DET RIVER I HJERTET

reklame

(annonselenker) TOPP HER // BUKSER HER

Da var søndagen offisielt her, og besøket mitt er reist hjem. Buhu! Jeg syntes at det var så utrolig koselig med en fullstappa leilighet denne helgen. Michelle og Elias er bestevennene mine helt siden vgs, og dere kan tro jeg er glad i dem. Mer lojale og mer fantastiske mennesker skal du lete lenge etter! Er det noen jeg virkelig kan regne med og stole på, må det være dem. OG since day one! 👊🏽 Vi har hatt noen koselige dager! På fredagen kokkelerte Elias på kjøkkenet, vi så film og oppdaterte hverandre på livet. Lørdagen gikk til enda mer kos, samt middag ute med en hel gjeng. Jeg kjente ikke de andre da, og i går fikk jeg nok en gang bevist hvor klein jeg blir i slike situasjoner. Når jeg er omringet av mange mennesker jeg ikke aner hvem er, blir jeg så sykt ukomfortabel. Jeg blir så teit og rolig – helt omvendt av hvordan jeg egentlig er. Rart det der.. Trodde det skulle bli bedre jo eldre man ble, men slik er det nødvendigvis ikke?

Det gjorde vondt i hjertet å si ha det til dem i dag, jeg skulle så gjerne ønske at de bodde her i Oslo. Stavanger er liksom ikke en kort biltur unna.. Jeg må definitivt ta meg en tur til Stavanger så snart som mulig. Så fort de dro i dag, vasket og ryddet jeg leiligheten før jeg hoppet i en taxi avgårde til mamma. Som dere vet, er jeg for redd til å være alene i leiligheten min etter dette. Så sinnsykt kjipt, men heldigvis flytter jeg snart. Apropos flytting – det er søren meg ikke lenge til! AHHHH, tiden flyr så sykt fort. Blir helt stressa, jeg!!

________

En liten reminder: ikke glem rabattkoden på Nelly som gir hele 20% rabatt på HELE nettbutikken (foruten om noen få luksusmerker). Klikk deg inn HER og oppgi koden «ISABEL20» i kassen! Vær kjappe, for den varer kun frem til klokken 23:59 i kveld. Puss!

18 kommentarer
    1. Yeah right alle skjønner at det er det som er grunnen til at du ikke vil være alene i leiligheten 😉

    2. Høres ut som ei kos helg <3
      Uff ja - skjønner godt at du ikke vil være i leiligheten etter det som skjedde - det må være skikkelig ekkelt å oppleve det der - bli fratatt privatlivet i sin egen leilighet liksom - ille !!!
      Jeg synes det er så gøy å se at enkelte henger seg opp i "skrivefeil"- hehe - må le litt av det der altså - bruke energi på slikt da gitt - teit .

    3. Når du tar bilder av outfits som du legger ut ganske ofte, nesten daglig på bloggen, hvem er det egentlig som tar disse bildene? Og hvor lang tid bruker du på en vanlig photoshoot?

    4. Blir veldig takknemlig om jeg får svar på dette, hvor har du kjøpt de blå linsene dine?
      Du er nydelig, har fulgt deg siden du var på paradise. Elsker bloggen din

    5. Hadde vært så sinnsykt spennende å sett deg på Bloggerne, i stedenfor de samme som er med hvert år:)

    6. Hei Isabel. Du, kanskje et rimelig rart spm, meeeen, hvor er de store glassene fra? Har lett etter sånne i den str, men finner ikke ut hvor de er fra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg