UKENS SPØRSMÅL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tar du til deg de stygge kommentarene som blir skrevet til deg? Helt ærlig.

Jeg skulle ønske jeg kunne si nei og mene det. Men sannheten er dessverre noe annet. Jeg tar ikke alltid negative kommentarer til meg, men noen ganger gjør jeg det. Spesielt på dårlige dager, eller i perioder hvor jeg har dårligere selvtillit. Jeg prøver så godt jeg kan å stenge alt ute, men til syvende og sist er jeg kun et menneske. Et menneske med følelser, akkurat som du.

Hva synes du om at en viss blogger skal gi deg stikk etter stikk?

Jeg synes at man skal være litt forsiktig med å henge ut andre og være spydig når man selv ikke nødvendigvis er en engel. Det finnes tross alt fortsatt artikler om denne personen hvor hun var i rettsak for å banke opp en jente inne på et solarium. Det å ødelegge en og annen iPhone (som tydeligvis er så barnslig i følge henne) er litt mildere enn det, gitt. Jeg synes det er kjedelig å måtte oppleve at en annen blogger tydeligvis har sånn stort behov for å uttrykke sine dårlige meninger om meg på bloggen sin, når hun egentlig står for det å være så snill og positiv. Det blir litt merkelig i mine øyner, spesielt når det har skjedd flere ganger. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva greia hennes med meg er, men det får bare være. ☺️ Det er ingenting jeg orker å bry meg om. Ikke alle kan like alle.

Hva heter restauranten du spiste på med masse forskjellige småretter?

Det var på Delicatessen! Sååå nydelig mat. Mmm. Beste tapasen i byen. Anbefales på det sterkeste. Favorittene mine var Patatas Bravas og mini burgerne.

Har du sett på svenske Paradise Hotel, hva synes du isåfall?

Jeg har ikke sett et eneste sekund av programmet, og jeg vil heller ikke få tilsendt hverken bilder eller snapper av hva som foregår på skjermen. Det er ingenting jeg hverken vil se, eller få med meg. Det håper jeg at dere forstår. Det har ingenting med meg å gjøre. Den perioden var utrolig vond og tøff for meg, og jeg vil ikke bli påminnet om hva som skjedde. 

Pleier du å være deprimert når du våkner opp om morgenen fordi at du ikke har noen planer for dagen?

Både ja og nei. Deprimert er nok litt å ta i, for deppa blir jeg jo ikke. Men det kan være litt kjipt å føle at man ikke har noe man MÅ gjøre, om du forstår? Når det er sagt så gjør jeg jo mye hver eneste dag på jobbfronten, men det blir jo veldig ensformig i og med at jeg jobber hjemmefra. Det er vel egentlig derfor jeg blir så stresset av å være hjemme i Oslo for lenge, for jeg kjeder meg veldig lett. Reising blir derfor min store redning i hverdagen!

Kan du vise frem innkjøpene fra Stockholm?

Ja, selvfølgelig! Det skal jeg gjøre fortløpende. 

Hvem fikk du overraskelses besøk av?

Hehe. Hemmelig! Jeg har som sagt blitt mer privat, og det er en stor del av mitt privatliv. Ikke alle venner og relasjoner blir lengre vist frem på mine sosiale medier. Det er av forskjellige grunner, blant annet at jeg ønsker å holde enkelte spekter av livet mitt for meg selv. Det er ikke alt jeg vil at 20.000-25.000 mennesker skal vite. Heldigvis er de fleste av dere forståelsesfulle på den fronten, og det gjør meg så glad. ❤️

Når skal du innrømme at du er i et forhold?

Den dagen jeg er i et forhold. Jeg er singel, akkurat som jeg har sagt tusen ganger før. 

Hva skjedde med bagasjen? Kom den til rette til slutt?

Jaaa! Heldigvis. Jeg fikk beskjed om at den var kommet til rette på Gardermoen kvelden etter. Dere kan tro jeg ble lettet og glad! Herregud, jeg var så forbanna stresset og frustrert. Nå er alt bra igjen! Der hadde jeg flaks, ass..

___

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

60 kommentarer
    1. Du vet at “å slå ihjel” er å drepe???? Er det en blogger som har drept noen?:O Hvis ikke, bør du også være veldig forsiktig med hvordan du ordlegger deg:O

    2. er vel ikke så hemmelig hvem som er hos deg. og litt rart å holde hemmelig fra din side når det ikke er en ny gutt akkurat

    3. Hvorfor ikke bare si dere styrer igjen ? Deg og pierre🙈 Alle vet det jo , ser han ofte hos deg 😂

    4. Jeg deler ei alle dine verdier, jeg er egentlig 99%”uenig” i de verdiene jeg ser du fremmer på din blogg. Jeg har irritert meg grønn, og vert veeeldig forbannet flereganger. Både på grunn av dine innlegg, eller “klick baitene”. MEN det er fult lov å være uenig, og ha forskjellige verdier og meninger. Jeg synes alikevell du er tøff! Jeg synes du har ståpåvilje. At du er der du er i dag pga PH, ja godt mulig at det ga deg drahjelp i starten. du nådde nok toppen av blogglistene ved hjelp av PH, men du ble ikke værende der pga PH, der har du ene og alene deg selv å takke. Du har vert flink, du skriver hva folk vil lese(bra jobbet!). Selv om vi er i hver vår ytterkant av verdier og til tider det moralske, så sytnes jeg absolutt ikke du fortjener alt det negative du får slengt etter deg. jeg tror at de som skriver dette til deg sikkert er de samme folkene som skal har ut alt av asylsøkere, de samme folkene som stemmer i for yttringfrihet, men alikevell prøver å legge lenker på den ved å få folk til å føle seg dårlige. Stå på du!! Du gjør en god jobb!

    5. Åh nå ble jeg nysgjerrig om hvem denne bloggeren er :0 gleder meg til å se alt av innkjøp 😀 stå på! Når jeg har dårlige dager går jeg alltid i dusjen, ordner meg og bare prøver å se litt fresh ut! Det funker alltid♡ ha en fin kveld!

    6. Du er så utrolig sterk og tøff som står i mot all haten du får!! Du er selvfølgelig et menneske som tar ting til deg, men det at du ikke lar deg knekke og fortsetter med det du elsker, det er så fint å se på! Det at du er så åpen, ærlig og personlig på bloggen viser også hvor mye guts du har. Du fortjener alt det beste!! Og ikke glem hvor mange som faktisk elsker både deg å bloggen når den negative stormen står som verst…

    7. Skjønner ikke hvordan du kan krype tilbake til Pierre når han bare dro fra deg uten å blunke og hooker med partneren sin første dagen.. hun runket han jo til og med til han kom…. Hvem vet hva det neste som vil skje er.. Ganske lavmål, han har deg rundt lillefingeren og du vil bli såret igjen. KOM DEG VIDERE OG OVER HAN..

    8. Like dine uke spørsmål!
      Kan du være så snill å lage Gøteborg og Stockholm innkjøp? Være så snill

    9. du er vakker, og virker god tvers gjennom! håper virkelig du ser bort fra alt annet. Tenk: så mye hat en person kan vise, så utrolig mye mer kjærlighet vi alle andre kan vise.

    10. Hei Isabel!
      Ikke bry deg om den bloggeren, hun er tydeligvis veldig opptatt av å ta deg. Har sitt tidligere innlegg der hun har skrivet indirekte om deg, og at du aldri smilte på bildene. Men vet du hva? Jeg vil heller følge en blogger som deg som faktisk tar oss med på oppturer og nedturer enn en jente som later som livet er rosenrødt. – fordi livet er ikke sånn. Tydeligvis ikke når hun driver å bokser folk uten grunn 😂

    11. Du fortjener virkelig ikke alle hatkommentarene! Får helt vondt når jeg leser de, håper det går bra med deg <3 Har forresten et spørsmål til neste spørsmålsrunde, sparer du mye penger hver måned? Med tanke på at du har snakket om at du vil kjøpe leilighet?

    12. Eneste jeg kan huske er at KA banka noen i solarium en gang, men finner ingenting på bloggen hennes om deg, eller så er jeg bare dårlig på å lete…nyskjerriiiig

    13. Det er helt greit og forståelig at du vil holde enkelte ting hemmelig! Men, jeg forstår bare ikke hvorfor du tar med spørsmål når du ikke svarer på de? 🙂 det har skjedd flere ganger hvor du bare sier “hemmelig” eller at du ikke vil svare på det. Skjønner hvis spørsmålet var “Hva er greie med deg og Pierre?” For det har mange spurt om og sikkert greit og få oppklart i et innlegg, men er ikke mange som har spurt om hvem du fikk overraskelsesbesøk av akkurat. Så, etter lang avhandling (haha huff) hvorfor gjør du det? 🙂

    14. Hei!:)
      Har begynt å stikke innom bloggen din fordi jeg syns du virker som ei go jente.
      Men syns det var unødvendig med motsvaret ditt til denne andre bloggeren. Hun har tross alt bare irritert seg over uskyldige ting du gjør, men her sprer du et litt fælt rykte tilbake. Sant eller ei, -det virker ihvertfall som om vedkommende er ferdig med slikt. Vi alle kan forandre oss til det bedre:)
      Uansett: Koser meg med dine positive innlegg og fine antrekksbilder.
      Ha en fin helg. Klem

    15. Er K sur fordi du har tatt regnskapsføreren hennes? 🤣 Ikke no og bry deg med frøken strøken! Ha en fin dag!!

    16. morsomt når du prøver å bruke ”voksne” ord også klarer du ikke engang å bruke de på riktig måte hahah

    17. Susanne : hun har ikke skrevet banket i hjel heller ? Hun skrev banket opp en jente på et solarium. Kanskje lese riktig før du begynner å skrive dritt kommentarer. Voks opp seriøst er så lite kult å slenge med leppa på nette! Fei din egen dør matte før du begynner på andres 😉
      Ha en fortsatt fin dag isabel ❤

    18. 20:43 om du blir så forbannet for å lese bloggen hennes, da har du store problemer. Kom deg heller ut herifra. Er det mulig assa.

    19. Jeg synes du er like barnslig som K når du skriver sånt på bloggen. Akkurat det der er det sikkert ikke mange som vet og det gjorde du for å være Bitch tilbake.. Jeg syns det er så sykt å klage over å bli hengt ut og mobba.. også gjøre det samme tilbake. Da er du faktisk like ille selv 😊
      Jeg synes ikke noe om at man skal såre de som sårer deg. Heller vær den bedre personen istedenfor 😊

    20. Vi skjønner du trenger ikke å forsvare eller forklare noe, skal Piere flytte inn til deg, eller er han bare på overnatting?

    21. Den englebloggeren prøver å ha et image som ei skikkelig ordentlig jente. Ekke tilfellet. Ikke bare Voldshistorikk men har vel borti litt av hvert.. skal ikke si så mye mer, men skal ikke la seg lure av den “uskyldige” Kristina Andersen. For dèt er hun ikke.
      Er ikke fan av deg desverre Isabelle, så jeg tar ikke parti,
      Men rett skal være rett.

    22. Finner det så utrolig provoserende at du har så mange 12-13 åringer etter deg som slenger dritt og skriver alt mulig stygt fra A-Å. Flesteparten klarer ikke skrive ordentlig engang. Altså virker som at de ikke har fått et sekund oppdragelse hjemme. Hvor blir det av empati, samvittighet og det å ta hensyn til medmennesker. Forstår ikke hvordan noen klarer å gå med så stygge kommenterer på samvittigheten. Noen må virkelig jobbe med seg selv. Jeg er totalt sjokkert etter det ene innlegget med over 200 kommentarer. Skammelig!

    23. Hvorfor vil du ikke se på PH Sverige eller bli minnet på det når du og Pierre faktisk har ordnet opp og er venner igjen ifølge intervjuet med hamm på VGTV?

    24. Kan noen pls kommentere hva bloggen hennes heter? Prøvde Google KA blogg, og da kom bare kristina Andersen opp.. det er vel ikke henne??

    25. Hvorfor blir ikke kommentaren min godkjent?
      Jeg spurte deg hvordan du kan si at du jobber 24/7 når du ila en dag publiserer ett(!) blogginnlegg. Hva definerer du som jobb? Å legge vipper, negler, sitte hos frisøren eller shoppe på Nelly? Jeg bare lurer!
      Dette er ikke ment som hat, men kanskje et litt kritisk spørsmål da jeg lurer på hva du definerer som jobb.

    26. Enkelte bloggere som tror de selv og de merkelige tingene de gjør er så innmari kule. Nei, det er ikke morsomt at du forteller x-antall ganger at du knuser iPhonen din hver gang du blir sinna. Et lite råd: slutt med det barnslige tullet ditt, så får du kanskje muligheten til å skaffe deg boligen du har skrytt av at du skal kjøpe deg i snart to år?
      her e no de hu kristina skreiv på måndens irritason

    27. Hei, jeg har ikke lest bloggen din så lenge, bare litt til og fra, men har merket at det har oppstått en beaf mellom deg og kristina i det siste. Så at hun nettop skreiv et innlegg som var “skikkelig dypt” (not).. Hun hadde tydligvis vært inne og fått litt inspo av Lene orvik.. (om jeg hadde vært så fæl, hadde jeg hatt vennene mine rundt meg..)
      Hun spiller offer, og skal få folk til å føle for henne og mot deg.. lavmål.. For å si det sånn, at hun har så utrolig stort behov for å fremme hvor fantastisk hun er på bloggen sin sier vel sitt..
      Hun er er virkelig ikke bare snill og grei.. Det er vet ALLE som har omgått henne i kristiansand..
      Sjalu hu og crazy hu der ass!! Nei, jeg tar ingen sitt parti, jeg syntes kanskje dere begge er voksne nok til å heve dere over det og kanksje svelge en kamel, og ikke skrive noe tilbake? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg