PLANENE DE NESTE DAGENE

THE WEEKEND IS OVER

Ny uke! Dere likte denne typen av innlegg, så jeg har bestemt meg for å gjøre «ukens planer» som en fast spalte på søndager. Høres det greit ut? ❥ Denne uken er forholdsvis travel, men det er jo slik jeg liker det! Jeg har et par pampering days også som dere kan se, og det trengs virkelig nå. Det er på høy tid at denne frøkna får en oppfriskning! Jeg føler meg ikke spesielt fresh akkurat nå, haha. Til helgen reiser jeg bort, og da vil jeg være fiiin. 

· UKENS PLANER ·

Mandag: vippetime, lasertime og IKEA med mamma. Jeg må gå til innkjøp av garderobeplass til meg selv. Det er ikke plass i mammas skap, for å si det sånn. Og så skal jeg handle litt annet til hjemmet. Vil freshe opp litt hos mamsi!

Tirsdag: ta botox, bake kake til Sidras bursdag, rydde og vaske leiligheten. Og så får jeg besøk!

Onsdag: møte med samarbeidspartner, frisørbesøk + bursdagsfeiring av lillevennen min som blir 12 (😰) år!!

Torsdag – søndag: weekendtur! 

21 kommentarer
    1. Det er litt festlig at du sier du jobber så himla mye. Det kom ihverfall dårlig frem her:) innleggene bærer heller ikke preg av mye jobb! MEN du er kjempe heldig som kan leve av dette så noe riktig har du gjort 🙂 veldig søt jente er du hvertfall! Savner litt mer personlig blogging igjen, men jeg skjønner jo du ikke gidder når det er så mange som slenger så mye drit å blander seg oppi alt! Håper uka di blir fin 🙂

    2. Kan du lage ett innlegg om typ dine favoritt vintersko? Nå skal folk snart gå til innkjøp av dette 🙂 gøy med tips

    3. Du vet jo hva som skjer når du kaller en uke forholdsvis travel, også innebærer den for det meste ting folk gjør etter en 8-timers arbeidsdag er omme. Hvis du ikke ønsker at negative kommentarer skal hagle inn så burde du plotte inn hvor mange timer du setter av til å faktisk bruker på bloggen. Eventuelt skrive “Tirsdag: 4 timer jobb + ditt og datt” og “Onsdag: 3 timers jobb + ditt og datt”. Såklart er mange av oss klar over at innleggene ikke skriver seg selv, men du vil unngå kommentarer fra folk som lar seg provosere hvis du faktisk skriver at du jobber.

    4. Jobber så sykt mye med blogg as. Ja jøss. Prøv og stå opp tidlig typ 06 og gå på job osv. Er ikke missunnerlig bare sytest det er patetisk og si at det er så mye jobb og blogge. Men på den annen side ser man jo også ” hvor lukkelig du er ” for meg er disse bloggene det samme som en “to hodet slange”. Man må bare stoppe og se på den for den er så rar.

    5. Jeg regner med at du ikke tok med alle jobbrelatere ting, bare det som er kos/hygge-planer? 🙂 neste gang ville Jeg (og sikkert flere) satt pris på at du tar med ALT du skal! Sånn at du slipper de kommentarene om “åh tenk på de med 8-16 jobb blablabla”. For jeg er genuint nysgjerrig hvordan en HEL arbeidsuke time for time ser ut for deg 🙂

    6. Ser her at du jobber 24/7 ja! Stakkars frøkna har det så travelt med alle “pamperings”timene 🙁

    7. Hei. Jeg har et spørsmål, og det er ikke for å kritisere eller noe,
      Men jeg lurer virkelig. Føler du at Paradise har ødelagt for å få deg en seriøs jobb i fremtiden? Jeg mener ikke at din jobb ikke er seriøs, for det er jeg enig med deg at den er. Jeg mener bare mer vanlig jobb da kan du si.. som i et leder eller regnskap firma, for eksempel ?

    8. Var vel ikke bare botox, men også fillers i leppene igjen. Skal du reise med Pierre siden han er hos deg?

    9. Ser du har en jævlig og hard uke. Meste parten av det som du skulle gjøre denne uken må folk som har en normal jobb gjøre etter arbeidsdagen sin.
      Det at du tar botox i leppene og i panna og hvor du ellers måtte sette det inn synes jeg er helt bak mål. Er du så jævlig kroppsfiksert at du trenger å dele det med alle? Husk at du har sikkert mange unge lesere her inne som ser opp til deg ( dessverre) som trur at det er slik det skal være. Nekte å tru at ei jente på din alder som er 22-23 år må ha botox i panna og ellers.
      Er det mye på deg som er ekte? Botox i panna og lepper, fettsugd lårene for å få ei større ræv, bleika tenner, falske øyenvipper, falsk hår?vet a fan om jeg kommer på alt.
      Syns du var mye finere før når du hadde en naturlig kropp utn alt skiten du har gjort med den. Men det er ditt valg og dine penger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg