stressa før jeg dro men alt ordnet seg. Jeg skal begynne å studere i australia i februar så hvis du vil kan du sove litt hos meg der eller så kan jeg vise deg rundt sånn at du ikke føler du er helt alene. Bali er også helt fantastisk!!! Det må du oppleve en gang. Stor klem fra Charlotte!

    11. Å reise alene er ikke for alle da. Jeg kunne aldri tenkt meg det. Ganske sikker på meg selv som person, og det frister meg rett å slett ikke. Kanskje du er litt sånn du også. Man trenger ikke å hige etter å være en sånn som reiser alene når man faktisk ikke er det. Man er forskjellig. Hadde du villet reist- hadde du gjort det. Så da er det vel I grunn ikke mer å næge om. For du vil jo ikke det;-) kanskje du bør finne seg selv personlig? Bli kjent med deg selv og klare å se deg selv? Og hva du vil for deg selv. Har en vennine som mener man må sove i telt og være mye i natur. Gå flere mil hver dag. Men nei- sånn er ikke jeg. Hun kan det- men selvom om hun synes det er kult og jeg ikke så er ikke jeg noe mindre fornøyd med meg selv. Du virker så veldig en som følger strømmen of blir sånn som omstendighetene mener du skal være. Du er jo så flott. Blir så skuffet når du ødelegger deg selv.

    12. Syns ikke du skal høre på alle over her ang reisen din. Husker du skrev for noen mnd siden at du slet med sosial angst – jeg sliter med det selv. Mye mer enn det hva det ser ut til å påvirke livet ditt. Men kanskje det er derfor du ikke tørr å reise alene? Jeg har sabla lyst å dra på cafe alene, men tørr det pokker meg ikke. Så føler deg. Ikke press deg selv, selvom du har kjempe lyst. Du kjenner dine grenser best, kroppen din og psyken din.

    13. Er ikke av typen som kommenterer og er en av de som heier på deg:) men nå tenkte jeg kunne gjøre siden det er flere over har kommentert ang dette og det har jeg mange ganger tenkt selv når jeg har sett på dine bilder, men ikke kommentert da jeg har lært at har man ikke noe pent å si så kan man like så lå være.. men jeg velger å se på det som et tips og ikke kritikk ti deg. Jeg ser ofte flotte antrekk på deg og liker selv den stilen foruten om…skoene. ofte er dine sko hvite men allikevel møkkete på outfit bildene dine, det hadde gjort så mye med antrekket om du hadde byttet de ut med helt enkle svarte høyhælte sko. Hadde droppet snekersene helt, om det ikke skulle være et sporty outfit av noe slag. Så mye klær som du kjøper og bytter ut, så må du ikke glemme skoene:) nå føler jeg meg veldig slem her, men den tanken har jeg tenkt så mange ganger at… lykke til videre, du er flott ellers altså;-)

    14. Er veldig nyskjerrig på hvorfor du ikke kjøper? Du kunne gjort det for lengst. Hvorfor gjør du ikke det?

    15. Utrolig å se hva enkelte skriver her inne. Ikke tro et ord av de negative kommentarene. They ai’nt true 🙂 Billig og trashy klesstil? Det har hun vel ikke! Er bare kult å blande litt stiler. Heller er hun ikke kjedelig på grunnlag av bosituasjon? Hun må da få bo hvor hun vil?! Altså….
      Buksen hennes er heller ikke utvasket, men hadde den vert det hvorfor i all verden har det noen betydning? P L E A S E
      Klem te dæ Isabell, hilsen ei trønderbærte i syden 👑

    16. Vettu ka, du e heilt fantastisk og du må bare følga hjerte ditt på ka du vill og che vill! Men aldri tro du e aleina, det vill alltid være nogen her for deg!

    17. Synes det er helt sjukt at folk er så slemme. LA JENTA KLE SEG SOM HUN VIL. Er det mulig? Hvorfor skal dere anonyme troll bestemme hvordan hun SKAL kle seg? Plager det deg og livet ditt hva Isabell velger å ha på seg? Herregud, greit nok at dere har ei smak DERE synes er classy men for faen alle må da ikke kle seg som DERE vil. Takk Gud for det. Hun er et enkelt individ som har rett til kle seg akkurat slik hun vil. Alle har sin smak. For min del var dette et flott antrekk. Slutt å være så bittre kjerringer. Det er faktisk dere som fremstår som trashy og stakkarslige når dere bruker tiden deres på kommentere stygt om andre anonymt, get a life.

    18. Unnskyld meg, men jeg får helt vondt inni meg av all den dritten dere klarer å spy ut mot, Isabel! Har hun noen gang gjort dere noe vondt? Neppe. Hva får dere til å tro at dere kan rakke ned så jævlig på et annet menneske? Skjerp dere! Det er ikke greit!
      Isabel, jeg håper virkelig ikke det går innpå deg! Jeg synes du virker som en snill, omsorgsfull jente og du fortjener virkelig ikke all den dritten! Kjenner det koker inni meg. Fortsett å vær deg selv og gjør det som føles rett for deg. Du har fått til noe de andre her sikker etter og måten de takler sjalusien sin på er forkastelig! Stå på – du er super!
      Stor klem fra meg

    19. Haha, ler meg ihjel av kommentarfeltet!
      “ikke bare sitt inne, dra for helvete ut og reis!”
      “skaff deg en sugarbaby”
      Ikke veit jeg hva flesteparten her går på, men det er tydeligvis ikke skrevet ut av legen. Ler meg ihjel x)

    20. hold ræv di hjemme og få dæ en utdanelse, du komme rikke til å leve å blogge resren av livet dit

    21. Ååååhh!! ❤️❤️ Kjære fine deg !!! Du er så utrolig nydelig !!! Og jeg aksepterer deg for akuratt slik du er!! Du gjør hverdagen min komplett, du er så nydelig, og jeg missunder deg !!! Da jeg har hatt en dårlig dag, så kan jeg sitte å se på dine litt små kleine stories og le med deg og av deg, får du er så herlig og morsom å se på!! ❤️❤️❤️ Elsker deg bella😍😍❤️❤️

    22. Hvorfor sier folk at hun kler seg stygt?? Det er jo veldig casual og fint. Trenger ikke gå i høyhælte sko 24/7, er jo drit vondt for beina og hvem gjør det? Er også fint å kombinere dyrt med “billig” så piffer man opp antrekket litt!

    23. Hahahha, folk er så sinnsykt latterlige! Enn å sitte hjemme og bry seg om at et annet menneske har på seg en litt utvasket bukse, eller har litt skitt på de hvite skoa sine?!?! Kjære vene sier jeg bare.

    24. Jeez, slapp av folkens, bry dokker om dokkas eget liv å slutt å kritiser andre. Low life kalle me det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg