IT’S FINALLY BACK!

annonselenker

A FAUX FUR DREAM

Denne jakken er så utrolig populær! Hver gang Nelly får den inn på lager, blir det utsolgt like fort. Jeg oppdaget at de hadde fylt på igjen i dag, så derfor må jeg så klart tipse dere om det, slik at dere får tak i den før det blir tomt. Jeg har den i sort, men venter på å få den i mørke grønn og brun også. Verdens fineste jakke til høsten! Nå finnes den inne i alle farger. Du finner den i sort HER, grønn HER, brun HER og i fuscia HER.

Og dere? Ved bruk av rabattkoden «FILTER» får du 20% avslag på denne jakken! Det gjelder også ALT fra NLY Brands HER. Happy shopping! 😻💸

15 kommentarer
    1. Hvorfor legger du ut på snap at du tar botox, men skriver ikke om det på bloggen? Er ikke noe bedre at du legger det ut på snap.. du har nok yngre følgere der også. Og nei, ikke tro det er normalt å ta botox.

    2. Nei enig Heya, men en for en person som er slik sykelig opptatt av utseende tror jeg hun oppfatter alt slikt som normalt:))

    3. Jippi! Du la ut ny kode! Blei så lei meg for at jeg ikke såg koden i helgen før det var for sent. Hadde så lyst på militærjakka og nå fikk jeg klikket den hjem! Takk!:-D

    4. hvis du ikke vil snakke om operasjonene dine kan du jo også drite i å skrive om andre kosmetiske inngrep? logic much

    5. Leste Nettop ditt innslag på side2, er alt fakta eller…….? Kan ikke finne på jodel noe bilder av huset ditt eller Pierre som var på besøk i forrrige uke.

    6. Hva er farlig med å snappe om injeksjonen? Hvis det er normalt å snappe seg naken mens man gjør husarbeid er faen dette også normalt. (Man kan også bli påvirjet til å endre sin kropp pågrunn av at andre viser sin kropp) Som bloggger skriver mann ikke under på å ta hånd om all verdens problemer. Forsett å snappe , skrive akkurat det DU føler Isabel! Blogg som før, blogg som du er en av oss og ikke en fra perfekt blogg. Håper du får motivasjon til å blogge slik du gjorde før,0. Heier på deg !

    7. Hei!
      Noe jeg har lurt på.. Ditt samarbeid med nelly.. Er det slik at de betaler deg for reklame, eller betaler de alle de lassene med klær ol. du kjøper derfra? 🙂
      Mvh
      #nyskjerrigper

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg