I MITT KJØLESKAP…

THIS WEEEKS FRIDGE

Da var ukens mathandel unnagjort. Som dere ser har jeg for det meste handlet inn til forskjellige middager. Det blir mye kylling de kommende dagene. Jeg har nemlig lastet ned appen “tasty” som er helt genial når det kommer til gode oppskrifter. Der har jeg hentet så mye inspirasjon i matveien. Et lite tips fra meg til dere! Helt genialt, spesielt om dere er like håpløse som meg på matlaging. Hehe! Ellers har jeg et mål om å prøve å være forholdsvis sunn, og det synes jeg at man kan se med tanke på hva jeg har handlet. Litt sjokolade og Napoleonskake er lov da, så lenge det er i små mengder. Ikke sant? Det er hvert fall enorm fremgang! 

Jeg vet jo at dere liker denne type innlegg, så derfor tenkte jeg å dele denne ukens mathandel med dere. Jeg gjorde det forrige uke også (tror jeg, om ikke det var uken før), og da ble dere glade. Er dette noe dere ønsker at jeg skal gjøre hver uke? Let me know. 😚

33 kommentarer
    1. Heei Isabel! Jeg vil at du skal vite at du er utrolig vakker og har et veldig pent smil! Ikke rart guttene faller for deg! Greit at du har tatt operasjoner for å forandre på utseendet og sånn som mange ser på som negativt, men fortsatt syntes jeg at du er en person som folk skal se opp til. Ønsker gjerne flere innlegg om hva du handler inn til uken, siden jeg bor alene og kan da få litt inspirasjon fra dine innkjøp. Gjerne også av og til noen forslag på hva du lager til middag og sånn?:) ha en fortsatt fin kveld videre, vakkre deg<3

    2. Hahaha Kari 😂 du er bare en udregelig liten pike med god fantasi og dårlig oppdragelse😂 Regner med at du har snakket med media ja-haha 😂😂😂 Har du lest bloggen til Bella en stund så vet du at hun har takket nei til å bli med i flere program. Himmel – hva feiler slike som deg tro 😲
      Jaja – nok om Kari 😜 napolionskake er jaggu yummy yummy ❤ den fristet gitt 😍🤗 Kos deg kjempemasse !!!😜

    3. Jeg har også et indre mål om å bli sunn. Føler meg motivert i en uke før alt bare kollapser til potetgull og brus :/ hahaha. Jeg skal gjøre et skikkelig forsøk når jeg flytter til England om en uke. Freshstart! Nyt kvelden♡

    4. Ser du kje får noen kommentarer? Så mange som e sure å
      hater deg ser eg😂👌🏼🖕🏽👏🏼

    5. Har du sluttet å svare på spørsmål i komentar felte? fint om du sier i fra hvis du har slutta så slipper vi å bruke tid på å skrive spørsmål og komentarer på bloggen

    6. Hei! Leste i salmene i dag og kom over noen vers som beskrev veldig godt hvordan du har følt det med tanke på nett-hat: “Alt for lenge har min sjel bodd sammen med en som hater fred. Jeg vil bare ha fred. Men når jeg taler, vil de ha strid.” Salme 120 vers 6-7. Så morsomt at en salme fra Davids tid kan relateres til nettroll i 2017 :p
      Vi er dessverre bundet for mye av jantelov i Norge. Er ikke lett å utmerke seg, men vi trenger virkelig folk som kan utmerke seg og inspirere. Heia deg!

    7. Hei! Ville bare si at du er nydelig! ❤️ Også lurte jeg på om du vet om det kommer flere rabattkoder fra Nelly snart? Har tenke å bestille nå mens størrelsen min er inne og gjerne med rabattkode siden jeg student..🙈
      Ha en fin dag, ønske deg alt godt!

    8. Ja fortsett med slike innlegg! Kanskje du kunne delt en oppskrift innimellom også? Alltid gøy med litt inspirasjon

    9. Jada – jeg har skrevet til Kari på galt innlegg ser jeg – men – skitt samma .
      Du Kari som var dust i forrige innlegg – kommentaren der oppe er til deg.

    10. Helt enig med den kommentaren på snap. Ingen finner deg interessant. Men ser på deg som latterlig underholding… du er rett å slett en sikkelig taper. Ikke så mange gode venner heller i å med at du bytter venner annen hver uke… du kunne fått mye sympati om du var ærlig og ikke gjemte deg bal falskheter bokstavlig talt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg