BESØKET MITT GJØR MEG LYKKELIG

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åååh! I dag er jeg lykkelig. I skrivende stund er leiligheten min helt full av fantastiske mennesker. Jeg har fått besøk av Michelle og Elias som er mine ride or die’s fra Stavanger. I tillegg er søsteren min også her! Jeg er så takknemlig for de fine menneskene jeg har i livet mitt, ass. Jeg er heldig, det er sikkert og visst. ❤️ Så langt i dag har vi spist pizza, handlet inn masse mat til helgen og vært på en kjøretur. Planen i kveld er at Elias skal kokkelere på kjøkkenet, og så skal vi se film og ha kvalitetstid. Det skal bli så hyggelig! Jeg har savnet dem så vanvittig mye. Jeg er usikker på hvor lenge siden vi traff hverandre sist, men jeg mener at det er over et halvt år siden. Det er jo ikke OK! Så lang tid får det absolutt ikke gå igjen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) BODY HER // BUKSER HER

Nå skal jeg legge bort Mac-en og være sosial. Jeg måtte bare oppdatere dere litt kjapt! Ønsker dere en amazing helg, babes! Masse klemmer fra meg. 

11 kommentarer

Siste innlegg