HAN VIL VÆRE MIN SUGARDADDY

Denne meldingen fikk jeg i dag. Jeg får vanvittig mye merkelig tilsendt i løpet av en dag, men denne meldingen fikk meg til å måpe, på ekte. At en helt vilt fremmed mann tilbyr seg å vipse meg penger og betale min shopping er for meg helt absurd OG noe jeg soleklart takker nei til. Jeg har aldri forstått meg på alle disse jentene jeg vitner til her i Oslo spesielt, som har sugardaddies. Det er trist å si, men denne meldingen hadde vært en drøm for mange jenter å få. Hvor leit er ikke det? Jeg har flere bekjente som jeg 100% vet at har en gammel gubbe som betaler alle de spektakulære reisene de til stadighet reiser på, veskene de plutselig bærer på, eller når de helt ut av det blå snapper fra en rød Ferrari. Jeg har aldri og kommer aldri til å forstå meg på dette opplegget. For meg er det ikke noe annet enn direkte ekkelt og kvalmt. Selvfølgelig må alle få gjøre som de vil og ta de valgene de kan stå for, men det å la en gammel gris som mest sannsynlig er kåt på deg betale for deg er for meg respektløst ovenfor deg selv.

Jeg hadde ikke klart å hatt verdigheten min i behold dersom jeg hadde takket ja til noe slik. Nei takk, jeg klarer helt fint å betale for meg selv. Om ikke, hadde jeg heller fått meg en ekstra jobb eller i verste fall levd på nudler. Alt fremfor det å ta i mot penger fra gamle menn.

45 kommentarer
    1. Jeg personlig syns ikke det er noe feil med sugadaddies, er mange som har det helt forferdelig økonomisk som ikke har så mange valg. Men selfølgelig fins alltid jobber som du kan ta, men poenget er jo at er jo ikke sikkert det er nok til å dekke foreksempel husleie osv.. Men er jo faktisk blitt sånn nå at unge jenter dropper utdanning osv og skaffer sugardaddies det er jeg ikke enig med hele tatt. Jeg personlig kunne gjort det men da måtte jeg hatt det ganske vanskelig økonomisk.

    2. :): Jeg synes at det er direkte motbydelig. Om du ikke har råd til husleia, er ikke det å la en gammel gris som vil ha sex med deg den rette veien å gå. Få deg en jobb!

    3. Jeg er helt enig i at dette er utrolig merkelig, men for å være fair ønsker han ikke å være din sugardaddy. Han tenner seksuelt på å vite at en digg jente bruker pengene hans på det hun vil uten å i det hele tatt ha møtt henne.

    4. Må også huske på er mange av disse jentene som rett og slett ikke vett hvordan menn skal behandle dem viss du skjønner? Jeg tror mange av disse jentene som ofte havner i den situasjonen kanskje ikke har hatt en fars figur eller har hatt det men ting har ikke vært som det skulle. Selfølgelig kan du ha hatt en vanskelig oppvekst og ikke er nødt og få deg en suggardaddie:p Men tenker en jente som kommer fra en helt normal familie, og en annen som kommer fra en ødelagt familie har forskjellige syn på sugadaddie. Blei litt rotete dette her men håper du skjønner.

    5. :): Om noen skulle forstått som kommer fra en ødelagt familie, så er det søren meg meg! Haha. Men jeg mener at man ikke kan unnskylde det å la ekle gamle menn betale for deg med noe som helst. Det er bare oppriktig ekkelt, synes jeg. Men folk har naturligvis forskjellig syn på det, og det er helt greit. Jeg forstår meg bare ikke på det 🙂

    6. Han har jo ikke lyst til å ha sex med deg? Han har en fetisj som er litt utenfor dine preferanser, og tenner på at du bruker hans penger… Det er ikke alltid så svart/hvitt som du skal ha det til.

    7. Hei! Litt avsporing her, men finner ikke det ene innlegget ditt der du skrev hvor du fikset vippene dine! Setter pris på om jeg får svar ❤️

    8. Om du ikke har råd til husleia, er ikke en gammel mann som vil ha sex med deg den rette veien å gå? Ja, du har Skrivd det.

    9. Isabell, kan ikke du bare være ærlig med oss? Er det så vanskelig å være ærlig? Du vet det selv at viss du ikke hadde blitt blogger, og ikke hadde tjent på å blogge så hadde du takket ja til denne mannen! Fordi du får 200.000kr i lønn, så seier du nei til han, men vis du ikke hadde fått det her i måneden så vet alle at du hadde såklart takket ja.

    10. Anonym: Det her handler ikke om hvor mye jeg tjener. Dette handler, for meg, om å ha selvrespekt. Så nei, jeg hadde ALDRI takket ja til penger av en kåt, fremmed mann.

    11. Hadde seriøst tømt kontoen hans og deretter blokkert han. Like guurl, Louis vuitton sko, Prada veske, Chanel kåpe og Gucci belte?? Ja takk! Selvfølgelig hadde jeg aldri i mitt liv møtt eller “gitt han noe tilbake” cuz i dont wanna give him sum’ sugar, i dont go down like dat

    12. Æsj helt enig med deg!! Det er ganske ekkelt..tror ikke han haddd spurt deg om det om han ikke hadde vært kåt på deg😖 Hadde nesten blitt skremt om jeg fikk en sånn melding haha

    13. forståelig at du måper og synst dette er rart. Det er veldig tragisk. Men veldig vanlig å få slike meld i dag . Ikke noe sjokkerende !!!
      Tror de fleste jenter har fått slike meld og tilbud.
      Så er nok ikke bare du .
      Fått flere slike meld fra forskjellige menn iløpet av årene.
      Menn er tragiske og triste som må prøve kjøpe seg unge jenter på denne måten

    14. Litt feil å spørre i et sånt innlegg, men bare lurte på om du hadde hatt interesse av å lage en video eller flere bilder i ett innlegg hvor du viser hvordan du legger eyelineren din? Ser sinnsykt bra ut 😭

    15. Er student selv med lite penger, men hadde aldri sagt ja til noe som dette eller lignende. Mangel på selvrespekt spør du meg! Gå heller hjem og spør foreldre/besteforeldre om hjelp!!!

    16. :): Jeg synes at det er direkte motbydelig. Om du ikke har råd til husleia, er ikke det å la en gammel gris som vil ha sex med deg den rette veien å gå. Få deg en jobb!
      ————————————————–
      (Får deg kanskje til å tenke hva du selv driver med).Vil tipper de fleste som leser din blogg er gamle menn,og 15 år gamle gutter.. Han her trenger jo ikke betale deg, du har jo lagt ut alt gratis 😉 hihi

    17. Sunniva: Jeg har planer om å lage sminkevideo, og da kan jeg vise 🙂 Tusen takk for det søtis <3 I mellom tiden vil jeg anbefale deg å søke opp tutorials på YouTube, det var slik jeg lærte meg! Klem <3

    18. For meg med en inntekt på knappe 20,000kr i mnd der rundt 7000-8000 kr går med til faste utgifter og i tillegg til dette kommer mat, virker et sånt “tilbud” ganske fristende. Jeg ville aldri hatt sex med en gammel gris for penger eller gaver, men virker jo som denne mannen tenner på å la deg bruke hans penger, uten å forvente noe tilbake? Uansett, jeg skjønner at du ikke vil. Du tjener dine egne penger så hvorfor skal du bruke hans. Men jeg skjønner faktisk at slike tilbud kan virke fristende på unge jenter/damer som ikke har så mye penger som deg… Man kan snakke om verdighet, men de fleste på din alder tjener på langt nær så mye som du og da kan dette virke som lettjente penger rett i lommen. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort men ville kanskje vurdert det, så lenge jeg slapp å gjøre noe ekkelt med mannen, liksom. Ville helst tjent bedre selv, da 🙂

    19. Du selger deg selv til hele Norge Isabel! Nesten helt naken på dine bilder også! Det er enda verre enn det du skriver. Lol du er morsom as! Voks opp!

    20. Slik jeg har forstått det er det forskjell på sugardaddies og financial domination.
      En sugardaddy er en eldre mann du har et nesten kjæresteaktig forhold til. Dvs en mann du jevnlig treffer, flørter med, og har sex med, i bytte mot dyre gaver, reiser og at han betaler regningene dine.
      Financial domination derimot er en fetish hvor en mann tenner på å bli brukt som en økonomisk slave. Du trenger ikke treffe ham, ha sex med ham eller sende ham dristige bilder. Det han vil ha fra deg er ei selvsikker jente som kan kreve penger fra ham og true med å ydmyke ham – sånn som du gjør her, for eksempel, ved å poste samtalen deres på sosiale medier og skrive om hvor patetisk han er.
      Man lærer mye ved å ta seg en kjapp runde på google 🙂
      Jeg personlig har ingen av delene, verken en økonomisk slave eller en sugardaddy, men jeg vil ikke sitte på min høye hest og dømme dem som har det. Så lenge alt er frivillig fra begge parters side.. What’s the big deal?

    21. Folk kan si hva de vil,men la oss kalle en spade for en spade; Sugardaddies er bare et finere ord for prostitusjon.

    22. Livingdoll: ja! Du har jo skjønt det! Og som hun sier: det å ydmyke han på den måten du gjør Isabell, er akkurat det han vil. Så jo, du ble med på “leken hans”, slutt å se ned på andre som gjør det samme😂 #tragisk

    23. Hei Isabel.
      Jeg synes ikke det er “motbydelig” at en eldre mann vil finansiere livet til ei yngre kvinne. Det har mye med psykologi og de grunnleggende kjønnsrollene og gjøre.
      Særlig de “maskuline menn” har et stort behov for å føle seg som en “ekte mann” i et forhold, dvs betale for ting, gjøre mandige ting hjemme; fikse bil og sette sammen møbler, bære de tunge posene for deg osv. Disse menn er ikke interessert i ‘maskuline/alt for selvstendige’ kvinner fordi de rett og slett ikke klarer å imponere de. De trenger en mer feminin dame som kan balansere dem ut. Vanligvis vil slike eldre menn gå for noen som er yngre ettersom de ikke klarer å imponere en kvinne på deres alder i like stor grad.
      Vi har og menn som er det motsatte. Dette er menn som ikke kommer til å behandle deg like bra fordi de selv er litt mer feminine (mange flere slike menn i samfunnet vårt nå til dags). De kommer ikke til å betale for deg og det kan hende du må betale for dem. Disse menn er som oftest med de mer maskuline kvinner(; kvinner som gjør mer for menn i et forhold.)
      Det ironiske er at menn, fra naturens side, har et behov for å føle seg respektert og “mandig” i et partnerskap, både de mer feminine menn og de maskuline. Selvsagt vil ikke de feminine menn oppnå dette, (noe som kan føre til utroskap osv.)
      Mange yngre kvinner velger nettopp derfor eldre menn. De ønsker å være sammen med noen som er en gentleman/som kommer til å behandle de som “prinsesser”. Disse kvinner setter pris på de gamle kjønnsrollene og synes det er ganske fint og være sammen med noen som vil behandle de så pent og sette så stor pris på de. (Disse kvinner er gått lei av udugelige menn.)
      Dette ble litt langt, og jeg siktet egentlig mest til temaet “unge kvinner med eldre rike menn”. Jeg håper du nå har en bedre forståelse av hvorfor så mange kvinner du kjenner ønsker å gå den veien. I stedet for å synes det er ekkelt at rike eldre menn behandler deres kjærester så bra, så bør vi stille spørsmål ved late menn som vil at kvinnen skal gjøre ting for de og som ikke behandler partneren deres bra nok. I tillegg, så dumper slike menn som oftest nettopp de kvinner som har vært super grei mot de og hjulpet de opp i livet. De stikker og finner seg en kvinne som er mer feminin, ei de da faktisk klarer å imponere.
      Fra naturens side så vil kvinner alltid like maskuline menn, samtidig som menn vil alltid foretrekke feminine kvinner (med mindre de trenger en plass å bo, lol, haha.) Så ja, ikke syns synd på kvinner som velger eldre rike menn. De blir behandlet mye bedre i forhold og mannen deres setter større pris på de enn (mesteparten av) de unge menn. Det finnes selvsagt unge maskuline menn, men det er lettere å finne en eldre maskulin man fordi yngre menn er ikke så gira på å være i forhold.

    24. Helt ærlig isabel, hvis du ikke hadde hatt bloggen din du hadde hatt sex med hvem som helst for å se ut som du ser ut nå. Hva er forskellen mellom deg og en sugarbaby? du selger deg selv du og for lønnen din. Du selger sjelen din du selger kroppen din din tid til hele verden for lønnen din. SÅ slutt å vær så jævla dobbeltmoralsk og hever deg over andre. Alle ser på deg at du selger deg selv her på din blogg. Bloggere er faktisk verrre en sugarbabies.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg