JEG HAR MYE Å VISE DERE

… Ja. Hva skal jeg unnskylde dette med, da? Haha, jeg er så LOL! MEEEEN sannheten er at jeg solgte hele min garderobe fordi at jeg var så forferdelig lei av alt jeg eide av klær, så da ble det plass til masse nytt her hjemme. Dessuten reiser jeg på bort nesten hele oktober til spektakulære destinasjoner som krever litt fancy antrekk. Jeg gjorde fete bestillinger på både House Of CB, Nelly og Meshki i den anledningen, og herregud SÅ mye fint jeg fant! Jeg kan ikke vente med å få vist frem alt jeg har shoppet. Spørsmålet nå er om jeg skal ha vanlige innkjøps-innlegg hvor jeg viser hvert plagg på, eller om jeg bare skal vise klærne i antrekksposter som blir publisert fortløpende? Let me know!

Dette kommer nok til å få meg til å høres usedvanlig materialistisk ut, men pytt pytt: shopping gjør meg lykkelig. Jeg har en tendens til å shoppe ekstra mye når livet generelt ikke er helt på topp, men det er faktisk ikke tilfelle denne gangen. Jeg hadde bare så lyst på nye klær, spesielt til reisene mine. Derfor unnet jeg meg det! Dessuten har jeg jobbet så hardt de siste ukene, så det synes jeg absolutt at jeg fortjener. 🙆🏽

59 kommentarer
    1. Nå er det kanskje ikke så relevant, (eller jo. Det er det!)
      Det eneste jeg tenker når jeg ser dette er; fyyyfaen så mye søppel! Å da tenker jeg ikke på klærne. Jeg tenker på aaaaall den plasten! Er særiøst hvert plagg pakket inn i hver sin plastpose?!! Kan du tenke deg hvor mye det blir når du reklamerer for dette og leserne klikker hjem det samme, i hver sin plastpose? 🙄😩😩
      Dette vør du tenke litt mer på, så mye klær som du klikker hjem.
      Ha en fin helg.

    2. Vis alt på deg i et sammenhengende innlegg, takk😍 Er så inspirerende å se hva du klikker hjem!

    3. Du skulle jo legge ut mere, du la bilder ved og sa det kom snart blant annet en hul kjole og masse anna fint nårr blir det?

    4. Bare lurer…jobbet hardt hvordan da? Er du seriøs eller ironisk? Det er jo et hån mot alle som står opp om morgenen og går på jobb hver dag uke ut og uke inn. Og nei jeg er ikke misunnelig, blogging er vel det mest samfunnsunnsunyttige av alle ting jeg kan komme på! Lykke til med det sykt snevre livet ditt….. hvis du virkelig bryr deg om noe annet i hele verden enn shopping, hår og negler så gjør noe med det da vel!

    5. Jeg handler kanskje et plagg i året og jeg er like gammel som deg. Jeg er hverken fattig eller traus, men jeg ser ikke noe poeng i å kjøpe nytt når jeg har mye og gjerne vil spare penger!

    6. Eneste jeg er på nysgjerrig på er hvor mye kroner dette kom på? 😅 haha jeg er en av de som syns andres pengebruk er spennende av en eller annen grunn.
      Men ja, et innlegg hvor du viser hvert plagg på deg 🙂

    7. Så du og ditt hemmelige besøk passer den lille hunden igjen? Haha skjønner jo lett at det er pierre som er hos deg når hunden er der. Ja jeg ser den på det øverste bildet;) det er lol.

    8. Hadde vært gøy om du laget en Lookbook video og viste frem alle innkjøp😄 Søk på YouTube om du er usikker på hva jeg mener😘

    9. Bloggingen din er kun, kjøpe klær, selge klær, spise og drikke og hva er s spennende med dere . Og selvfølgelig på lage masse drama og hverdagslige ting, som skjer til tid og annen for oss alle.

    10. Hva skjer med at du liksom skulle bli bedre med youtube og satse der? lag en video hvor du prøver ut feks favorittplaggene osv.

    11. Okei? Du shopper jo like mye ellers som nå, så hvordan kan du si at du har jobbet så sinnsykt hardt de siste ukene at du fortjener det her? Du bruker et helt avsnitt på å grave dypt etter verdens dummeste unnskyldninger som forklare det sinnsyke overforbruket ditt. Det blir for dumt. Hva du bruker pengene dine på er fullstendig ditt eget valg, men tenker du aldri på miljøet?

    12. Vi er mange som er for lite miljøbevisste. Men du tar kaka! Å være fornøyd med, og til og med skryte av, hemningsløst, dekadent, harry overforbruk – når kloden vår sårt trenger det motsatte – er forstemmende. Jeg tror ikke du er slem, men kanskje litt enkel og veldig selvopptatt? Litt Marie Antoinette ish?
      Har skrevet kritikk av ditt forbruk til deg før uten at du (eller moderator da, hehe) har godkjent det. Derfor er det så lovlely at vi har fått Bloggomtoppbloggere hvor vi kan dele synspunkter om bl.a. deg.

    13. Isabel <3 jeg synes du er ei utrolig tøff jente. Det som imponerer mest er denne stå på viljen din når det kommer til jobben din. Du er og jobber og prøver å lage spennende innlegg for oss selv når du ligger syk, går gjennom dyp kjærlighetssorg, alle disse utrolig nedlatende kommentarene, pluss masse annet, og du får det til! Du er utrolig flink, fine deg! Aldri tvil på deg selv, og fortsett som du gjør. Stor klem til deg!

    14. Kos deg med alle de flotte tingene du har kjøpt 🙂 🙂 Ha en nydelig lørdag og kos deg masse 🙂 🙂

    15. Vis i antrekksposter, eventuelt egne innlegg med bilder 😀😀 Da kan vi glane så lenge vi vil på
      antrekkene 😍

    16. Jobbe hardt? Hmm du vet ikke hvordan det er å jobbe hardt før du selv får deg en normal jobb slik de fleste normale folk har.. opp tidlig på morningen å hjem kl 4! Jeg er ikke mesunnelig på deg som blogger fordi jeg vil heller ha folk som liker meg en en hel haug som hater meg.. du blir ikke akkurat likt av jenter på din alder.. er mer småunger som ikke vet hva som er normalt / unormalt enda

    17. Jobbet så hardt de siste ukene? Altså er vel maks 5 uker siden du kom hjem fra Rhodos? Og på rhodos hadde du ferie i 8 uker?

    18. Hadde blitt veldig glad for innkjøpsvideo! Men hvor blir det av jeansjakken fra Glamorous med mye hull i? Du bestilte den fra Nelly før du reiste til Rhodos. (:

    19. Jeg liker deg godt, men all handlingen din gjør meg faktisk litt uvel… Synes ikke om den utrolige sløsingen på masse ræl.. Invester heller pengene litt fornuftig kjære deg. Når bloggerlivet er over er det greit å ha en økonomisk trygghet, ellers vil du nok angre..

    20. Ha en try-on hauk på YouTube! Det er så fine videoer hvor man får se hvordan plagget sitter i flere vinkler, pluss din personlige mening både når du åpner plagget og når du har det på.

    21. Liker best når du tar bilde av klærne og at alt konmet mmr k samme innlegg! Stå på videre, inspirasjon påmamge områder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg