-20% PÅ HELE NELLY

reklame

JIPPI BABES! Jeg har fått gleden av å få lov til å gi dere en egen rabattkode av Nelly. Den gjelder kun mine lesere, så det må jeg innrømme at er skikkelig stas for meg! Hehe. Dere spør jo støtt og stadig etter nye rabattkoder, så derfor er det alltid like gøy når jeg får muligheten til å dele ut til dere. Det finnes jo ingenting gøyere enn å handle med gode rabatter. I love it! Det gøyeste er at denne gangen gjelder koden på ALT på nettbutikken. Det er forøvrig noen få merker den ikke gjelder på, og de finner dere oversikten på her. Koden gjelder ut hele søndag, så vær kjappe!

SHOP HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL20» I KASSEN! 💋

(annonselenker) 1. HER (denne bestilte jeg akkurat! SÅ FIN!) // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

14 kommentarer

Siste innlegg