UKEN SOM GIKK

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Jeg kom nettopp hjem, men skal straks ut igjen. Jeg må bare få ut dette innlegget først. Jeg er forresten veldig lykkelig i dag, for jeg fikk nemlig akkurat besøk av en liten chihuahua som jeg skal passe på frem til torsdag. Jippiiii! Det varmer i mitt lille hunde-hjerte, vet dere. Jeg må huske å dra på butikken å kjøpe god gourmetmat til han. Ingen tørrfór her i gården, nei! Hos tante Bella har man det luksus. ❤️ Ellers skal jeg prøve å rekke å legge ut en ny runde med klær til salgs på nettbutikken. Jeg har bestemt meg for å nærmest tømme garderoben min, så planen er å til og med selge mine favorittplagg. Jeg får jo så mye nytt konstant, og det jeg allerede har av klær blir bare liggende. Jeg har jo ikke plass!

UKENS HØYDEPUNKT

Åååå, hva annet enn at jeg ble gjenforent med Rebecka? Hjertet mitt smiiiiiler så fort jeg er i nærheten av henne. Det der er virkelig min soulmate. Vi klikket ved første sekund, og det begynner å bli en stund siden. Mener at det var i februar en gang? Siden da har vi vært uadskillelige. I love her! 👯

UKENS NEDTUR

Jeg er ikke lengre på talefot med en person jeg bryr meg veldig mye om. Har ikke så mye mer å si enn det…

UKENS TANKE

Jeg har begynt å leve livet igjen, på ekte. Jeg har hatt en tendens til å stenge meg selv inne og ikke gjort så mye, men nå merker jeg at jeg begynner å ta meg selv i nakken igjen. Jeg vet ikke hva det er, men hvert eneste år når sommeren er over blir jeg deppet. Sånn skikkelig nedstemt. Jeg er jo klar over at jeg alltid blir sånn, så derfor har jeg tatt tak i det før det går for langt. Jeg vil være happy og glad selv om det er høst!

UKENS INNKJØP

En reise! Forteller mer om det senere, men HERREGUD så fantastisk det blir!!! 😍✈️ Ikke er det lenge til heller. Nå skjer det greier, peeps! Foruten om det har jeg vært flink på shopping-fronten, for en gangs skyld. 

UKENS ANTREKK

(annonselenker) TOPP HER // TIGHTS HER

GENSER HER // JEANS HER

JAKKE HER // BUKSER HER

JEANS HER // T-SKJORTE HER

UKENS CRAVING

Jeg har cravet etter tapas helt siden jeg spiste det på onsdagen. Det er jo så godt! Dessverre er det sjeldent at jeg spiser det, men det skal jeg virkelig endre på nå. Det finnes ingenting deiligere! Mums! I tillegg til det har jeg spist store mengder med plommer. Haha. så random, men så godt!

UKENS OPPTUR

Jeg skal få oppleve to destinasjoner jeg har drømt om lenge! Jeg fikk verdens mest gøye mail tidligere i uken som virkelig fikk meg til å hoppe i taket. Nå blir det maaasse reising på denne frøkna fremover, dere! Woooooho. Jooo, en annen opptur var selvfølgelig McGregor vs Mayweather kampen. Den hadde vi alle ventet på i en evighet! Jeg var så forbanna spent og innsatt i hele det opplegget at det nesten er litt pinlig. Hah!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At “festivalen” vi var på i helga var så ekstremt dårlig. Kan ikke en gang kalle det for en festival, for å være ærlig. Det var helt krise! Hater virkelig å ha høye forventninger til saker som i etterkant viser seg å være langt dårligere enn hva du hadde sett for deg. Skuffende + irriterende.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG ER SINGEL

SANNHETEN OM BLOGG-NORGE

NÅR SKAL DU VOKSE OPP?

27 kommentarer
    1. Husk å avtal med hundens eier hva slags for du har tenkt å gi den. Er ikke alltid så gunstig å gi dem noe annet enn de pleier, og ikke sikkert den godtar tørrfor igjen etterpå hvis du skjemmer den bort med noe som smaker bedre. I tillegg bør den ha ca. samme kalorimengde og næringsinnhold som den er vant med, for å opprettholde vekt osv. Bare nevner det sånn i tilfelle du ikke hsr tenkt over det. Så heldig du er som får passe en hund. Det er tillitserklæring, det!

    2. Hei! Kan du legge ut i neste innlegg om spørsmål fra uken, hvilket klesplagg du liker SÅ godt at du bare må ta vare på det? Tenker ikke på vesker osv nå til mye peng. Bare et vanlig plagg du elsker, som du ikke ville klart å selge 🙂

    3. Våtfôr bør kun gis som tillegg til tørrfôr. Våtfôr inneholder mye kalorier og mindre næring enn tørrfôr. En hund bør ikke plutselig fôres med mat som den ikke er vandt til, da kan den bli dårlig, syk, og få diaré. Tilvenning til nytt fôr bør skje gradvis. Håper du har sjekket opp dette med eier🙂

    4. Du vet du må tilvenne en hund et annet fór enn den vanligvis bruker? Den blir ikke ha det så luksus med mageproblemer

    5. Lurte på om du kunne skrive om hvorfor du ikke dro til Dubai med moren din. Ga ikke du reise til henne i bursdagsgave?

    6. Tenker du ingenting på miljøet? Vi står ovenfor en krise ut av dimensjoner , og du bestiller konstant hjem nye ting. Har du tenkt på hvor mye plastikk og embalansje det bidrar til? For ikke å snakke om frakten…

    7. Hva var grunnen til at festivalen var så dårlig? Virket som at de hadde en del tålelig gode artister.

    8. Maten du får kjøpt
      På butikk /vanlig matbutikk er dritt. Du må kjøpe fra dyrebutikk. Og helst samme for den er vant til ellers kan du ende opp med hund med renneræv:p

    9. Hunder skal ha tørrfór eller råfór. Ingen hund har gått av å få bare våtfór. Dessuten skal man heller ikke bare brått fóre på noe annet enn hva den er vant til.

    10. Fått med deg at en viss topblogger har skrevet om deg i ett innlegg? Hun nevne ikke navnet ditt men alle skjønnner at hun snakker om deg. Litt barnslig av henne :p

    11. Bruker ikke kommentere, men bare måtte nå. Det virker jo helt dumt at “hos tante Bella er det luksus som gjelder”. Hunden har det best når den får mat som den er vant til. Det blir vel nok stress for hunden å bytte hjem noen dager om den ikke i tillegg skal slite med magen fordi du skal gi den luksusmat. Jeg skjønner deg på en måte, du ønsker det beste for hunden og du vil være snill, men det blir helt misforstått og veldig naivt. Snakk med hundeeieren og gi hunden maten den er vant til å få. Kos deg med hunden <3

    12. Ikke la hunden plutelig leve på våtfor alle di dagene. Er for stor overgang for den lile magen. Er ikke bra 😃😃 men et par ganger funker nok veldig fint 😃

    13. Hvordan går det med tanke på at PH sverige begynner snart og Pierre blir kjent i sverige? Tanker ang det?

    14. Det var da voldsomt til mas om det foret til hunden og alle er hundespesialister..Tror nok isabel er veldig godt informert fra hundeeier hva hun kan gi den og ikke…Ha en fin dag og kos deg med hunden 🙂 🙂

    15. Du er så heldig. Du kan reise verden rundt på ferie, du kan ta skole eller kurs. Du kan pleie deg selv og gjøre alt du vil, det er slik hvermannsen drømmer om. I alle fall jeg 🙂 Men en vanlig jobb forplikter, man må ta hensyn til planer og deadlines og ender opp med noen få uker når det passer arbeidsgiver. Håper du skjønner hvor utrolig heldig og priveligert du er…

    16. Ser mange har nevnt det over her, og ta det som gode råd. Bruk spesielt ikke våtfôr man får kjøpt i dagligvarebutikker, de inneholder ekstremt mye salt (som kan gi problemer med nyrene) og mye karbo som hunder faktisk ikke trenger. Litt hundegodis kan du jo heller gi kanskje, de setter ofte mer pris på det også, da de allerede forbinder godis med noe positivt 🙂 Håper ikke du følte dette ble pirkete, kos deg ellers masse med hunden! Hilsen dyrepleier 🙂

    17. Om du vil gi hunden bra mat-
      Bør du spørre eier om hun vil bytte til vom og hundemat om hun ikke gjør det fra før. Det finnes ikke bedre mat å gi til en hund 🙂

    18. Hallooo det er jo Percy, hunden til broren til Pierre, rart ingen andre ser det da! 😉 Så tror nok Isabel vet veldig godt hva han spiser da den har jo vært hos henne massevis av ganger før!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg