NÅR MAN IKKE KAN SLUTTE Å GRÅTE

Det er en spesifikk uke i måneden hvor jeg AVSKYR det å være av det kvinnelige kjønn. Som dere kanskje forstår, er det denne uken jeg egentlig skulle hatt mensen (men jeg hopper over), og derfor har tidenes humørsvingninger. PMS, som det så fint kalles. Jeg har grått flere ganger i dag, og enda verre var det i går. Jeg gråt over en follow på Instagram, liksom… Det er greit å bli glad, men å sitte her å sippe i flere minutter etterpå? Haha, jeg måtte le litt av meg selv. Jeg blir så fryktelig følsom når jeg har uken, at det egentlig er litt i overkant dramatisk. Jeg kjenner ingen som blir så ille som det jeg selv blir. Heldigvis blir jeg ikke sur og slik, men bare veldiiig følsom. 

Livet er litt tøft (haha) disse dagene, men heldigvis er det ingenting litt snacks ikke kan fikse. Det er lov til å både kose seg litt ekstra, men også å synes litt synd på seg selv. Med andre ord er det nettopp det jeg gjør i kveld, mens jeg har Justin Biebers nye låt på full guffe. Har dere hørt den, eller? It’s amaziiiing! Jeg håper bare at denne uken vil fly forbi i en helvetes fart, for jeg er allerede lei av å være full av hormoner. Skulle trodd jeg var høygravid så hormonell som jeg er. Jeg kan jo ikke slutte å gråte, og det verste er at de fleste gangene vet jeg ikke en gang hva det er jeg gråter for. Dere skjønner tegninga.

Gutter har det så urettferdig enkelt.

36 kommentarer
    1. “Ingenting litt snacks ikke kan fikse”? Det skulle du sagt litt før, så kunne jeg blitt kvitt depresjonen min for lenge siden. Ærlig talt.. Så dumt sagt, Isabel.

    2. FØLERN haha. mensen suger:-(
      Gutter har det så urettferdig enkelt.
      var den setningen meningen å bli med i blogginnlegget btw? he he

    3. Tro meg du er ikke alene jeg har den sjukeste PMSen som varer hele 10 dager før mens! Ekstreme humørsvingninger, ekstrem utålmodig, vondt i magen og her og der (lol), uren hud og blank i øya, sukkersug, angst, trøtt og generelt bare jævla irritert og uvennlig.. haha fml
      MMEEEN har hørt at noen piller skal fungere (moren min gikk på disse tidligere) de heter: femal balanse forte. Man kan bestille disse fra ei svensk side, noe jeg har gjort nå! Så får håpe disse fungerer fordi jeg orker ikke detta!!!!!!!

    4. Huff, Lina. Så tåpent sagt av dæ. Ho har ikke sagt det kom tel å fiks nån av dine problema? Ho fortell jo ka som hjelp for ho. Heilt sykt at Isabel nesten ikke kan skriv nån ting, før folk føl sæ så truffet og ska driv å syt og kritiser. Ærlig talt altså. Det e flaut, kor hårsår enkelte e.

    5. Helt enig Marte, har ikke ord. Isabel kan faktisk ikke skriv èn jævla setning uten å få masse unødvenig dritt slengt i trynet av sjalue herslige menneska… sånne folk har det ikke bra med sæ sjøl ivertfall, trist.

    6. Isabel skrev faktisk at det var ingenting som var så ille med pms’n hennes at ikke litt snacks kunne fikse det. Så hva har det med din depresjon å gjøre Lina??

    7. Å herregud så hårsår enkelte mennesker kan være… Behovet for å slenge dritt er blitt større enn kjønnsdrifta i dette landet. La nå jenta være i fred og slutt å ta alt så bokstavelig. Det er en livsstilsblogg, ikke livsstilsguide.

    8. Isabel kjører stil uansett hvor neffor hu er. Og ikke no er bedre enn det!! Vakker er hun og. Artig kvinnemennesket. Ja isabel livet er urettferdig, men jeg ville aldri vært mann uansett. Girls are best!!!jippi

    9. Haha Lina, hvis du lar deg krenke for slike småting så er det faen ikke rart du er deprimert, temaet i teksten til Isabel handler om PMS og innen temaet PMS for Isabel så er det “heldigvis ingenting litt snacks ikke kan fikse”..
      Hadde vært utrolig slitsomt hvis Isabel måtte hatt en parantes bak alle slike uttalelser med “NB! Her mener jeg KUN for meg personlig, det er IKKE sikkert det gjelder deg. Og jeg mener innen temaet PMS, jeg mener ikke tyngre lidelser som depresjoner etc..”

    10. Hvorfor MÅ du gå med så helvetes mye sminke ? Kan du ikke gå uten sminke en hel dag? Isteden for å “gjemme” deg bak den sminken!!? PG hvorfor er klær så jævlig viktig for deg? Føler du at du må se bra ut til en hver tid ? Jeg tror folk vil begynne å like deg mer om du kan være litt mer normal! Likte den “gamle” deg før!! Nå virker du mer som at du skal “eie” verden og være så jævla perfekt hele tiden! Gå så jævla lett kledd hele tiden, presse de jævla puppene opp og ut med ræva! Alt er jo bare fake!

    11. Når du går på p-piller, så styrer pillene over hormonene dine og dermed syklusen din, så du har jo ikke PMS og “mensen” om du hopper over med pillene. P-piller inneholder de samme hormonene som kroppen produserer når du er gravid, dette er grunnen til at du ikke får mensen når du tar pillene sammenhengende, og også grunnen til at mange blir hormonelle når du går på de. Følte meg skikkelig wesserwisser nå, sorry haha, elsker bloggen din og deg!

    12. Blondinbella har skrevet om noen tabletter hun går på mot ekstrem PMS. Lest om de? Er mange som sliter med PMS. Meg selv inkludert. Det er grusomt og ikke noe man trenger å “le bort”.

    13. Når du hopper over mensen fortsetter du bare på de vanlige hormonene og kroppen “følger etter”, den lager ikke sine egne svingninger som den vanligvis ville ha gjort. Så fortsatt ikke PMS.

    14. Hei
      Nå må folk slutta og være så forbanna frekke , og stygge ! det er ikke fint gjort når dokke går mot en person som dette ! visst hun vil sminke seg mye , og vise mye hud, så har hun lovt til det !☺️ Hun er nydelige uns ! visst du ikke tåle og se henne vise mye hud , så ikke gå innom bloggen til Isabell ! E dårligt av mennesker og rakke ned på andre 😉
      Stå på Isabell , ikke bry deg om ka andre skrive til deg ! for du e FANTASTISKE❤️

    15. Hei
      Nå må folk slutta og være så forbanna frekke , og stygge ! det er ikke fint gjort når dokke går mot en person som dette ! visst hun vil sminke seg mye , og vise mye hud, så har hun lovt til det !☺️ Hun er nydelige uns ! visst du ikke tåle og se henne vise mye hud , så ikke gå innom bloggen til Isabell ! E dårligt av mennesker og rakke ned på andre 😉
      Stå på Isabell , ikke bry deg om ka andre skrive til deg ! for du e FANTASTISKE❤️

    16. Hvorfor hopper du ikke over mensen hvis du går på p-piller? Null vits med mensen vet du.. Gråt du over at Pierre følger deg, hvorfor følger du ikke tilbake?

    17. Hei.
      Det er morsomt hvor frekk dere plutselig er mot Lina samtidig som dere angriper hun for å være frekk.
      Tror hun har forstått poenget. Trenger ikke 6 kommentarer for å påpeke det.
      Enkelte må se seg i speilet før de kommenterer andre.

    18. Herregud… et ord : syke mennesker. Syntes synd på Isabel som må få sånne unødvendige kommentarer som for d første er helt usaklige. Fiks dere selv før dere prøver å “fikse” andre. Hvis du aldri har sett en rumpe før, eller et ansikt med sminke, så rr du faen meg ikke menneskelig

    19. Lina, ass… What’s your problem??
      Isabel kan tydeligvis ikke skrive en dritt før hårsåre mennesker som deg skal bruke det mot henne. Isabel er da for guds skyld ikke ansvarlig for din depresjon!
      Du må ikke ta alt så innmari bokstavelig. Når hun skriver ”ingenting litt snacks ikke kan fikse!” betyr ikke det bokstavelig talt at snacks fikser alle problemer i denne verden haha. Det er bare noe man sier, liksom. Enkelte mennesker må virkelig ha ting inn med skje altså!

    20. Nå må folk la vær og kommentere stygge ting. Vi er alle forskjellige og takk nå Gud for det, vi er alle vakre og fine på vår måte! Skjønner jo virkelig ikke hvordan folk kan si så mye stygt, til sjenerelt alle bloggere privat personer osv osv. Dere kan ikke ha det mye godt med dere selv, slutt og snakk stygt og heller jobb med dere selv! Isabel er god nok akkurat som hun er , og helt ærlig kommentarene deres er bare bortkasta.

    21. Hei! Jeg elsket antrekket du brukte på findingsfestivalen. Det two piece settet du hadde på deg var nydelig. Kunne du lagt et inlegg hvor du forteller hvor det er fra?

    22. Holy shit. Det kommentarfeltet her e helt latterlig. Damned if you do, damned if you don’t. Du kan jo aldri skrive nåt riktig. Æ beundrer dæ som må les igjennom alle kommentarer. Ingen mennesker fortjener så mye irrelevant piss i livet sitt. Alt folk gidd å skriv e helt rått :p skulle tru dem ble tvunget inn på bloggen din hver dag. Why bother ? Koffer gå inn her kun for og irritere sæ? Latterlig 😅 æ hadde stengt det umiddelbart. De koselige beskjeden kommer fram uansett 😘

    23. Vil ikke virke frekk eller teit på noen som helst måte men vil bare vite det! Har du noen gang tenkt å åpne deg litt om faren din på bloggen din?
      ❤️

    24. Når du bruka P-pilla for å hopp over mensen, så får du hormona fra pillan OG fra kroppen. Såå du har større sjanse før å få kraftige humørsvingninga når du hoppa over.
      Btw ka skjer med alle som hata på Isabel?! Dokker har ikke mye å gjør om dagan når dokker velg å gå inn på bloggen til noen dokker ikke lika før å skriv noen helt på trynet kommentara. Men d e jo bra for Isabel som uansett ikke tar d til sæ, for ho tjen jo penga på dokker fjotta som hata! Loveyou Isabel❤️

    25. Hva følelser sitter du med ,nå når PL kommer på TV igjen?? Hvordan går det egentlig med DEG?? <3

    26. Har ikke ord over hvor tragiske enkelte personer kan være, sitte her og henge ut Isabel på den måten. Altså dere kan jo umulig ha det godt med dere selv når dere skal prøve å rakke såpass mye ned på en person. Jeg blir kvalm, voks opp og lær dere skikk og bruk før dere setter tryne deres innpå Internett, sånne mennesker som dere burde ikke få lov til å ha teknologiske ting. Jævla nett troll. Og til deg Isabel, du er god nok som du er og du er en fin inspirasjon for meg. Du har mange flere som ser opp til deg enn til de som ser ned på deg❤️Stå på fineste du

    27. Morro å se hvor sjalue mennesker blir på deg, at de faktisk bare må legge igjen stygge kommentarer😂 Du er bare helt nydelig❤️ Lots of love fra fast leser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg