ALT OM NEGLENE MINE

reklame

Se så nydelige neglene mine er da, dere! Jeg var å fikset dem hos flinkeste Therese i går (sponset behandling). Det er hun som har fikset neglene mine det siste året, og jeg er så utrolig fornøyd med henne. Hun er aaamazing! Jeg har testet ut andre tidligere, og herregud så stor forskjell det er på Therese og alle de andre. Det mener jeg virkelig – T er døds flink! Tenk dere hvor fine disse neglene blir når jeg blir solbrun om sirka to uker? Drømmen! 

Om dere vil bestille time hos henne kan dere enten gjøre det via Instagram hvor hun heter @totsiee, eller på facebook HER. Du kan også kontakte henne på telefonnummer 934 43 039. 💅🏽

10 kommentarer
    1. Hei Isabell! Lurte på om du støtter noen veldedig organisasjon? Har lagt merke til hvor ekstremt mye du shopper, som gir meg en følelse av at du har så mye penger at du ikke vet helt hva du skal bruke de på? Ha en superfin dag videre fine 🙂

    2. Uhygienisk & stygt. Passer om man ikke skal gjøre noe som helst…. ikke engang tørke seg bak etter å ha vært på do.

    3. Så fin blogg du har! Neglene var utrolig fine! Har nettopp startet med min egen så hadde vært glad hvis du stakk innom den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg