I DAG SKJEMMER JEG MEG SELV BORT

reklame

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

(annonselenker) TOPP HER & I SORT HER // JEANS HER

________

Hei og god mandag, dere! Jeg sovnet så sykt sent i går, så jeg kjenner meg mildt sagt som en zombie i dag. Døds trøtt! Til tross for det, hoppet jeg opp av sengen forholdvis tidlig for å dra på vippetime. Til dere som lurer: jeg går til Lashes By Kasja (sponset behandling). Dere kan booke time her. Kasja er så sinnsykt flink, jeg er alltid overlykkelig med resultatet når hun utfører sin magi. Flinkeste dama i byen! 🔥 I dag har jeg faktisk tidenes «pamper day». Først var det vipper som sagt, og om snaue 40 minutter er det lasertime. Jippi! Jeg føler meg ikke fullt så fresh om dagen, så det å bli dullet med kunne ikke passet bedre nå. 

Tenkte bare å stikke innom å si hei egentlig, og selvfølgelig link til toppen jeg har på meg i dag. Jeg fikk SÅ mange spørsmål om den når jeg snappet tidligere i dag, så here you gooo! Følg meg gjerne på Snapchat – IsabelSraad, heter jeg.

10 kommentarer
    1. Åh, ble så skuffet når jeg gikk inn på nelly og så på genseren der for den var jo så mye finere på deg enn på modellen der, var fin på hun også, men ikke som på deg😍 Har du blitt spurt om og jobbe som modell for de? Eller andre? Ikke att det hadde hvert realistisk for oss, da ALT sitter perfekt på deg!😍

    2. Om du vill dra en skikkelig pamper day helt ut så er det veldig deilig å dra på spa på egenhånd faktisk 🙂 anbefales om du er stresset og har en hjerne som vanligvis jobber på høygir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg