UKEN SOM GIKK

reklame

AKKURAT NÅ

I skrivende stund sitter jeg i undertøyet med håndkle på huet. Jeg har akkurat kommet ut av en lang, forfriskende dusj. Jeg har kjeftet litt på meg selv for å ha vært lite aktiv på bloggen de siste to døgnene, men jeg har hatt to kjipe dager. Det har vært mye for meg i det siste, og et hav med hat på et innlegg hvor jeg helt enkelt forteller om en fæl dag, gjør det ikke akkurat fristende å titte innom her. Likevel er det ikke riktig at disse nett-trollene skal vinne, for hvem i helvete er disse stakkarslige menneskene? Mindre fokus på idioter, og mer fokus på alle dere fantastisk snille og gode lesere som støtter meg og viser kjærlighet. Jeg elsker dere, og jeg må bare få takke dere nok en gang for hvert lille ord dere legger igjen til meg. Dere er søren meg gull verdt! Dere skulle sett meg i går da jeg leste gjennom de fine kommentarene, jeg satt her med tårer i øyene i flere minutter. Da ble jeg påminnet nok en gang om hvorfor jeg blogger, og hvorfor jeg holder ut – til tross for alt hat. Jeg elsker dere! 💞

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At vi var så ubrukelige at vi faktisk presterte å miste flyet, til tross for at vi var på flyplassen over to timer før avgang. Altsååå… Ingen andre enn meg. Jeg er så forbanna surrete noen ganger. Tror dere det er slitsomt å være Isabel Raad til tider, eller? Det kan jeg søren meg love dere at det er, haha. 

UKENS HØYDEPUNKT

Å få tilbrakt helgen sammen med de fantastiske vennene mine! Nelly-festen var gøy, samt shopping og festingen i Stockholm. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: jeg ELSKER den byen. Gud så fint det er der!

UKENS CRAVING

Kalkunfilet. Jepp, noe så random. Det må seriøst være min favoritt mat, tror jeg. Det er jo så godt! Jeg spiser det fryktelig sjeldent, noe jeg egentlig ikke forstår. Det er nesten som om at jeg har fått for meg at det kun kan spises på nyttår, men det behøver jo absolutt ikke være sånn. De selger ferske, nydelige kalkunfileter på blant annet Coop Mega. Døds godt! Med Bretagne saus og hjemmelaget potetstappe (helst med masse klumper i) smaker det helt fantastisk. YUM!

UKENS OPPTUR

Jeg fikk overraskelses besøk tidligere i uken, og jeg ble så vanvittig overrasket (no shit) og ikke minst GLAAAD! Elsker når slike uventa ting skjer. Beste som finnes. ❤️ Jeg har et elsk/hat forhold til overraskelser, men når jeg ikke ser dem komme i det hele tatt er det ekstra gøy. Hehe!

UKENS NEDTUR

Hele den episoden med bagasjen min, selvfølgelig. Det å få beskjed om at hverken de Gardermoen eller de på flyplassen i Stockholm har peiling på hvor bagasjen min befant seg var ikke noe kult. Jeg fikk mildt sagt panikk. Hele livet mitt lå oppi den kofferten. Jeg kjenner ikke en eneste person som ikke hadde funnet det utrolig irriterende og plagsomt, så jeg skjønner ikke at så mange klikker for at jeg uttrykker min frustrasjon over det. Kom igjen!

UKENS TANKE

SLUTT Å BRY DEG! Jeg må virkelig slutte å bruke så mye energi på disse negative menneskene som kun har et mål: å se meg mislykke her i livet. Det er så utrolig mange som tydeligvis hater meg, uten noen god grunn. Hvorfor skal jeg bry meg om det? De kjenner meg ikke. Hadde de kjent meg eller visst hvordan jeg er som person, kan jeg med hånden på hjertet si at de hadde fått et helt annet syn på meg. Dessverre er det ikke slik at alle kan like alle, og det må jeg prøve å huske på. Hva faen har de slags betydning for meg, i mitt liv? NADA.

UKENS INNKJØP

Jeg shoppet litt i Stockholm, et eget innlegg kommer fortløpende. Det var dog for det meste sminke, men jeg vet at mange av dere finner det interessant (inkludert meg). Hehe! Ellers har jeg fått hjem over 70 plagg, som jeg gleder meg til å vise dere. JUHUUU!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) BUKSER MESHKI – LIGNENDE HER & HER // TOPP MESHKI – LIGNENDE HER // HÆLER HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

I HØST SKAL JEG…

HAN FORSØKTE Å RANE MEG

ET HJERTESKJÆRENDE INNLEGG

39 kommentarer
    1. Kjempe fint innlegg, Isabel! 😀
      Du er bare såå fantastisk blogger! Jeg digger deg og bloggen din, og jeg ser opp til deg. 😀 Du fikk utrolig mye hat på innleggene dine noe som er sååå synd og irriterende.Du fortjener det ikke. Og ting kan ikke sammenlignes med andre verdensproblemer. Det må folk skjønne! Disse haterne burde bli tvangsinnlagt på lukket avdeling slik som de holder…Makan til oppførsel! Kan umulig ha det bra med seg selv. Som du skriver så burde du ikke la disse nettrollene vinne! Vis dem at du er sterk og er sjefen! Hev deg over de og stå på! 🙂 Jeg skrev et innlegg på bloggen min om at folk burde støtte deg siden du fikk så mange i mot deg i kommentarfeltet. Du fortjener all den støtten du kan få og mange fine ord! 😀 Så også på storyn din at du fikk mange fine ord fra følgerne dine noe som er kjempe koselig. Skjønner du blir rørt ^^ Håper virkelig at du fortsetter med blogginen for det hadde vært krise hvis du sluttet….
      Håper du får en kjempe fin dag videre 😀 Stor klem.
      Og til dere nettroll: GÅ OG LEGG DERE Å LEGG DERE INN PÅ PSYKIATRISK AVDELING. DERE HAR INGENTING I KOMMENTARFELTET OG GJØRE. HAR DERE IKKE NOE FINT Å SI TIL ISABEL, SÅ VÆR SÅ SNILL Å LA VÆR!!!!!!!
      Takk for meg!

    2. Hva syns du om at Pierre gjorde seksuelle ting så fort etter det ble slutt? Og på den måten? Mens du satt hjerteknust hjemme og ikke ante noe? Du er en fantastisk jente, og du fortjener ikke det i det hele tatt.

    3. Hei! Jeg var en av de som kommenterte innlegget du referer til. Det ble sikkert oppfattet av deg som svært negativt, men som en “offentlig person” så må man faktisk tåle kritikk. Selvfølgelig er det ingen som skal måtte finne seg i usaklige og hatske kommentarer fra såkalte nettroll. Men negativ kritikk må du faktisk tåle. Så lenge folk ikke er krenkende mot deg, og du har en offentlig blogg med åpent kommentarfelt – Ja, da må du tåle kritikk – enten du liker det eller ei. Det heter ytringsfrihet – og alle har like mye rett til å bruke den.

    4. Hva med alle oss som legger igjen en saklig kommentar med høflig tone? Helt utrolig at du drar det under samme kam som det du kaller hatkommentarer. Du oppmuntrer ikke akkurat til flere høflige kommentarer med konstruktiv kritikk når du ikke en gang svarer på disse. Du tar deg jo kun tid til å svare frekke nettroll, eller de som skriver rene kjærlighetsbrev.

    5. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen!
      Du er smellvakker isabell, du har ingen verdens grunn til å bry deg om disse haterne.
      De har et STORT problem, å det er de selv. Å når de undertrykker andre mennesker, så er det fordi de selv sliter noe vanvittig og ikke minst er UTROLIG sjalu…
      Du er gull verdt, fantastisk tvers gjennom <3 heier på deg hele veien!

    6. 😂overtalet av svarene på innlegget ditt er negativt. Ska vi si 20 av 500 kommentarer er positiv? Det er ikke Noke i veien med nett trollene da! De sier dønn ærlig meningen sin! Ting som er fakta!!! Du Er kanskje på topplisten på blogg.no.
      Men du ser selv hvem media vil ha en bite av! Personer som står for Noke! Personer som vil Noke godt rundt i verden! Du har ingenting av de delene!! Snakket med en person høyt oppe i tv2😂 Å lage en reportasje om deg er som om lage en repotasje om mannen i gaten😂 Ingen kjenner deg og når leserne dine vokser til så ser de ka du leverer👌

    7. Skjønner ikke hvorfor du godtar komentarer om Pierre når du ikke kommenterer fra din side om deres forhold. Når du ikke vil snakke om han på bloggen skjønner jeg heller ikke vitsen med å godta kommentarer om han og hans handling.

    8. Okei, jeg skjønner VIRKELIG ikke hvorfor du fikk så utroolig mye hat på det innlegget med bagasjen! Det er jo helt sjukt, jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å skrive sånt! Dette er jo DIN blogg og det må da være lov å klage litt iblant når man har dårlige dager! Assa, hallo! Nå skjønner jeg virkelig hvor tøft det kan være for offentlige bloggere som deg, når så mange anonyme netthatere kan gjemme seg bak skjermen og gjøre dagen din litt dårligere enn den var fra før. Jeg håper at du klarer å overse de netthaterne fullstendig, de fortjener ikke å “vinne” ved å såre deg! Fortsett å lev livet videre uten at de netthaterne skal få NOEN som helst innvirkning på deg! Stå på Bella!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    9. Jeg lurer på om du kan ta med i ukens spm eller plis svare, når du kjøper på utendlandske nettsider, hvor mye blir tolla? Er så redd for at hvis jeg kjøper for over 350 så bli tolla like dyr som selve varen 😅😳 og kommer det alltid toll hvis varene koster mer enn 350 ?? Trenger svar! Love ya

    10. Hvorfor har du ikke lagt ut bilder fra nelly festen? Du lovte jo variasjon i bilder, er lei av selfier og outfitbilder, legg ut mer mat, bilder av landskap/by rundt deg og fester og venner! Gjerne mer av matlagingen og ikke bare Maten på tallerkenen med et gulskjær av lamper og null dagslys(fordi det er kveld ofc) 😊

    11. Du er knalltøff lille vakre deg ❤ Det kom inn mange fine kommrntarer på slutten av det marerittinlegget ditt da – vi er mange som er glade i deg og er kjempehappy for at du seirer over de taperne 👍😁❤

    12. Du kan jo ikke skylde på “alle de slemme menneskene” som dømmer deg, når det er helt og holdent deg selv som velger hvordan du fremstiller deg selv på bloggen og i sosiale medier. Veldig ofte fremstiller du deg selv veldig dårlig, og da får du selvsagt både konstruktiv og ikke fullt så konstruktiv kritikk. Ta til deg det konstruktive, og drit i det usaklige. Men tåler du ikke den minste form for kritikk, så er det kanskje best å stenge kommentarfeltet.
      Den “det er alle andre som er idioter”-holdningen din er forresten er klassisk tegn på narsissisme.

    13. Du har alt for lett for å kalle ting hatkommentarer. Du påsto at jeg ofte legger igjen frekke kommentarer, og jeg har aldri sagt et eneste stygt ord til deg. Jeg har alltid vært høflig, og har kun kommet med kritikk av hvordan du presenterer ting og hvordan du selv til tider legger opp til å få negative kommentarer. Såklart reagerer folk når du sier du nesten fikk sammenbrudd etter en så liten hendelse, og kaller det for et mareritt. Det burde du ha vist.

    14. Hei Isabel 🙂
      Jeg bare lurte på om du har bestilt den buksa fra nettsiden til Meshki? Lurer på om det er en trygg side å bestille fra?

    15. Jeg er en fast leser som har aldri generelt kommentert på innlegg. Men jeg ville bra si at du er fantastisk nydelig, andre som sier annet har ikke noe bedre å gjøre. Du virker som et veldig fornuftig menneske som sprer mye godhet. Fortsett med hva du gjør, for det er veldig bra!

    16. Haha “snakket med en person høyt oppe i tv2”
      1; hvis du ikke hadde viktigere ting å ta opp med denne høytstående vedkommende, er du jo muligens litt vel besatt av denne bloggeren.
      2: slike betydnings-fattige argument som ditt, brukes også av mange uvitende mennesker for å manipulere andre inn til å tro på det de sier. Sikker på at du ikke bare snakket med en person, høy, oppe hos tv2?

    17. Du henger deg på opp i at alle er netttroll. Noen er nok det. Men virker som du overser all konstruktiv kritikk. Jeg så mye saklig i kommentarfeltet å. Det hadde vært fint om du kunne svart på all.konstruktiv kritikk i ett innlegg, så vinner du tilbake mange. Mange vil deg godt, men bloggmessig er du ute å kjører til tider. I en jobb er det vanlig med tilbakemeldinger hvis ikke ting er som det skal. Jeg skjønner at du egentlig vil gi opp blogg, men du vil ikke gi opp.inntektene. med den innstillingen blir innleggene så som.så.

    18. Wii gleder meg til å se!♡ video?😍
      Til dere som kommer her og sir at hun må tåle “konstruktiv kritikk”: det var faktisk én eller to kommentarer jeg så som kan kalles konstruktiv. Det vare temaet om overskrifter som kan skape litt falske forhåpninger. Ellers skal det sies at det var 95% USAKLIGE kommentarer, som inneholdt sammenlikninger som selv en halvveis fornuftig person ikke ville liret av seg engang. Når en presterer å sammenlikne en dårlig dag med “tenk på de i Syria”. Ja TENK på alle de som er igjen der nede. Få. De har rømt LANGT. Jeg foreslår det samme til deg som har tenkt å kommentere noe usaklig og frekt, as we speak. Gonatt!

    19. Hei 😊 Kan ikke du begynne med kles butikk på nettet med klær som er din klesstil ? Var så masse klær jeg ville kjøpe av det du låg ut men er litt for små størrelser. Vet det ikke bare er og begynne med noe sant men det hadde vært dritt kult og jeg hadde handlet masse 😁

    20. Herregud som folk tar av i kommentarfeltene dine.😳 Blir helt satt ut av at enkelte gjemmer seg bak ytringsfriheten til å slenge dritt. Er faktisk en forskjell å komme med kritikk og det å slenge dritt folkens!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg