KONKURRANSE: VINN IPHONE 8!

annonse

DELTA I KONKURRANSEN: VINN IPHONE 8 + ALLE FÅR EN PREMIE! ❥

Det er tid for konkurranse! Dette er tidenes kuleste konkurranse, for vinneren får en iPhone 8 (64GB) + 1 boks Betakaroten Gold og 1 boks Hair Luxious. Hvor sinnsykt fantastisk premie er ikke det? Så utrolig gøy! Det som er enda gøyere er at ALLE som deltar i konkurransen vil også motta en premie per e-post den 1. oktober. Premien vil leveres så tidlig som mulig i henhold til lansering i Norge. YAY! Premie til alle, med andre ord. 😙 Jeg oppfordrer alle til å delta, spesielt siden ALLE vinner noe. Det er ikke ofte man ser slike konkurranser, hvor alle får premie. Masse lykke til alle sammen!

FOR Å DELTA MÅ DU: SKRIV INN EPOSTADRESSEN DIN I FELTET UNDER! That’s it. 

 

 

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; }
/* Add your own MailChimp form style overrides in your site stylesheet or in this style block.
We recommend moving this block and the preceding CSS link to the HEAD of your HTML file. */

* indicates required
 
 

 
OBS! Dersom du allerede er påmeldt Good For Me sitt nyhetsbrev eller ikke får meldt deg på her, kan du også gjøre det HER.

HAIR LUXIOUS

Jeg fortalte dere jo for et par måneder siden at jeg hadde startet på kosttilskuddet Hair Luxious. For dere som ikke har hørt om disse super populære tablettene tidligere, så er det altså et tilskudd for håret som inneholder en lang liste av ingredienser som er dødsbra for håret ditt. Jeg har gått på det et par måneder nå, og jeg tuller ikke med dere når jeg sier at håret mitt er blitt SÅ mye sterkere! Ikke nok med det, men det har også vokst utrolig fort. Som dere vet, bruker jeg bittelitt extensions for å få mer fylde etter at jeg mistet en del hår da jeg bleket det for en stund siden, så derfor er det ekstra viktig for meg å ta vare på håret mitt. Det viktigste er egentlig at det håret som vokser ut vokser sterkt og fint, og det hjelper Hair Luxious veldig med! Ta to tabletter daglig, så lover jeg dere at dere vil merke like (om ikke enda bedre) forskjell som det jeg gjør! Kunne helt ærlig ikke klart meg uten! Bestill det hjem HER!

(function($) {window.fnames = new Array(); window.ftypes = new Array();fnames[0]=’EMAIL’;ftypes[0]=’email’;fnames[1]=’FNAME’;ftypes[1]=’text’;fnames[2]=’LNAME’;ftypes[2]=’text’;fnames[3]=’CGROUP’;ftypes[3]=’dropdown’;fnames[11]=’MMERGE11′;ftypes[11]=’dropdown’;fnames[4]=’MMERGE4′;ftypes[4]=’address’;fnames[5]=’MMERGE5′;ftypes[5]=’text’;fnames[6]=’MMERGE6′;ftypes[6]=’text’;fnames[7]=’MMERGE7′;ftypes[7]=’text’;fnames[8]=’MMERGE8′;ftypes[8]=’text’;fnames[9]=’MMERGE9′;ftypes[9]=’text’;fnames[10]=’RABATTKODE’;ftypes[10]=’text’;fnames[12]=’MMERGE12′;ftypes[12]=’phone’;fnames[13]=’SIGNUP’;ftypes[13]=’text’;}(jQuery));var $mcj = jQuery.noConflict(true);

47 kommentarer

Siste innlegg