TOO MUCH INFORMATION

reklame

I dag er jeg i det kleine hjørnet, kjære lesere. Nå er det på tide at jeg byr litt på meg selv, og lar dere får ta del i litt veeeel kleine spørsmål og svar. Det her er jo helt krise, men det er viktig å trå litt utenfor sin egen komfortsone i blant. Ikke sant? 😚 Jeg ba dere stille meg spørsmål på Snapchat, og her er resultatet. Klein, klein, kleeeint. You’re in for a ride…

THE EMBERRASING TMI-TAG

Har du noensinne hatt trekant? Ja. Eller.. Trekant og trekant. Man kan kanskje kalle det for det, selv om det varte veldig kort. Det var mest en morsom fyllegreie. Haha. Cringe….

Bruker du tampong eller bind når du har mensen? Definitivt tampong. Jeg hopper forøvrig over mensen så ofte jeg kan, det finnes ikke noe verre enn tante rød på besøk. Usch!

Hvor mange har du hatt sex med? Hah! Vel.. Det tror jeg ikke at jeg vil svare på fremfor så mange mennesker. Nå høres det sikkert ut som at det er sykt mange, derfor vil jeg bare si at det er langt færre enn det du ser for deg. Husk at jeg var jomfru helt til jeg var 18 år. Antall sexpartnere er litt vel privat, dere. Haha!

Tisser du i dusjen? Det har vel skjedd, men det er ikke noe jeg pleier å gjøre. Det er jo ganske ekkelt.. Haha herregud, hvorfor utsetter jeg meg selv for dette….

Hva bruker du mest penger på? Klær. Og taxi… Taxi er jeg helt håpløs på å svi penger på. Det er jo SÅ bortkasta, men men.. Jeg blir så ukomfortabel når jeg tar buss, eller trikk. Klarer det bare ikke, så jeg unngår det så ofte jeg kan. Om jeg er med noen, går det bra å ta kollektiv transport, men ikke når jeg er helt alene. Da får jeg litt panikk, faktisk. Liker det så absolutt ikke.

Hvor ofte dusjer du? Jeg dusjer overdrevet mye, faktisk. Jeg elsker å dusje! Det skjer minst to ganger om dagen – på morgenen og på kvelden. Jeg dusjer døds lenge hver gang, og når jeg kommer ut av dusjen ser jeg ut som en hummer. Glovarmt vann er nemlig min guilty pleasure. Elskeeer å stå i flere minutter og la vannet renne over meg. Så deilig! Neste leilighet MÅ ha badekar i tillegg til en dusj.

Hvor mye veier du? Det vet jeg ikke, faktisk. Sist jeg veide meg viste vekten 46 kg, og det var kanskje to-tre måneder siden. Jeg har ikke lagt på meg noe særlig etter det (tror jeg), så jeg antar at jeg ligger på den samme vekten enda. Jeg veier meg svært sjeldent, fordi at jeg har slitt med spiseforstyrrelser i flere år tidligere. Jeg eier ikke en badevekt hjemme en gang. Vekt er bare et tall som ikke har noe som helst betydning. Det som er viktig er at man selv er fornøyd med speilbildet sitt, til tross for hva vekten viser. Tenk at vi kan henge oss så vanvittig mye opp i et forbanna tall? Det er jo egentlig helt absurd.

Hva var det seneste du gråt av? The X Factor UK. Jeg gråter ALLTID når jeg ser på det. Flere av deltakerne har så sterke historier som de forteller. Jeg blir helt rørt og/eller knust mange ganger i løpet av en episode. Mamma fattet ingenting når tårene rant nedover kinnet mitt helt plutselig. Haha!

Hva er forholdet ditt til den seneste personen du sms-et med? Det var en kollega som jobber i Side2! ☺️

Når kysset du med en person sist? Hmm… 🙈

Shaver du deg nedentil? Alltid. Synes det er stygt med hår der nede, i tillegg til at jeg synes at det er veldig uhygienisk. Nei, jeg foretrekker definitivt å shave meg. Det foretrekker jeg for så vidt at gutter også gjør.

________

OKEI, dette var greit kleint! Haha!! Jeg dør av meg selv noen ganger. Jaja, håper dere fant dette litt annerledes innlegget interessant. Og forresten, hust rabattkoden jeg har gående på Nelly! Ved bruk av rabattkoden «FILTER» får du 20% avslag på ALT fra NLY Brands (annonselenke) HER. Happy shopping! 😻💸

59 kommentarer
    1. Hahaha jeg ler. Uhygienisk å ikke shave seg der nede? Du vet det er hår der av hygieniske årsaker? Dumt svar:)

    2. Hvilket barberhøvel og shavingkrem bruker du? Er det ikke vanskelig å få shavet seg heeeelt inntil? Har du noen triks hsha

    3. Gutter som fjerner alt kjønns-håret ser bare rart ut, min mening. Fint om de trimmer det, men å ta bort alt ser bare rart ut syns jeg. Selv foretrekker jeg å bruke sugaring.

    4. Det er helt greit at du foretrekker å ikke ha hår nedentil, det er din egen sak. MEN, å si at det er uhygienisk eller at du “synes” at det er det, er faktisk helt feil ting å si, spesielt siden du har så mange yngre lesere som ikke kan vite om denne informasjonen er riktig eller ikke. Faktisk er det slik at å glattbarbere underlivet er utrolig uhygienisk da hvilke som helst bakterier kan komme seg inn til underlivet uten å møte motstand av hårveksten som egentlig er der for å beskytte underlivet mot bakterier.

    5. hår er der for å beskytte. å ha hår nedentil er langt mer hygenisk enn å fjerne de hele tiden. litt dumt svar:)

    6. Anbefaler deg å prøve brasilian wax isedet for å shave der nede. Vondt men du blir hårløs i flere uker. Hårene blir dessuten mykere da de vokser ut!:-)

    7. Liker innlegg som dette veldig godt 🙂 du har ingenting og skamme deg over.. 99% av alt du skriver over her er noe alle gjør/har gjort 🙂 morsomt at du tørr å være åpen om det!

    8. forstår ikke (forstår jo egentlig) hvorfor du “frister” med spørsmål som du bare svarer at er en privatsak. 2 av de 4 spørsmålene du skrev på snap finner man svar på her.. kunne vært en tanke å bare la vær å ta med de spørsmålene, vi får jo ingenting utav det enn ekstra, unødvendig tekst.

    9. Kan du lage et innlegg om hva du gjør for å holde deg så sykt slank og fin? Ser stadig at du spiser usunne ting og drikker jo endel alkohol. Jeg føler jo jeg legger på meg 20 kilo hver gang jeg spiser ei rute sjokolade 🙂 Trener du? Har du et spesielt opplegg? Du ser ihvertfall alltid smashing ut 😗

    10. Skjønner ikke hvordan du kan føle deg mer ukomfortabel av å ta kollektiv transport enn taxi.. I taxi kan man bli voldtatt og gudene vet hva. Buss/trikk anses som mye tryggere!

    11. Du har tidlige sagt at du er 160 cm..og forteller oss at du veier 46 kilo. Det gir ikke mening om du skulle ha våre en sunn og frisk person, siden ut i fra BMI er du undervektig?

    12. De fleste overser det faktum at kjønnshårene faktisk har en hensikt. Ved å fjerne dem øker faren for sopp, infeksjoner og andre sykdommer. De er der for å opprettholde god hygiene. De er også der for å spre og fange opp feromoner, et duftstoff som gjør oss seksuelt attraktive for andre. Hårene øker altså lysten og følsomheten under sex.Kjønnshår gikk fra å være noe naturlig til å bli tabu, en gang i løpet av nittitallet. Ikke engang hårfjerningsreklamer viser hår. Det er latterlig hvordan de rosa høvlene dras over allerede glattbarberte legger på TV-skjermen.

    13. Jeg er ikke enig at det er uhygienisk og det er det heller ikke, kanskje du brukte feil ord? Du bør kanskje omformulere deg mtp unge lesere 👍🏼

    14. Du sier på Snapchat at vi skal spørre om ting som kanskje er kleint å svare på. Hele greia mister jo poenget når du ikke vil svare på noe av det…

    15. Whaat da er vi helt forskjellige! Jeg bruker nesten aldri å barbere meg nedentil fordi jeg klør meg IHJEL etter en dag. MEN jeg shaver slik at det ikke stikker hår ut på sidene av stringtrusa (u know😆)? Hahaha. Men jeg er mest fan av hipstertruse uansett… faktisk liker kjæresten min også at vi begge har hår, noe jeg setter pris på. Menmen… hvis du noen gang har vokset (noen steder) eller har tenkt å gjøre det, kunne du delet det med oss på snap eller noe?♡ jeg er så nysgjerrig. Jeg har en veninne som har sagt at ingenting gjør vondt😑(feks tatovering.. da jeg tok min fikk jeg jo sjokk over hvor vondt det var) Anyways! God kveld❤

    16. Shavet er definitivt det peneste og beste, det er jeg enig i. Kjæresten min foretrekker også kun det, jippiiiii

    17. Du kan godt synes det er uhygienisk med hår, men det er uten som faktisk er det.
      Hva du synes er penest er en annen sak.

    18. Hahaha, de fleste vet jo at det er mest hygenisk med hår – men jeg (OG MANGE ANDRE) føler seg mer uhygienisk hvis man ikke har shavet. Altså hvorfor gidder dere å henge dere opp i det? De fleste unge shaver faktisk, og selvom hårene er det for en grunn er det ikke særlig pent og jeg er helt enig at det ser uhygienisk ut.

    19. Tror du du bli tatt godt i mot av broren til pierre og dama hans vil du skulle blitt sammen med piere igjen?

    20. Det er jo skikkelig ekkelt å ha hår folkens ! Huff.. jeg foretrekker å barbere meg! Så helt enig med deg Isabel. Og til dere som ikke forstår hvorfor hun liker å ta taxi istedenfor kollektiv må jo være tilbakestående. Tenk dere selv å være offentlig person å takle alle disse kommentarene. Jeg hadde fått litt panikk selv

    21. Isabel er IKKE undervektig, man må ta kroppsfasongen i betraktning her. Hun er snarere perfekt. Til deg 21.51: stakkars deg, gå og ta deg en treningsøkt!

    22. Jeg må først bare si deg at jeg digger deg og har ikke noe imot deg som person<33 men jeg håper inderlig du leser kommentaren min med litt tanke, det hadde bettyd veldig mye:))
      Det at du sier hva du veier på en blogg som dette, med så mange unge lesere er så utrolig langt fra okey. Hvis du hadde de minste kunnskaper om spiseforstyrelser så hadde du skjønt hvor framprovoserende dette kan være - særlig når du veier så lite. Det er vanskelig å forklare deg fordi du har mest sannsynlig ikke vært i den situasjonen selv, men jeg var. En ting er å tenke selv at man ikke ser bra ut eller veier for mye, men når man får nummere på noen mann ser opp til, så sammenligner man seg. Og nummere er så farlig fordi de kan få folk til å gjøre syke ting for å komme på dette nummeret. Dette ga sikkert veldig lite mening, men det at du skriver hvor mye du veier kan fremklalle sååå mye hos noen, håper du kan evt lese deg opp på dette :)) Jeg hadde kanskje aldri utløst mine spisefortyrelser om jeg ikke hadde tallene å sammenligne meg med (er heldigvis bra nå).

    23. Jo folkens, det ER uhygienisk med hår. Bare tenk på hvor mye mer det lukter under armene når man ikke har shavet på en stund, i forhold til når det er helt shavet. Svetten setter seg i hårene (det er vel det som forårsaker den “tiltrekkende” lukten dere snakker om? Ugh. Tror dere har misforstått. Lukten stammer vel heller fra da vi var “aper” og skulle markere oss i naturen.
      Også er det jo mye finere med en glatt fitte da! Det som er superviktig er å bruke en ren, skarp høvel og smøre på aftershave og bodylotion i etterkant. Har traumer fra den tiden jeg ikke visste om dette, og gikk med nupper og sår og ubehag i flere dager etter å ha shavet, i tillegg til gjenstående, stikkende hår. Gjør det riktig, så blir dere avhengige av å shave 🙂

    24. Herregud å folk skulle henge seg opp i disse kjønnshår greiene 😂 Sitter å ler for meg selv,haha! Helt enig med deg Isabell😘

    25. Du vet det er mer hygienisk å la håret gro enn å barbere? Det er en grunn til at vi er født med hår her og der, hadde det vært mest hygienisk uten hår hadde vi blitt skapt uten hår, klask. Skal du eventuelt føde en gang i fremtiden, blir du pålagt å gro hår pga bakterier.

    26. 46 kg er ikke lite når hun er så liten. Slutt seriøst med BMI folkens – det er bare misvisende! Isabel har nok fett til at hun ikke ser noe undervektig ut. Noen ganger må man bruke synet 😉

    27. Enig med Anna og anynom, jeg har også nevnt det flere ganger. Og siden det er en privatsak og du ikke vil svare, hvorfor tar du med spørsmålet? Det kom sikkert mange andre spørsmål du hadde svart på, som kunne fått den plassen istedenfor “det er en privatsak” 🙂

    28. Ødelegger det ikke håret ditt hvis du dusjer ofte? Jeg elsker å dusje, men prøver å unngå det for å ikke ødelegge håret.

    29. meline: Formulerte meg gjerne litt dårlig der. Vet at det i teorien er mer hygienisk med hår, men jeg vet ikke.. Jeg synes det ser uhygienisk ut kanskje? Haha, vet ikke om det gir mening men..

    30. Dere som kommenterer at hun er undervektig må roe dere helt ned, for det er ikke alle som klarer å legge på seg like lett som andre;) jeg veide 46 då jeg var i militære og spiste som en gris.. då var eg 20. Og når eg tok en test så ble det faktisk sagt at eg var overvektig pga for mye fett rundt i organene… Idag veier jeg 54 på grunn av trening og det at jeg prøver å spiser enda mer, jeg er 24 og eg e like høy som Isabell! Jeg gikk fra 46 ned til 44 da all det usunne “fette” jeg hadde i kroppen måtte vekk for å bygge meg opp igjen. Det tar tid og energi å legge på seg på samme måte som det å legge av seg. Og det er ikke akkurat kjekt å bli påmidt at du er for tyn på samme måte som det er uakseptabelt å si du e så tjukk! Så ro dere ned. Isabell har en flott kropp som mange kan ønske 😉
      Men Isabell du bør vær forsiktig med å si at vekt er bare en tall for det å faktisk vær langt nede og langt over kan vær farligt!

    31. Dumt å oppgi vekt på bloggen, kan påvirke mange på en veldig negativ måte.. Så kan ikke være nødvendig. Kan være en tanke å ta med seg videre:)

    32. Jeg veier 46 kg?
      Altså herrefred. Jeg er 161, ekstremt veltrent og veier 60 kg.
      Slutt å normaliser spiseforstyrrelser.
      Du drikker alkohol i mengder som alle ville lagt på seg av, du veier meg enn 46…
      Du er en provoserende ….. ja

    33. og en ting til, uhygenisk å shave seg nedentil?
      Vet du hva? ALLE kroppshår er vi tildelt av en grunn. Hårene vi har på vagina er til for å beskytte kjertlene og hormonene i kroppen, så bare stfu

    34. Har ingenting imot hverken deg eller bloggen din, men jeg syns du bør holde deg for god for å skrive informasjon som ikke stemmer. Kjønnshår er der for å beskytte mot bakterier, og det er absolutt uhygienisk! Jeg syns du bør tenke mer på unge lesere når du blogger om vekt, kropp og utsende, kanskje prøve å skrive mer nyansert om det? I alle fall, du skriver bra, skulle bare ønske du kunne skrevet om noe viktig som motiverer ungdommen til å ta gode og sunne valg, for er det noe ungdom trenger så er det gode rollemodeller!

    35. Kjønnshår er der faktisk av hygieniske årsaker. Håret er en del av barrierieforsvaret ditt og beskytter mot uønskede bakterier, som blant annet kan gi soppinfeksjon. Så egentlig er det mye mer uhygienisk å shave alt:)

    36. Synes det blir helt feil å si at det er uhygenisk og stygt å ikke shave seg. Greit nok at DU synes det, men du har veldig mange yngre lesere også og det er ikke helt riktig at de skal gå rundt å føle seg stygge pga noe så naturlig :))

    37. Tåpelig at du sier at hår nedenunder er uhygenisk! Hvorfor i alle dager tror du at vi har det der i utgangspunktet? Det er jo for å hindre at uvelkomne bakterier skal få tilgang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg