ET SLIKT INNLEGG SOM DERE ELSKER

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

EI LITTA LISTE

Hvordan har du det i dag?: Så som så. Kvelden i går var veldig gøy, men jeg avsluttet den rimelig tidlig på grunn av litt.. kjedelige greier, kan man vel si. Hater når kveldene ender dårlig, men det er vel slik det er for alle i blant antar jeg. Formen i dag er halvveis, jeg har faktisk vært kvalm i hele dag og for litt siden spydde jeg. YAY… 

Dagens planer: Jeg hadde egentlig en fullspekket dag med fullt av planer, men i og med at formen ikke er på topp må jeg mest sannsynlig avlyse alt. Planene på dagen er allerede avlyst, men det er en middag jeg skal på om to timer som jeg virkelig håper at jeg blir i bedre form for. Jeg vil jo så gjerne få noe ut av denne kvelden, det er jo tross alt lørdag, pluss at favoritt menneskene mine endelig er hjemme i Oslo. Vi får se om jeg får tvunget meg selv ut.

Dagens antrekk: Dere som har meg på snapchat har allerede sett. Jeg er super sporty i dag, og er kledd i et døds kult rødt sett. Ser at det er utsolgt i samme farge, men du finner det i sort (annonselenke) HER.

Dagens mest sentrale tanke: Jeg har sittet å scrollet i all evigheter på let etter en reise jeg kan booke ASAP. What’s new? Driter i om jeg reiser med noen eller alene – jeg kjenner bare at jeg må få et friskt pust nå. Jeg føler meg skikkelig kvalt. Hvor lenge har jeg holdt ut hjemme nå, mon tro? Jeg har et problem. Det kan ikke være normalt å være så rastløs som det jeg er. Det er bare noe ved det å befinne seg her hjemme i Norge som plager meg. Jeg finner ikke roen i sjela.

Hva har du spist i dag?: Pasta med kylling. Det spiste jeg både til frokost og til lunsj. I tillegg til det har jeg spist en Kvikk Lunsj. Jeg MÅ alltid ha noe søtt etter at jeg har spist mat. Det spiller ingen rolle hva, så lenge det er søtt. Heldigvis klarer jeg bare små mengder, så jeg trøster meg egentlig med det. Haha.

Dagens fineste kommentar: Jeg fikk en super fin melding på snapchat av en jente tidligere i dag. Skulle ønske jeg lagret den, for den var skikkelig oppløftende og fin. Jeg elsker når dere skriver til meg, det er ingenting som får meg til å smile like mye som det å lese fine ord fra dere. Min fantastiske lesere som jeg er så utrolig glad i! ❤️

Dagens styggeste kommentar: “Haha eg dauer! Går du kledd på byn sånn som det der? Fikk meld av en venninne av meg som er på den festen. De ble helt satt ut når du kom inn. Ikke pågrunn av at du var fin kledd, det var no det stikk motsatte 😂😂 De ler og snakker om deg bak ryggen din på denne festen! Eg blir flau på dine vegner! Det gjelder både gutter og jenter”.

Dagens sang: Look What You Made Me Do – Taylor Swift. Elsker den!

Dagens fundering: Dersom jeg hadde blitt spurt om å delta i Ex On The Beach, hva hadde jeg svart da?

22 kommentarer
    1. Svar jaaaa til ex on the beach! mitt fav show, og savner å se deg på skjermen! Du lager så mye liv, haha 😀

    2. “Ukens styggeste melding” er et pinlig svakt forsøk på å psyke ut et annet menneske. Det er interessant å lese slike meldinger hvor hensikten er å såre og bryte ned, men så skjønner de ikke selv at ordene de skriver reflekterer et ikke-eksisterende selvbilde.
      Viktig for dere bloggere/profilerte å skille ut konstruktive tilbakemeldinger som kan være en positiv ting, og ta med seg disse til ettertanke. Samtidig som å gjennomskue meldinger som disse, og forstå at det sitter en veldig sart person bak den maskinen/mobilen og skriver. Slike meldinger skal du ikke ta innover deg et sekund. Visualiser at du setter kommentaren på en sky og lar den sveve videre til intet. Den er ikke av betydning.
      Du er en interessant jente å følge med på. Veien blir til mens man går. Stå på videre Isabel! 🙂
      hilsen ei jente på 26 år som med dette legger igjen sin første kommentar noensinne på en blogg, til tross for å ha lest blogger i 12 år.

    3. Hahah, du er jo glad i litt drama så hadde faktisk vært fett å se deg i EOTB. Men en ting jeg har lurt på er hvorfor du ikke tar microblading av brynene dine hvis du uansett er sponset og fikser bryna ofte?

    4. Kan du laget et innlegg med hvilke nettsider du bestiller klær fra og nettshopper?
      Synes det er så utrolig kjedelig mote i butikkene i Norge for tiden, men finner heller ikke noen nettsider som selger superkule klær/interiør som også er av god kvalitet.
      Kanskje du kan skrive litt mer om mote etc? Hvilke stiler liker du best, eller innkjøpsvideoer.

    5. jeg har fulgt med deg en god stund og synes du er super flink blogger fortsett sånn! Er helt totalt hekta på den taylor swift sangen og den sorry not sorry av demi, den er rååå.

    6. Hei, kan du fortelle litt i et eget innlegg hvordan du vasker/skyller vippene dine og hvor ofte ?;-) Gøy med litt informasjon om vippeextension siden det er så på topp 🙂 Hilsen en som er ny i dette gamet 😂

    7. Hei, kan du fortelle litt i et eget innlegg hvordan du vasker/skyller vippene dine og hvor ofte ?;-) Gøy med litt informasjon om vippeextension siden det er så på topp 👍

    8. Har du vurdert å gå til psykolog ? Virker som du trenger det.
      Fint å få snakket om sine psykiske problemer.

    9. Hæ? Synes outfiten din på festen var SINNSYKT bold og kult!
      Bare folk som ikke tør å kle seg sånn er bitre og baksnakkere.

    10. Det er ganske normalt å ha reisefeber og være rastløs. Har det sånn hver dag. Forskjelligen er at jeg ikke har verken råd eller mulighet (jobb og skole). Da føler man seg fanget da. Skjønner ikke hva du klager over. ALLE elsker å reise. Få har mulighet.

    11. Var det xob du og Pierre var på cast til når dere hadde ett spennende prosjekt i stokholm dere måtte vente med å fortelle om? Om ikke- Hva var det da? Du skrev flere innlegg omat dere hadde ting på gang osv

    12. Herregud , for en stygg kommentar! Åpenbart skriver de bare dritt .. skjønner ikke hva de vil oppnå med det.. annet enn å gjøre et forsøk på å såre deg eller noe ..
      Håper du vet at du selv kler deg fint! Og egentlig synes jeg folk kan gå i hva faen de vil! Hvem bryr seg egentlig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg