JA, JEG VET AT HAN ER MED PÅ PH

Jeg mener ikke å være sinna nå, men gud så irritert jeg er. Jeg aner ikke hvor mange kommentarer som tikker inn her daglig hvor jeg blir påminnet om at eksen min er med på PH og alt han gjør der. Jeg er fullstendig klar over at han er med i programmet. Jeg er ikke så veldig keen på å få det slengt i trynet hver eneste dag, noe jeg egentlig tror dere også forstår. Det var en tøff og vond tid for meg, så det gjør så klart vondt når jeg får tilsendt klipp av enkelte episoder på snapchat for eksempel. Apropos det, jeg vurderer sterkt å stenge snappen min, nettopp på grunn av dette. Jeg vil ikke se, og det er akkurat derfor jeg ikke har fått med meg et eneste sekund av årets svenske sesong. Jeg vil ikke. Selv om jeg har bedt dere om å slutte å dra det opp hele tiden, så er det fremdeles mange som ikke ser ut til å klare å respektere det. Det synes jeg er døds kjedelig, for jeg blir oppriktig lei av hele opplegget.

Hva P gjør er helt opp til han, men det betyr ikke at jeg er nødt til å få med meg alt. Jeg har som sagt tatt valget om å ikke se et eneste sekund av episodene, men jeg får det likevel trykt i trynet hele tiden. Så jeg ber dere snilt en siste gang: vær så snill og slutt. Ikke legg igjen kommentarer hvor dere forteller meg om kveldens episode, eller send meg snap av klippene. La det ligge.

34 kommentarer
    1. Hvem bryr seg om det? Skjønner ikke hvorfor folk kommenterer om han på denne bloggen hele tiden. De er ferdige med hverandre og thats it. Er det verdens undergang at er kjærestepar slo opp?

    2. Forstår frustrasjonen din veldig godt.
      Syntes det ser ut som du takler alt som skjer rundt deg bra. Kjærlighetssorg er ikke noe folk burde tulle med!

    3. Til alle over her.. du kan se det på viafree.se
      Utrolig irriterende at folk ikke kan respektere det! Sier seg selv at ingen har lyst til å få slengt i trynet alt eksen driver med! håper du hever deg over disse menneskene isabel

    4. Altså alle som gjør det må være litt blåst. Vi er alle mennesker, tenk om du som sitter og snapper dette fikk en snap av at eksen din driver å roter rundt på byen – det er ikke greit. Alle mennesker har følelser og synes det er på tide at dere tar dere selv i nakken og faktisk våkner opp. Bare fordi Isabell er en offentlig person er det ingenting som sier det er greit å sende henne slike snapper.
      <3

    5. Skjønner. Har du fortsatt moderator her på bloggen din slik at du slipper å få kommentarer om PL/PH ihvertfall her?

    6. fyssj! banna grismennesker med NULL respekt.. vet hvor ekkkel følelse det er å få tilsend ting av eksen… stikker litt.. det er bare slemt

    7. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så respektløse.. kjenner jeg blir forbanna på at det går Ann?? Noen bare må lage kvalme..
      Håper det går bra med deg <3
      Klem ❤️ LOVE YOU BABE

    8. Enkelte mennesker må jo bare være helt blåst i topplokket som kan holde på å sende sånne ting til deg 🙁 ..Hev deg over de og ikke bry deg om de,for de trenger seriøst hjelp 🙂 🙂 Ha en flott dag nydelige Isabel…:) 🙂

    9. Hva i alle dager. Du har jo sagt klart i fra flere ganger om at du ikke vil se sesongen som Pierre er med på, også sender folk deg klipp og referat om hva som skjer der inne. Det er jo helt sykt. Det må være utrolig vondt, med tanke på hvor tett innpå bruddet alt dette foregikk. Nei, steng Snapchatten din, og ha noen til å monitorere kommentarfeltet og filtrere ut alt som har med han å gjøre. Da sparer du deg selv en del tror jeg.

    10. alle som sender snaps og kommentarer om Pierre og PH til deg, dra til helvete alle sammen!!!!! dere skulle visst hvordan det er å først bli såret deretter bli tvunget til å se hva eksen driver med. Går det an å være så slemme? SLUTT med det hvis dere har noe som helst samvittighet.

    11. Slett snappen å lag en ny der du bare har folk du kjenner? Ikke godta folk som du ikke kjenner? Så har du bare venner der, tror nok ikke dei sender klipp å slikt til deg om Pierre😅

    12. Hadde vært kjedelig om du stengte snappet din, elsker å sende koselige meldinger til deg 😇Virker som om du setter pris på det, så det er så koselig ❤️Stå på videre 💪🏻 You rock girl 💋

    13. Så op snappen din her om dagen når du filmet maccen din at det stod påFacebook at pierre hadde sendt deg en melding. Har dere kontakt enda da? Hvorfor ønsker du det??

    14. Kjempe dårlig gjort. Men skjønner ikke helt hvordan folk kan sende klipp av han fra svenske ph? Har titta på viafree, Og han er ikke med på noen av episodene som er lagt ut enda.

    15. Herregud. Hvorfor synker folk så lavt? La henne være, p&i er ikke sammen lengere og trenger ikke folk til og minne på henne om hva han gjør i livet sitt nå? Er vell en grunn til at det heter slått opp, og fortid er fortid. Enkelte mennesker klarer ikke og se fremover og dette er veldig trist! Da det går utover Isabel. Hva er målet? Ødelegge for henne? Skape problemer for henne? Få henne til og bli enda mere lei seg og såret? Skjerpings. Dette er overhode ikke greit, Isabel har sakt det før og må da for f*** meg gå ant og ha litt forståelse for andre??????.
      Håper det ordner seg for deg❤️ KLEM

    16. Jeg er enig med deg vakre! Noen folk klarer ikke å komme seg over når andre gjør det slutt. Det er privat.. synd at alle må greve opp fortid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg