I DAG STARTER HELVETET

reklame

Snakk om blåmandag, du. I dag starter helvete, på ekte. Nå har jeg utsatt nedpakkingen av leiligheten lenge nok, og i dag har jeg ikke lengre noe valg. It’s happening. Klær og sko skal sorteres (det blir litt av en jobb…), jeg må gi bort/kaste noen møbler og generelt få orden på hva jeg skal beholde og ikke av alt jeg eier. Jeg orker nemlig ikke drasse på masse som jeg ikke kommer til å bruke likevel. Jeg har nok saker fra før liksom, behøver ikke unødvendige ting i tillegg. Om noen få timer, når jeg har jobbet ferdig, skal jeg dra til IKEA med mamma. Garderobeskap skal kjøpes inn. Det har jeg også utsatt lenge nok, haha. Mamma har mast på meg i flere uker nå, så det var på tide at jeg fikk fingen ut. Jeg har bare hatt det så sykt travelt i det siste, så flyttingen har jeg ikke prioritert før nå, i siste liten. Jeg mener, om tre dager kommer flyttebilen liksom. HENG I, BELLA! 💪🏽

(annonselenker) SKJØRT HER // GENSER HER // PUMA SNEAKERS HER

14 kommentarer
    1. En liten tips! Legg ut ting du vil gi bort på bloggen eller snap? Kanskje noen kan plukke det opp? Så slipper du å stresse med å kaste det eller det å bære det ned! Haha! Du har en så bra plattform, bruk den!
      Klemz

    2. Hvordan blir bloggen din utover høsten? Med tanke på at du skal reise mye, og bo hjemme hos moren din osv. Blir det som Rhodos-bloggingen? Eller blir det litt mer sånn at du bruker reisingen til å skape innhold på bloggen, og viser bilder fra reisemålene osv.?

    3. Må si at det er vel kun din feil med at du må stresse og pakke sakene dine før du skal ut av leiligheta di nå og flytte. Du kan ikke skylde på noen når du skal utsette ting hele tiden. Håper du lærer av det og se at det er bedre å gjøre det tidligere en å utsette det. Du er vel mere opptatt og sprute inn botox i ansiktet og leppene dine en å pakke ned for å flytte.

    4. Stakkars! Ja, gjentatte IKEA-turer, fikse negler, vipper, fillers, botox, extensions og alt det der tar sjukt mye tid! Men må man så må man.

    5. Skal du reise med Rebecca eller er reisen avlyst? Du sier jo så mye rart på bloggen og i det andre sekundet eksisterer ikke det du sier lenger. Foresten fikk du reist på weekend tur slik du skrev i innlegget forrige uke? Hvirforblogget du ikke om reisen? Eller var det bare noe du skrev for at det skulle se ut som du hadde planer. Skjønner ikke om du holder på slik bevist eller ubevist.

    6. Når skal du legge ut bildet av den nye jakken din? Du sa jo du skulle legge ut bilder av den i går…

    7. Lurt å utsette trivielle gjøremål som negler og hår når flytting pågår. Man kan ikke klage på dårlig tid når man selv har forårsaket det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg