DENNE UKENS PLANER

MONDAY FUNDAY

Ny uke, nye muligheter! Shit så klisjé den setningen er, men pytt pytt. I dag er jeg skikkelig motivert for å både være produktiv på jobbfronten, men også å være flink til å finne på masse gøy. Jeg har vært litt nedstemt de siste dagene, og det tror jeg kommer av det kjipe været Oslo leverer. Jeg blir så utrolig påvirket av været at det nesten er litt komisk, haha. Uansett! Denne uken har jeg mye å se frem i mot, så det hjelper absolutt på humøret. Jippi!

THIS WEEKS PLANS

Mandag: I dag skal jeg jobbe masse. Jeg skal straks kaste meg i en taxi hjemover, jeg er nemlig hos mamma nå. Jeg har med meg en fotograf som skal hjelpe meg med å ta bilder i dag. Next up: innkjøpsinnlegg! Jeg viste dere jo pakkene med hva jeg mottok her om dagen, så jeg har mye jobb fremfor meg med å frem hvert eneste plagg. Senere i kveld må jeg gjøre et annonseinnlegg, før søsteren min kommer på besøk fra Tromsø! Jippiiii.

Tirsdag: Trene, spille inn + klippe en YouTubevideo før det blir kosedag med storesøster og mamsen resten av dagen. 💞

Onsdag: Negltime + konsultasjonstime (æææh), etterfulgt av middag på Südøst.

Torsdag: Dra til sykehuset å være en god støtte for søsteren min som skal operere et brudd i ankelen. 

Fredag – søndag: Besøk av Michelle og Elias! Helgen går derfor til å kose meg masse med dem.

____

Denne uken blir fin, den!

47 kommentarer
    1. hei!
      lurte bare på hvor de svarte buksene med de hvite strekene på sidne er fra? du la ut en video av de på storyen din idag

    2. Ja, dem som reagerer når du syter over hvor tøft livet er og hvor hardt du arbeider for lønnen din må jo bare være misunnelige idioter…..

    3. Nå henger jeg litt etter her 😉 så koselig at du skal flytte hjem til mamma’n din for en periode da – jeg regner med at dere gleder dere masse alle sammen ❤💙❤❤
      Innkjøpsinnlegg – yes – spennende 😍

    4. Hei Isabell 🙂 eg har et spørsmål te deg 🙂 og det e : i den leiligheten du bor i nå så betale du jo 18000 i husleie, e det inkludert TV, strøm og Internett ? Elle komme det utenom te den prisen ?:)

    5. Håper det er brystene dine du skal fikse. Hvis ikke så bør du vurdere det sterkt. Du ser ikke ut :(. Blir flau på vegne av deg når du flasher de

    6. Mener du at du jobber hardt? Seriøst? Du MÅ leve i en boble. Mandag og tirsdag skal du ta bilder av shoppingen din (bare det i seg selv er en “jobb”?) + et annonnse innlegg, og tirsdag skal du lage youtube video (litt dataredigering, jeez) Resten av uken er det egenpleie og kos med venner og familie. Virkelig? Hvor får du puttet inn minimum 8 timers jobb fem dager i uken slik folk flest gjør? Du MÅ ta deg en reality check!

    7. MarieN: Men herlighet Marie, hadde du funnet det interessant om jeg hadde skrevet alle timene jeg skal jobbe HVER dag også? Det er jo så uinteressant for dere å lese. Kom igjen!

    8. Dette er vel egentlig ett svar til din siste kommentar Isabell; jeg skulle gjerne tenke meg til å se/lese/høre om alle timene som du _sier_ du jobber hver dag. Ikke bare for kanskje å “bevise” noe for folk, men jeg kunne virkelig helt bunn ærlig tenkt meg til å få ett ordentlig innblikk i hvordan en HEL jobbuke (eller en hel jobbdag) er for dere bloggere. Det gir jo faktisk oss lesere en bedre forståelse hvorfor du faktisk får den skyyynhøye lønna som du nå engang får 🙂

    9. Hva syns du om at VGTV har lagt ut om at Pierre fikk seg en handjob allerede første natta i den svenske paradise hotel? Viser jo veldig tydeligvis hvor lite han brydde seg om deg

    10. Hvorfor i helvete bryr dere lesere dere om hva hun tjener? Er faen ikke deres problem. Gå å stikk nesa deres en annen plass, herregud. Blir så provosert! Stå på isabel!

    11. Malin du kryr av sjalusi. Det er akkurat det problemet som nesten alle jenter har. Når en ung kvinne gjør det bra og jobber hardt, så resulterer det med hundre sjalu-aggressive-negative kvinner som jeg blir så jævlig kvalm av! ÆSSJJ!!
      __________________________
      Jeg synes det er så flott at du bringer masse tid med både familien og søstrene dine Isabel. Familie er viktigst og de kommer alltid til å støtte og være der for deg. Venner og bestevenniner kommer og går, og som oftest har de på en maske som faller av før eller senere!
      stå på!!!

    12. Jeg digger deg Isabel! 🙂 synst det er helt på trynet at Kristina Andersen sitter og skal ha alle til å synest synd på henne, når det er hun selv som skriver stikk til deg hele tiden.
      Jeg lurer på om hun forventer at hun skal få lov til å skrive så mye piss og indirekte om deg som hun vil, men likevel framstille seg selv som den gode og snille (som har forandret seg såååå mye de siste tiårene. Nei faen du er ikke god og snill når du er ute etter å såre noen.
      Stå på Isabel ❤️

    13. Hva er det du jobber så mye med, da? Svare litt på kommentarer her og der, og svare på mail? Hva annet gjør du? Har alltid lurt på dette når bloggere sier de har masse jobb foran seg. Tenkte det kanskje var å ferdigstille blogginnlegg, men du blogger jo veldig lite, så kan jo ikke være det heller. Kan ikke forstå at blogging er noe hard jobb!

    14. Enig med Malin over her. Du skriver ikke om hva din fulle arbeidsdag innebærer, da du tror ingen er interessert i det. Men det er få ting folk har mer interesse av når det gjelder bloggen din. Du gjør deg selv en stor tjeneste ved å være åpen om mengden jobb du gjør daglig, og det vil spare deg for mye kritikk. Caroline Berg Eriksen nevner ofte hvor mange timer hun har brukt på et innlegg, og folk verdsetter bare arbeidet hennes mer av det. Kanskje du burde nevne det litt i ny og ne. Ikke si at du er dausliten etter en full dag/uke med jobb, si heller hvor mye du har jobbet.

    15. For en spennende uke♡ jeg må kjøre herfra til Evenes inatt fordi jeg flytter til England i morgen! Whæ.. jeg grugleder meg så. Universitetslivet skal bli digg! (Håper jeg) hahaha. Jeg får også en rimelig spennende uke. Kos deg masse 😚

    16. Hva skjedde med youtube videoen du spilte inn med lillesøsteren din for en liten stund siden? føler du aldri legger ut det du skal

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg