LIVET ER UFORUTSIGBART

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) TOPP HER // JEANS HER // VESKE CHANEL // SMYKKE HER

Livet er en skikkelig berg – og dalbane. Nå i helgen fikk det det konstatert nok en gang, ganske heavy. Jeg har følt meg litt nedstemt og deppa i det siste. Kanskje mest umotivert for fremtiden? Jeg vet ikke hva som har gått av meg, for sånn egentlig har jeg ingenting å klage over. Jeg har helt fantastiske mennesker rundt meg, en jobb jeg anser som den beste jobben i verden, en stabil og god lønn og alt jeg egentlig kan ønske meg. Jeg er heldig. Vanvittig heldig, og det er nettopp derfor jeg blir så forbanna på meg selv når jeg merker at humøret ikke er det beste. Når tankene ikke er så gode. Jeg vet som sagt ikke hvorfor jeg har vært sånn den seneste perioden, men jeg har med sikkerhet vært klar over at jeg trengte noe nytt i livet. Noe spennende. Hva som helst, egentlig. 

Det var senest på torsdag jeg hadde en samtale med en venn om hvor deprimerende jeg syntes livet mitt var. Og plutselig dagen etter mottar jeg en telefon som snur på alt, i løpet av et halvt sekund. Forstår dere hvor uforutsigbart livet er, folkens? Jeg gikk fra å være nedstemt til å bokstavelig talt hoppe i taket av spenning og glede. Det føles godt at jeg har noe å glede meg til nå, det var akkurat det jeg trengte. Det føles ut som at det er en eller annen Gud som har hørt mine bønner (selv om jeg ikke er troende at all, haha). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget, og jeg vet at jeg skriver veldig i koder her nå. Det er fordi at jeg ikke kan si noe annet enn at dere vil få vite det etterhvert. Og jeg kan love dere at dere kommer til å bli like ivrige og happy som det jeg er, haha. Jeg vil vel egentlig bare frem til det at det er så sjukt hvor fort livet bare kan snu på så utrolig kort tid. Man vet virkelig ikke hva som venter en rundt neste sving. Husk på det. ☺️ 

29 kommentarer
    1. du skrev i forrige innlegg at livet er så fint om dagen, og at du hadde det så fantastisk igår osvosv. syns dette virka bare merkelig, hahah

    2. Syntes du til stadighet kommer med «nyheter» som du ikke kan forteller hva handler om men at vi får vite etterhvert. Men som aldri kommer uansett hvor lang tid det tar! Merkelig. Syntes bloggen din var så fin og fantastisk før, men nå syntes jeg du bare skuffer med veldig dårlig og få innlegg om dagen, eller ingen i det hele tatt. Noe rart skjedde etter det ble slutt med Pierre, du må ha mistet gnisten noe veldig.

    3. Du kan donere de til en hjelpende hånd som er en brukt butikk som gir alt de får inn til Stine Sofie stiftelsen.
      Du burde Google det, de hjelper barn som sliter/har slitt med vold eller overgrep.

    4. Enig med 21:14 men det er vel få innlegg etter brudet da du faktisk er ned Pierre. Da du var singel og var ned familie venner publiserte du innhold ofte. Husker i fjord så sa du at det skjedde mye og du var så happy, men du fortalte heller aldri hva det var. Husker jeg skummeleste hvert innlegg og trodde du kanskje fortalte men nei da. Er det bare noe du selv sier trørster deg ned å si for å gi deg selv falske forhåpninger? For tenker hvis det virkelig var noe stort som hadde skjedd hadde du jo Seff skrytt av det på bloggen.

    5. Enda en nyhet du ikke kan fortelle nå men som kommer senere ( les:aldri kommer) er enig med flere av leserene dine over her. Jeg kan skjønne at du ser på lønnen din som stabil nå, men nye bloggere kommer stadig mer i rampelyset og hvem vet hvor på listen du er om et år. Du burde nok ta et velmenende råd og holde det du lover til leserene dine fremover når det gjelder vlogger og nyheter, eller bygge flere broer ut i media enn bare bloggen. Tror det kan bli en hard smell å plutselig ikke kunne opprettholde den livsstilen du tydeligvis trenger.

    6. Det skumle med å plutselig “ha alt” er at man ikke lengre har noe materialistisk å lengte etter. Den desidert letteste gleden å oppnå er materialistisk glede, og det er også den falskeste gleden. Mange tror at så snart de har oppnådd statusen de ønsker og lønnen de ønsker, da blir de lykkelig. Men det er først da man innser hvor ulykkelig man faktisk i bunn og grunn er. Når det å ha alt fortsatt ikke kjøper deg ut av ensomheten. Det er først når du har alt at du innser hvor lite du faktisk har.

    7. Du skriver alltid at noe spennende er på gang men som vi aldri får høre og aldri kommer på bloggen

    8. Ja, det er heilt sant! Sånn som med han der Djabrail som døde av feilmedisinering. Har du tenkt på sånne situasjoner, hvordan live til moren hans ble snudd på håve.. tenk på det du lille Bella..

    9. Enig med det Silje skriver over her. Det virker som du kjøper deg lykke om dagen. Eller at du omringer deg med venner og aktiviteter, for å slippe unna deg selv og tanker. Har du det godt når du er helt alene? Bare noen tanker….

    10. Dette har ingenting med dette innlegget å gjøre – men fy f… Isabel – jeg får mer og mer respekt for deg.
      Så “God kveld Norge” i går og du verden som de bloggerne hetser hverandre – helt sjokkert jeg. Marna og Ørjan – voksne mennesker med barn liksom – sprø oppførsel altså og hun gamle dama som baker slenger ut tull med at hun har barn og kan ikke vise puppene – hvem var den rettet mot liksom – fysj.
      Du kan fader meg være stolt av deg selv som ikke bruker bloggen din til å slenge dritt om andre – det virker som om du er den eneste normale bloggeren jo.
      Jeg er glad for at dette er den eneste bloggen jeg klikker meg inn på og det er ikke bare pga overskriftene – det er fordi du er en ærlig og fantastisk blogger. Du er steintøff som holder deg bort fra de andre bloggerne og kjører ditt eget løp uten å måtte slenge dritt om andre. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen : MAXIMUM RESPEKT TIL DEG !!!!
      Ha en strålende søndag <3

    11. Hei! Jeg er litt enig med Silje over her. Jeg er ikke overrasket over at livet ditt kanskje føles “tomt” innimellom. Du har oppnådd mye materialistiske goder på kort tid, og livet ditt ser ut til å handle om å shoppe, negler, hår og sosiale eventer med venner. Men hvor er Isabell i alt dette..? Dette gir ikke langvarig lykke, men falsk kortvarig lykke. Når andre realiserer seg selv med skolegang og det å gjøre noe “virkelig” for seg selv og andre, det å meste “virkelige” ting- det tror jeg gir lykke. Å jada, bloggerne har realisert seg selv og det viser inntekt og goder… men jeg tror oppriktig at dere mister noe på vegen, spesielt dere helt unge som til slutt tror at livet dreiser seg om, ja ytre stimuli som shopping, negler ol.
      Jeg ønsker deg virkelig lykke til Isabell. Kanskje du skal tenke litt over ting som blir deg fortalt, kanskje kan det være, om ikke alt, men litt i det…? Hva vil du med livet ditt og fremtiden din <3
      Hilsen en som har det svært økonomisk trygt, men ofte føler på at jeg savner noe "virkelig" i livet mitt. En sydentur og handletur demper smerten en liten stund, men så er følelsene tilbake igjen.

    12. Kanskje sjekke om du er bipolar? Kjenner meg igjen da jeg er det selv. Hjelper med rett medisinering, livet blir stabilt.

    13. Fine ord! Noe å huske på tunge dager i alle fall- at det blir bedre. Fint at du viser det normale følelsesspekteret til mennesker også. Livet ER en berg og dalbane. Bare synd at mange har ideen om at man skal bare være blid og ha det bra hele tiden. Må ha nedoverbakker for at det skal finnes oppoverbakker, og det er jo egentlig ingenting som er bedre enn å kjenne på den ekte lykken etter en tung periode! Heier på deg, Isabel, du er skjønn.

    14. Er jo ikke rart folk skriver stygge ting om du gir dem oppmerksomhet hver dag.. Selvfølgelig fortsetter dem jo..

    15. Hvilke steder drar du for å ta bilder? Føler alltid at du drar på sykt fine steder og bildene kommer sykt bra!!

    16. Tror du trenger en dypere mening med livet rett og slett… Hva med å bruke litt tid på å hjelpe andre feks?

    17. Føler ikke du leser kommentarer, men håper du leser denne.
      Dager går opp og ned for alle, sånn er vi bare laget tror jeg. Så du som alle andre har rett til gode/dårlige perioder.
      Tror du trenger en dypere mening med livet rett og slett som enkelte her har skrevet. Du er jo en oppegående jente, så hva med å hjelpe andre som har vært i din situasjon (barndomsmessig), eller andre som har hatt det enda værre? Hvordan stiller du deg til å reise å hjelpe barn som trenger det som mest? Du får utfattelig mye stygt sagt og skrevet om deg, men jeg håper og tror at du er et flott menneske bunn i grunn. Jeg tror også du ville fått det bedre med deg selv om du bidrar med noe som kan endre og forbedre livet til noen andre. Materialistiske ting er dessverre bare kortvarig lykke, selvom vi kunne ønske det varte lenger.

    18. Hvordan begynte du å tjene penger på blogging, og hvordan var oppstarten? Hvor mye investerte du i klær, og hvordan satt du deg inn i det? Kan du vise oss steg for steg hva du gjør, og kanskje hjelpe meg? Værsåsnill. =) Skriv gjerne tilbake til meg på profilen min fordi jeg ikke ofte orker å bla helt ned! Love you. =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg