MIN HEMMELIGHET

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HOW TO GET PERFECT LASHES

Å ta vare på seg selv er viktig, og heller ikke en hemmelighet at er noe jeg liker godt. Hehe! Etter at jeg begynte med vippe-extensions har jeg vært litt redd for at mine egne vipper skal ta skade av det, og derfor er det ekstra viktig for meg å pleie dem. Jeg har brukt vippeserumet fra Komorebi i flere måneder nå, og det er ikke uten grunn. Jeg ELSKER det! Sånn helt seriøst, det er døds bra! Bestevenninnen Michelle som var på besøk hos meg i helgen klikket det hjem sist jeg anbefalte det på bloggen, og hun er like (om ikke enda mer) fornøyd som meg. Jeg har blitt helt hektet, og kunne seriøst aldri klart meg uten dette produktet!

3 REASONS WHY I LOVE KOMOREBI

💕 Det er produsert i Sverige, noe som gjør at jeg føler meg ekstra trygg på produktets ingredienser.

💖 Den gjør vippene mine tusen ganger lengre, tykkere og sterkere.

💘 Det er billig (kjøpes på Nelly.com HER) OG funker som fy!

At vippeserum fungerer er det absolutt ingen tvil om. Den gjør vippene mer motstandsdyktige, lengre og tykkere. Ja, alt vi ønsker oss helt enkelt. Det er viktig å pleie vippene sine, uavhengig av om man bruker vippe-extensions eller ei. De tar skade av sminke også, vet dere. Selv bruker jeg serumet for å forebygge, men også for at de skal være fine den dagen jeg bestemmer meg for å ta en pause fra extensions. Serumet pleier ikke bare vippene, men gjør de også lengre, tykkere og sterkere! 

Håper dere setter pris på slike anbefalinger. Dette er min hemmelighet til flotte og sterke vipper! Komorebi er at de få produktene jeg “tvinger” alle de rundt meg til å ha i livet sitt, kun fordi at det er så sinnsykt bra. Nå til gladnyheten: oppgi rabattkoden 15OFF i kasse, så får du serumet til 169 kroner (før 499,-). Hvor billig?! Vær raske, før lageret går tomt. 🔥💋 

KLIKK HJEM VERDENS BESTE VIPPESERUM HER!

18 kommentarer
    1. Tenk deg litt om før du skriver om dine liksom erfaringer. Greit nok du reklamere et produkt, detta e jobben din, men dt e meiningsløst å bygga på dine erfaringer når du bruker extentions. Det blir bare feil.

    2. Anonym: det synes jeg at du tar feil i. Etter at jeg begynte med serumet vokser vippene mine MYE fortere, noe jeg legger sykt mye merke til ettersom jeg må ta påfyll kjappere. I tillegg skryter vippeteknikeren om hvor sterke mine egne vipper er! Alt dette etter at jeg begynte med serumet 🙂

    3. Horer selger sex for penger. Du selger meningene og holdningene dine( og lettkledde bilder av kroppen din) for penger. Jeg vet ikke akkurat hvor dum du er, men sett utenfra er du bare en mer moderne hore som selger sjela si i tilleg til kroppen sin

    4. Til du konservative kl 22.50: man kommer ingen vei nå idag, med og tjene store penger, uten og ha utdanning hvis man ikke byr på seg selv på no måte. Og sammenligne Isabel med hore er å dra den for langt, du vet tydeligvis ikke at horer må ha sex fysisk for penger….at Isabel tar lettkledde bilder av og til har ingenting og gjøre med og bli utnyttet av mannfolk i sengen, hvor dum er egentlig du??? Skjønner Isabel veldig godt, er man vakker, SÅ UTNYTT DET, og tjen Stoooore penger! Flott jobbet Isabel, stå på, ikke hør på uduglige, konservative rødstrømper som bare ønsker seg dine penger og ditt utseende😀😀😀😀☺☺

    5. Hvis vi får se før/etter bilder skal jeg tro på det 🙂 Når du ikke viser det føler jeg du bare skryter det opp i skyene fordi du får betalt. Sorry, trenger bevis

    6. Beklager, Isabel. Men det er MOTBYDELIG at du legger ut snapper av at du tar diverse injeksjoner! Du har masse barn og unge som følger deg på snapchat. Skjerpings.

    7. Kan du ta bilder med rockandblue jakken på?😄 Lyst på den selv men vil se mer hvordan den ser ut i virkeligheten.

    8. Jeg så storyen din og jeg håpet virkelig du var ferdig med restylane/botox i leppene… Du begynner å ligne på sophie Elise og ikke på en god måte. Jeg ser at du har fått fine lepper, men altså du begynner å bli blind på ditt eget utseende… Det er ikke pent når det bli for mye!

    9. Hei 😊 Da har jeg bestilt 😁👏🏻 Gleder meg til å prøve 👏🏻👏🏻👌🏻 Siden det var rabatt på så tenkte jeg skulle prøve nå, har lange vipper fra før men ønsker mer tykkelse på de 😍 Gledes 👐🏻❤️

    10. How many have you used? Just so I know, if is worth buying again? I love your blog, I follow you every day❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg