UKENS SPØRSMÅL

reklame

Hvis du har så mye penger, hvorfor flytter du da hjem til mammaen din?

Det er mest fordi at jeg ikke har lyst til å kaste 18.000 kroner ut vinduet enda lenger. Jeg skal som sagt kjøpe noe eget så fort jeg finner noe jeg liker, og jeg har spart opp nok til egenkapitalen som kreves for det lånet jeg har lyst til å ta. Det er mye penger det er snakk om, for jeg vil ikke kjøpe en liten leilighet akkurat. Jeg har kanskje litt vel høye krav, så vi får se. Planen er i hvert fall å få kjøpt så fort som mulig! Den andre grunnen til at jeg flytter til mamma er fordi at jeg skal reise veldig mye fremover, som da vil si at jeg ikke hadde vært noe i leiligheten min uansett = enda mer bortkasta penger. Tanken er at jeg bare skal ha en base å komme til når jeg er hjemme i Norge. 😊 Håper dette gjorde ting litt mer forståelig!

Synes du ikke selv at den mengden med klær du shopper hver måned er latterlig?

Både ja og nei. Nå er det jo slik at klær er en del av jobben min på en måte. Jeg tjener penger på shoppingen min, om du skjønner? Dessuten elsker jeg å kunne inspirere dere på motefronten, som jeg ofte får høre at jeg gjør av dere. Det gjør meg så glad! ❤️ I tillegg til det skal jeg jo selvfølgelig også innrømme at jeg er en sucker for shopping. Always been. Hehe! På den negative siden er jeg jo klar over at det ikke er så bra for miljøet, men jeg prøver å kompensere for det på andre måter. 

Når skal du legge ut puppe bilde som de andre bloggerene?

Det kommer nok ikke til å skje, hehe. Jeg holder puppene mine for meg selv!

Hvilken størrelse har du i denne joggebuksa?

(annonselenker) BUKSER HER // TOPP HER // HÆLER HER

Jeg har den i XS!

Har du en rabattkode på Nelly i nærmeste fremtid?

Ja, jeg har en akkurat nå som gjelder HELE nettbutikken! Du finner rabattkoden i dette innlegget. <3

Skal du snylte på moren din du da, nå som du flytter hjem? Du burde bidra litt økonomisk du også, stakkars moren din.

Det er klart som faen at jeg skal bidra økonomisk til mamma, noe jeg forøvrig gjør hver eneste måned allerede – uten å bo hjemme. Du behøver absolutt ikke bekymre deg. Merkelig hva folk skal legge seg i ass..

Hvor er denne genseren fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den finner du HER!

Hvem tar bildene dine?

Det varierer. Noen ganger er det venner, familie eller så er det en fotograf jeg samarbeider med. Jeg pleier å få hjelp av de jeg henger med som regel. Jeg har så snille og gode venner og familiemedlemmer som stiller opp med glede!

Hva tenker du om å få barn? Har du lyst på?

Jeg har veldig lyst på søte babyer, men ikke nå. Om det skulle skjedd, måtte det ha blitt om mange år. Jeg er så langt i fra klar til å ta vare på et barn slik som livet mitt ser ut per dags dato. Jeg føler at jeg må vokse litt (mye) mer opp før jeg tar på meg et så stort ansvar. Barn er ikke bare bare, du! Jeg blir så imponert av alle de unge mødrene som gjør en super jobb, da! Jeg elsker for eksempel å se på Unga Mammor og Teen Mum UK, haha. Det er virkelig mine gulity pleasures. Det ser jo så koselig ut å få en liten baby, men i de seriene får vi virkelig sett hvordan det faktisk er. Jeg har så mye respekt for unge foreldre, ass. Selvfølgelig eldre også, men dere skjønner greia! 😚 Fun fact: jeg har allerede jentenavnet og guttenavnet klart til mine eventuelle fremtidige barn. Hihi!

Hvorfor godkjenner du ikke kommentaren min?

Dersom jeg ikke godkjenner kommentaren din, er det fordi at du enten er ufin, eller så er det kanskje noe jeg synes er upassende. Vanskelig å svare på akkurat ditt spørsmål, for jeg vet jo ikke hvilken kommentar det er snakk om. 

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

34 kommentarer
    1. Kommer du noen gang til å gi Pierre en sjangse til? Kommer dere noen gang til å bli sammen igjen, eller er det noe som aldri aldri kommer til å skje?

    2. Synes du er kjempe flotte å liker å lese bloggen din 🙂
      Heldigen som får bo hjemme, du sparer jo peng å får masse tid med familien.
      Hadde flyttet hjem en stund selv eg hvis det hadde vært en mulighet, Hehe.
      Håper du får en fin lørdag 🙂

    3. Jeg er ikke stor fan av deg. Men har veldig respekt for at du penger til mamma din også. Det er så snilt av deg og skulle ønske jeg har penger nok til det selv.

    4. Hva mener du med at når du har sagt vi burde glede oss til å “være” med på ferie og det blir gøy, når du ikke klarer å blogge som normalt i en helg engang? For ikke å snakke om i sommer på Rhodos når du hadde ferie ingen visste om 🤔

    5. Det er ingen hemmelighet at du har lagt en del penger i plastisk kirurgi. Derfor lurer jeg på: er du alltid like fornøyd med det du ser i speilet, eller hender det at du, som folk flest, har dager hvor du bare vil ta opp telefonen, ringe nærmeste klinikk og få fikset på et eller annet område du plutselig har hengt deg voldsomt opp i? Har du dager hvor du føler deg skikkelig STYGG, liksom?
      Tror du bloggen din ville blitt såpass populær som den er nå dersom du ikke hadde operert deg og vært såpass åpen om det?
      Angående stedet hvor du la inn rumpeimplantat; føler du det er slik at de gjør en mer ‘ordentlig’ jobb med kjendiser? Et kjapt søk på nett viser en drøss av misfornøyde kunder som har fått brystimplantat i rumpa istedenfor rumpeimplantat, fordi førstnevnte visstnok er billigere. Likevel, både du og SE har fått bra resultater. Har dere rett og slett bare vært heldige, eller er det slik at de generelt er mer ordentlige med kjendiser enn de er med random folk?

    6. Må bare si at på snappe storyen din bår du hadde Photoshop med den parkasen med kamuflasje stoff og pels inni, var du helt smashing!! Du lignet skikkelig på Kim K!!! Trodde serr du var henne! Omg du er nydelig! Elsker jakken! Hvor er den fra?? Btw hvis jeg bruker Nelly koden din og handler og så får jeg feil størrelse får jeg byttet den til en større størrelse uten og betale ekstra eller må jeg da betale ekstra? Love you❤❤❤

    7. Kjempe snilt at du gir til familien din, mange som ikke gjør det! Godt å se at du klarer deg så bra at du kan gi litt tilbake.

    8. Først må jeg si at jeg elsker bloggen din!
      1 Jeg lurer på om du har noe gode bloggtips?
      2 Hvis du ikke hadde blogget hva vil du ha jobbet med?

    9. Hva skjer med deg og pierre ? Dere liker hverandresbilder! Og du som sa du hadde slettet jan fra alt og blokkert! Henger ikke på grelp.

    10. Jeg har et spørsmål til deg, selvom det kanskje virker som kritikk så er det ikke ment slik i det heletatt.
      Lurer bare på om du har tenkt noe over at den dagen du får barn, så vil de muligens ha ansiktstrekk fra deg som du har valgt å fikse/operere på? Bare lurer på hva du tenker om det? Jeg har selv vurdert inngrep, men barn i fremtiden er hovedgrunnen til at jeg ikke har gjort noe. Jeg er veldig redd for å såre foreldrene mine som har “gitt” meg disse trekkene, og jeg er redd for at barna mine skal skjemmes over ting ved utseendet som jeg selv har fikset på.

    11. På hvilken måte kompenserer du for miljøet? Har aldri sett at du sparer på hverken kjøtt eller animalske produkter? Aldri sett at du sparer på plastbruk? Du bruker sikkert peeling med mikroplast i? Du kildesorterer kanskje? Det er isåfall et minimum, lovpålagt og gjør en ikke miljøvennlig, selv om det såklart er bra og viktig å sortere søpla si. Ps. spør fordi jeg lurer og fordi jeg håper på å inspirere 🙂

    12. Er det ikke rart at du som jobber 24/7 har vært ganske langt nede på topplisten denne uken? Igår var du på 10. plass liksom, kan godt være du har vært lenger nede men det har jeg ikke fått med meg. Og på toppen er mammatilmichelle, som hevder hun bare jobber et par timer ila dagen + har tre små barn og ta seg av.
      Og igjen, hvorfor svarer du ALDRI på hva du definerer som jobb, når du kan si at du jobber 24/7? Jeg har spurt deg en del ganger nå, og jeg ser ingen grunn til at du ikke skal svare på det, annet enn at du ikke har noe å svare da det ikke er sant at du jobber så mye.

    13. Hei, lurte på om man får igjen penger når man sender klær i retur fra nelly?
      Elsker bloggen din btw<3

    14. “På den negative siden er jeg jo klar over at det ikke er så bra for miljøet, men jeg prøver å kompensere for det på andre måter.” På hvilken måte prøver du å kompensere det på andre måter?

    15. “På den negative siden er jeg jo klar over at det ikke er så bra for miljøet, men jeg prøver å kompensere for det på andre måter.”
      Hvordan? Du tar konstant Taxi, og du booker gjentatte flyreiser som du en gang ikke tar. Så jeg er genuint nysgjerrig på hvor kompenseringen din ligger.

    16. “Holder puppene dine for deg selv”? HAHAHA dummeste jeg har hørt, du leger jo ut bilder av kroppen din her som DEN hora. Du lever av å blotte deg på Internett Isabell, og halvparten av leserne dine har du kun fordi det er gamle kåte griser.. så ikke lat som noe annet, Hahaha. Blir for dumt ass

    17. Når du snakker med moren din eller søskene dine snakker du norsk da eller snakker du arabisk osv?? ❤️😘 Klem

    18. Syns du ikke det er litt flaut å filme korte snutter på snap hvor du bare viser klærne/kroppen osv uten å si noe? Som Kylie. Eller faller det naturlig for deg?

    19. Hei, Isabel! <3
      Jeg lurte på hvilken klinikk du har tatt laser for hårfjerning? Har masse babyhår/dunhår i ansiktet (spesielt pannen) som jeg ikke liker og i tillegg ødelegger det sminken for det gjør sånn at den ikke legger seg så godt. Har du gjort det på forskjellige steder eller er det et fast sted du går til? Og hva er prisen? Har hørt om et sted på Grønland også som ikke virket så dyrt, men kanskje litt mer "shady" enn det du går til...

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg