DETTE HADDE DERE ALDRI TRODD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SATURDAY NIGHT

Det er lørdagskveld, og jeg sitter hjemme i sofaen og blogger for dere. Jeg kan neste garantere at dere er like sjokkerte som det mamma ble da jeg fortalte at jeg skulle holde meg hjemme i kveld? Haha, det er ikke ofte jeg har e avslappende helg hvor jeg ikke gjør noe som helst, men nå kjente jeg at det var på tide å lande litt. Selv om det hadde vært gøy å dratt ut i dag med resten av gjengen, er jeg veldig glad for at jeg valgte å kjøre på med en rolig helg. Jeg var ute å gikk en liten tur i pøsregnet (juuhuuu, vårt elskede land) tidligere i dag, som endte opp med en tur innom butikken. Ut kom jeg med brownies, marengs, smågodt, Snickers-is, Sandwich-is, Sørlandschips og jordbær. Det er viktig å kose seg, ikke sant? 😚 Jeg har virkelig forberedt meg på en skikkelig kosekveld her hjemme. Jeg skal straks snurre meg på kjøkkenet å bake, før jeg setter på en film. Hvilken film jeg ender opp med er fortsatt uvisst, så dersom du har et godt film-tips til meg blir jeg enormt glad! Jeg er helt elendig på filmvalg…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Å få være helt mutters alene i dag kjenner jeg at er litt deilig for sjelen. Ikke det at jeg ikke liker å ha selskap av andre, men jeg er en person som er avhengig av alenetid. Det er da jeg klarer å senke skuldrene totalt og puste ordentlig ut. Jeg har vært slik siden jeg var liten. Jeg husker fortsatt hvor rar jeg følte meg når jeg heller ville være alene på rommet mitt en fredagskveld, istedenfor å henge med vennegjengen min. Jeg elsket jo å være med dem, men jeg foretrakk ofte å tilbringe tid med kun meg selv. Jeg er en liten introvert, noe de aller fleste ikke hadde trodd. 

Jeg håper at dere får en super fin kveld videre, hva enn dere bruker denne lørdagen på. Om dere slapper av i eget selskap som meg, anbefaler jeg dere å høre på “Silence – marshmello, Khalid”. Den går på repeat her – verdens fineste sang. Klem! 

31 kommentarer

Siste innlegg