STOCKHOLM

Hei fra Stockholm! Jeg fløy hit grytidlig i dag sammen med fine Therese. Det er duket for tidenes Nelly-fest her i Stockholm, og jeg er hundre prosent sikker på at det kommer til å bli amazing. Jeg mener, det er avslutningen på Fashion Week som var her i byen denne uken, og Nelly står for festen i kveld. Hæla i taket! 💃🏽 I og med at jeg først er her, bestemte jeg meg for å like gjerne bli igjen hele helgen. Jeg har så mange venner som jeg har savnet i hjel her som jeg er nødt til å treffe når jeg først er i byen. Jeg gleder meg vanvittig mye til alt som skal skje disse dagene! Nå har vi slått oss til ro på hotellrommet etter en liten shoppe-runde. Jeg spottet Gucci-butikken, og i morgen skal jeg gå inn dit å snope litt.. Hihi! Noen som er spente på hva som blir med meg hjem derfra? Jeg har ønsket meg det så lenge! Gleder meg som et lite barn, haha.  

19 kommentarer

Siste innlegg