SVAR PÅ RYKTENE

(annonselenker) TOPP HER // TIGHTS HER

Jeg får ofte høre både det ene og det andre om meg selv, og som oftest blir jeg veldig sjokkert over ryktene som florerer. Derfor tenkte jeg å legge kortene på bordet, og avkrefte/bekrefte ryktene jeg har hørt den siste tiden. Det er enkelte punkt som jeg virkelig ikke skjønner hvor folk har i fra, men jeg antar vel at det er nett-troll på ulike forumer som lever og ånder for å spre usannheter om offentlige personer de ikke har noe til overs for.

· 10 RYKTER OM MEG ·

___

1. Jeg er i et forhold. Feil.

2. Jeg har fjernet ribben, og derfor har jeg smal midje. Feil.

3. Jeg kan ikke kjøpe meg leilighet fordi at jeg har inkasso. Feil. Aldri hatt inkasso eller betalingsvarsler i hele mitt liv.

4. Lyver om at jeg har hatt spiseforstyrrelser. Feil. Vel, det var på nippet at jeg ble tvangsinnlagt. Hvordan man kan “fake” det, er for meg et mysterium.

5. Faker livet mitt på bloggen. Riktig. Til en viss grad. Det er enkelte ganger jeg later som at livet mitt er supert, når sannheten kan være at jeg ikke har det bra overhodet i visse perioder.

6. At jeg kutter ut mennesker i livet mitt for enkelt. Riktig. Det skal ikke mye til for at jeg ikke orker mer. Jeg vil bare ha mennesker som gir meg energi og glede i livet, ikke omvendt. I don’t put up with bullshit.

7. At jeg er bifil. Feil. Jeg er heterofil og tiltrekkes bare av det motsatte kjønn.

8. Jeg tvinger vennene mine til å stille opp på bilder, selv om de ikke vil. Feil, feil, feil. Det er ikke ofte jeg tar bilder av vennene mine til bloggen, en gang. Og dersom jeg spør og de sier nei, er det selvfølgelig ingenting merkelig ved det og naturligvis noe jeg forstår.

9. Jeg lyver om lønnen min. Feil. Hvorfor skulle jeg? For å motbevise disse bessewisserne som mente det, la jeg ut bildet av lønningen min på snapchat. Kanskje litt teit, men jeg hater å bli anklagd for å lyve.

10. Pierre og jeg er “friends with benefits”. Feil.

26 kommentarer
    1. Du er singel. Og du og pierre er ikke fuckfriends? Så hva da. Og du gir opp folk lett? Hmmm. Etter ALT P har gjort mot deg, forsatt går du etter han? Okei.

    2. Takk for at du deler med oss og ikke bare unngår å svare. Det setter vi leserne dine veldig pris på 😊

    3. Hei. Du som stiller en så alvorlig diagnose på et menneske, som du følger på en blogg.
      Jeg håper ikke du er Lege!!
      Du skal passe deg for å skrive slikt, det er alvorlig.
      Det er personer som faktisk har diagnosen. Så ikke gjør slikt, ikke gå den veien. Du er sviker din egen integritet og du er stygg mot de som sliter med dette hver dag.
      Ville du skrevet det samme på kommentarfeltet til en som faktisk er syk?

    4. Husk at mennesker som sprer rykter og løyner har det ikke bra. Noen som hadde hatt det bra med seg selv hadde aldri villet prøve å trekke andre ned 🙂 ha en fin uke!

    5. Hvorfor bruker du Snap og insta bare til å promotere bloggen din? Hadde det ikke vært litt godt å kunne hatt vanlige sosiale medier uten å alltid bare skrive “klikk inn på min blogg”? Jeg bare lurer 🙂

    6. Hva synes du om at Ex on the beach skla komme til Norge? Vet det er favorittshowet ditt. kjenner du noen av de svenske som har vært med og hva med deg selv har du lyst?

    7. Men om dere ikke er friends with benefits, hva var da
      årsaken til at dere plutselig var i Gøteborg sammen?😅😅

    8. HærreGUD… jeg får helt fnatt av folk! Hahaha. Jeg kan faktisk ikke fatte og forstå hvor de henter alt dette fra?? Fjerner ribbein og pengedrama and what not. They all need Jesus. Godt å se at du hever deg over alt♡ 🙂

    9. Haha, mye rare rykter som går altså. Skjønner jo at folk er nysgjerrige, men man trenger ikke finne på sine egne historier av den grunn.
      Jeg har forresten sett at du har fått en del kritikk for at du blander inn svensk i gramatikken din, og jeg vil bare si at jeg føler med deg, haha. Jeg er halvt svensk og klarer vanligvis å skille språkene, men hvis jeg har snakket mye svensk i en periode (hvis jeg besøker familien min feks) så er det veldig fort gjort å blande det inn i norsk. Språkene er jo ganske like, så det er kanskje ikke så rart 🙂

    10. Skjønner godt at du ikke vil si noe om situasjonen til deg og Pierre. Kjærlighet er komplisert.. Ha fortsatt en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg