JEG HADDE DEFINITIVT LØYET

reklame

Hei fininger! I dag har jeg hatt en super fin dag så langt. Jeg har vært en tur hos frisøren, hentet og sendt pakker på postkontoret, samt jobbet med et innlegg som skal ut i midten av neste uke. I dag har jeg faktisk sminket meg for første gang på tre dager. Jeg går oftere uten sminke enn med, noe jeg ikke tror at dere kunne sett for dere. Hehe! Det gjelder naturligvis kun når jeg er hjemme da – er jeg bortreist fikser jeg meg jo naturligvis hver dag. Jeg synes bare at det er så deilig å la huden puste dersom jeg ikke skal noe spesielt. Dessuten er jeg veldig komfortabel uten sminke, så jeg ser ikke hensikten med å bruke en time fremfor speilet hver eneste dag om ikke planene er spesielt store. 

(annonselenker) TOPP HER

Om litt skal jeg begi meg mot sykehuset å se hvordan det står til med Jasmine som opererte ankelen tidlig i dag. Jeg har pratet med mamma, og alt ser bra ut så langt. Jeg får så ekkel følelse i kroppen så fort jeg befinner meg på et sykehus. Er jeg alene om det? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes bare at det er en merkelig vibe på sykehus. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort dersom jeg hadde blitt lagt inn for en lengre periode. Helt ærlig tror jeg at jeg hadde fått totalt panikk og løyet om at jeg var i mye bedre form enn det jeg eventuelt hadde vært, kun for å slippe å være der. Haha. Hvor smart det hadde vært, er en annen sak.

Foruten om det har jeg ikke så mye mer å meddele for øyeblikket. Jeg skal straks løpe ut døren, så vi får skrives mer senere. Ønsker dere en helt fantastisk dag videre! Og dere? Ikke glem at dere får kjolene på Nelly til kun 199,- kroner! Du finner utvalget HER. Klem!

19 kommentarer

Siste innlegg