JEG OVERRASKET MAMMA!

reklame

SNAPCHAT: ISABELSRAAD 💋

IKEA, du IKEA. Det er litt av et eventyr det der haha. Vi var faktisk nokså kjappe i går – møbler og pynt fant vi rimelig fort. Jeg tok med mamma for å freshe opp leiligheten hennes, og hun ble så glad! Som dere ser har jeg også kjøpt litt grønne planter, jeg elsker jo nemlig det (til tross for at jeg ikke eier mer enn én her hjemme). Det er så fint, spesielt når man har bronse/gull potter til. Det skal jeg jakte på neste uke, når jeg har litt bedre tid. Vi handlet inn masse som ble kjørt hjem til mamma på ettermiddagen i dag, og nå er de i full sving med å montere skap. Jeg derimot, pakker ned alt jeg eier her i leiligheten min. Jeg startet så vidt i går kveld, og jeg har allerede fylt opp tre store søppelsekker til veldedighet, i tillegg til alt som er nede i boden. Altså, mengden med klær og sko som jeg skal gi bort er helt latterlig. DET ER SÅ MYE! Hvordan kan jeg eie så utrolig mye greier? Nå får jeg det virkelig bevist, ass. Shit.

(annonselenker) TWO PIECE SET UTSOLGT – LIGNENDE HER // PUMA SNEKERS HER // JAKKE HER

Og her kjære lesere, viser jeg stolt frem antrekket jeg spradet rundt i på IKEA. Mange reagerte, men hallo.. Hvem faen bryr seg? Sånn helt seriøst? Kan ikke jeg få kle meg i det jeg vil, og du i det du vil? Jeg driter veldig i hva andre skal mene om min bekledning, så lenge jeg selv synes at det er fint/kult/stilig. Det oppfordrer jeg alle dere også til å gjøre. Kom igjen, det finnes viktigere ting å henge seg opp i enn hva Kari går på Rema 1000 i, ikke sant. Selv synes jeg ikke at dette antrekket er ille overhodet? Jeg skjønner faktisk ikke hva folk klager over, for å være ærlig.

130 kommentarer
    1. Det er seriøst ikke normalt å gå slik kledd på IKEA, hjelpes! Men for en med en iq på 50, så er det sikkert helt normalt.

    2. Ingenting galt med antrekket ditt, elsker det!
      Er vel bare den norske befolkningen som ikke er vandt til å se slikt hjemme i Norge, når oktober er rett rundt hjørnet😂
      Keep it up, digger deg!

    3. Kanskje fordi det ser litt kaldt ut å gå så avkledd på denne årstiden? også er du ganske raus med hva du viser frem da.. haha

    4. Hei!
      Altså jeg digger stilen din! Endelig er det noen i Norge som tør å gå ut sånn, Norge er så langt unna mote eller bare det å gå litt annerledes klær! Liker at du ikke bryr deg! Stå på ☺️

    5. det var jævlig fint,skjønner ikkje kvifor folk reagerer sånn.eg tror at de seier sånt fordi du har formar osv dei med pupper og rumpe blir dømt enda meir enn dei som ikkje har det

    6. Ikke sant, ta på deg badedrakt med body neste gang du er på IKEA 😉 akkurat man går ikke i joggebukse i bryllup, men kan hvis man vil. Er vel bare en sånn kleskodeskikk

    7. Folk skal alltid ha noe å klage på !herregud!
      Jeg gikk med pysjamas på butikken sist lørdag!
      Krise!

    8. Passer veldig bra på et treningssenter. Men på Ikea,nei nei.
      Men ikke kom om noen uker å si at du er syk osv. For grunnen er at du går så lettkledd.

    9. Haha du fikk vel mange blikk når du gikk slik på IKEA! Er forsåvidt ikke noe galt med antrekket, det er fint det, men folk er vel ikke akkurat så vandt med det her i Norge xD Hadde du hatt på deg dette i LA hadde ingen brydd seg lol… Også er det vel noe med årstiden, vi er på vei inn i Oktober og dette var jo et vel sommerlig antrekk. Jeg ville aldri gått sånn på IKEA når vi nesten er i Oktober men det er bare meg, du skal så klart få ha på deg det du har lyst til så får folk bare klage om de vil!

    10. Er bare folk i Norge som er så forbanna sjenert. Hadde du gått sånn i USA så hadde alle sett på det som normalt, men her gjelder janteloven vet du! Haha gå som du vil for all del, føler du deg komfortabel og fin i et antrekk, så skal ingen stoppe deg fra å gå med det. Overse bitre folk som ikke klarer å finne bedre ting å henge seg opp i.

    11. Nordmenn flest går med altfor trangt Kari Trå ulltøy fra topp til tå uansett hvor de skal, så de skal IHVERTFALL ikke se stygt på deg. Gå som du vil, det gjør jeg og 🙂

    12. Kle deg naken når du går neste gang på ikea🤣🤣🤣 Jesus for en stil du har. Du viser jo rompen din til alle og alt så hvis du går naken kommer ikke som et sjokk. Du har jo ikke selvrespekt for deg selv engang. Alt for å få følgere og oppmerksomhet og penger ikke sant? Trist hvis du du tror folk ser opp til deg……..

    13. Jeg bruker Niqab selv, og synes det er kjempe bra du går kledd akkurat som du vil!!! Alle skal få bestemme selv!! U GO GIRL!!!

    14. De fleste reagerer pga kroppen din? Skal du ta en rumpe operasjon til Kanskje? For helt ærlig, jo mer nå desto bedre.
      Du er ødelagt i en alder av 23. Fuck jeg ler

    15. Dei fleste går ikke i så korte topper hele året som du gjøre
      (Er ikke ment som å kritisere)
      Men vet ikke hva folk glante mest på om det er buksa eller den veldig korte toppen

    16. Angående klesvalget så bryter det med normen i samfunnet vårt.
      Det er ikke vanlig å sprade rundt i sportsbh og tights i slutten av september, så er nok derfor du får reaksjoner antar jeg. Men alle er forskjellig og herregud så kjedelig verden hadde vært om alle var like og ingen brøt med normene.

    17. Hadde en jente uten pupper og former gått slik som Isabel så hadde ingen reagert. Kun fordi Isabel har pupper og en fine former så er det ille å vise det? Haha må le. Keep up the good work Isabel!! Du ser smaaaashing ut!

    18. Herregud! La hun gå som hun vil!
      Grunnen til at folk reagerer er ikke fordi det begynner å bli kjølig ute eller fordi Oktober er rett rundt hjørnet. Det er rett og slett fordi vi i Norge er så dømmende av oss. Vi skal pirke og peke på alt andre gjør av feil, alt fra hvordan de kler seg, til måten de fremstår på. Ingen skal få skille seg ut, eller være annerledes på noen som helst måte – for da blir det jo bare jævlig rart, ikkesant? For alle måå være like. Jeez, jeg ler av hvor dumme folk er as. Vær dere selv, kle dere sånn dere vil og gjør som dere føler for. Gjør det med selvtillit og gi fult f*** i hva andre skal tenke om det. Fordi sannheten er – folk snakker om deg uansett.

    19. har du lite lesere for tiden….Dette er bare latterlig. Du er for gammel til å gå kledd slik. Dette var flaut å se….

    20. Skjønner ikke at moren din ville bli sett med deg sånn. Seriøst du kler deg som en h*** og er på ikea ikke på hollywood showoff treningssenter. Latterlig. Hadde blitt så klein på dine vegne om jeg så deg! Skriv et innlegg om hva du får ut av å så hardt ønske at andre skal fokusere på kroppen din

    21. Du kler deg som om du ber om at folk skal blikke deg. Hadde faren min sett meg sprade slik rundt på IKEA sånn tror jeg faktisk han hadde snudd og kjørt hjem.
      Om datra mi som ikke er født enda en gang, om 20 år skulle våge og kle seg slik ville jeg blitt så lei meg. Det er ikke en slik oppdragelse hun skal få servert og dessuten mener jeg at kvinner skal slippe å kle seg slik kun for oppmerksomhet. Det skriker desperat og trashy som søren, beklager Isabel men det er en helt ærlig mening. Jeg kunne aldri i min villeste fantasi forestille meg å gå slik i offentligheten engang, jeg ville seriøst krympet vekk av skam. Du kler deg som om du er ute etter et ligg fra alle kanter, og jeg regner med at det er slike reaksjoner du ønsker fra menn spesielt ettersom du ønsker å vise deg slik på noe så kjedelig som IKEA.

    22. Heia! Tror nok ikke folk reagerer på antrekket i seg selv, det er jo helt normalt og gå slikt kledd på trening og på sommeren. Men det er jo sååååå himla kaldt ute! Hadde fryst ihjel haddd jeg gått slik på IKEA på denne tiden x) men fresht antrekk altså!

    23. Syns du var fin jeg 🙂 det lyyyser sjalusi her 😎
      Jeg har et spørsmål som egentlig ikke har noe med innlegget å gjøre.
      Jeg lurer på om alt det dere bloggere anbefaler, er det virkelig sånn at dere liker produktet og kan gå god for det hver gang ? Eller må dere gi det positiv omtale pga dere får betalt?

    24. Det er jo tydelig at du går kledd slik for å få oppmerksomhet, så da kan du ikke protestere på det – når du faktisk får det? At du vil vise frem attributtene du har kjøpt og betalt, er greit nok. Men jeg nekter å tro at du ikke hadde reagert hvis du f.eks så noen med niqab eller grilldress på Ikea. Om ikke du hadde sagt noe høyt, så hadde du garantert tenkt ditt. Så da får du jammen tåle at folk tenker sitt om ditt antrekk også.

    25. Du flytter inn hos mora di og tar helt over leiligheten. Overkjører henne rett og slett. Bare fordi leiligheten hennes ikke er bloggvennlig nok. For herregud, det MÅ jo se helt perfekt ut når du skal ta bilder og poste på bloggen. Du er syk i hodet. Hadde du vært dattera mi hadde jeg aldri latt deg bo hos meg.

    26. Off da… Jeg kjenner ikke så godt til deg, men jeg er litt eldre enn deg, og jeg jobber med ungdommer som ikke har det så greit. Dette skriker “se på meg”, gi meg oppmerksomhet.. for å dekke over noe som er vondt??. Jeg håper du har gode folk rundt deg som du kan snakke med.

    27. Skulle ønske at flere kunne akseptert sitt naturlige ytre. Tenk på hvor mange unge du når ut til.. #friossfradetkunstige #verdsettdetnaturlige

    28. Føl deg fri å gå akkurat som du vil – det er bare i Norge man reagerer på ett slikt antrekk – Her i Spania går de på matbutikken i bikini med bare noe gjennomsiktig over – ingen som reagerer . Norge må jo være det eneste landet med “kleslover”- himmel så sykt.

    29. Synes du er tøff som tør å gi faen,
      ik hør på alle de sjalue som preiker tull hær!!!
      Du er kjempefin uansett hva du har på deg.

    30. Bare det at du ikke skjønner at man ikke kler seg slik halvveis i september på Ikea viser hvor hjernedød du er. Uten den bloggen hadde det vært rett til NAV med den hjernekapasiteten du viser

    31. DU ER FANTASTISK. Drit i det alle andre sier! Så fin og utrolig snilt av deg :* Håper du får en flott dag <3

    32. Neste gang skal jeg gå med body badedrakt på Ikea og stappe litt sokker bak i rumpa, ikke fordi jeg ikke har rumpe men for at det skal se som klumsete bleie rumpe ut. Helt normalt i USA jo så må gjøre der her og 😀 😀

    33. Du er så kul Sraad! Jeg digger stilen din, dialekten din, og måten du snakker på. Stå på og drit i videre i hva andre skulle komme til å trykke av negativitet inni seg enn å tenke på hvor mye de ønsker å være deg! Hah! I wish I was just a tad in a kind of mindset of the skinny too!!!! =) God lykke Sraad!

    34. Skjønner du virkelig ikke hvorfor folk reagerer på at du går kledd eller rettere sagt AVkledd slik?😨

    35. Tacky, trashy og suuuper Harry som vanlig!!! Er ikke overrasket. Du er jo så høy på deg selv at du har null selvinsikt 😂

    36. Ikke høre på hva alle andre sier. De er bare sjalue og har ikke noe annet å komme med enn å kalle deg “hore”. Visste ikke at det var “horete” å kle seg i en tights og sports-bh? Skjønner ikke hvorfor det går så hardt innpå de andre her på hvordan du kler deg😂 Jeg må nesten le, haha.. Du er utrolig vakker Isabel og jeg elsker alle antrekkene dine! Skjønner godt at du er stolt over kroppen din😍

    37. Altså…. jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere noe som helst, rett og slett fordi du har et godt poeng i innlegget ditt; hvem bryr seg? Og det er jeg helt enig i. Man kan synes hva man vil, men det er unødvendig å bitche om det.
      Men så så jeg at du skrev på snapchat at det er sjalusi som gjør at folk kommenterer antrekket ditt. Og det blir for dumt i mine øyne. Kanskje det er på tide at du tar på deg realitetsbrillene dine og innser at ikke ALLE liker alt du kler deg i.
      Jeg hadde aldri kledd meg sånn andre steder enn på treningssenteret eller hjemme i sofakroken. Det har absolutt ingenting med sjalusi å gjøre.

    38. Rett og slett flaut.. du trenger folk rundt deg som sier sannheten og som
      Ikke hadde latt deg gå ut av døra looking like that… superflaut. Sier like mye om menneskene du omgås med som det sier om deg. Kle på deg, god damnit

    39. Enig med Lina.. kan det være at det faktisk er noe rett i det folk kommenterer og at det ikke er sjalusi? Du mente at folk var sjalu når du hadde operert deg selv, men du innså at de hadde rett med det dem sa?.. Så kanskje du tenker om et par år at det ikke var sjalusi men fair reaksjon. Men er jo slik livet er da:-) Bare ikke alle som holder på med slik i en alder av 23

    40. Herregud, noen folk altså. Kan man ikke bare gå med det man vil. Om man velger å gå med stor hettegenser, joggebukse, tights eller hva som helst. Hadde dette vært i for eksempel USA hadde ingen brydd seg. Viser bare hvor langt Norge henger etter.. Bra du kjører på med det du liker og er komfortabel med. Du ser smashing ut! 🙂

    41. Du stråler isabel!!
      Holyyy, folk skal grine over hver minste lille ting. Sommer, vinter, vår eller høst, gå i hva enn du vil vel. Tenk så forbanna kjedelig det hadde vært om alle bare levde et A4 liv, og ikke fikk gå kledd som de ønsket. Jeg lever for mennesker som deg, mennesker som tør å trå utenfor sin egen og andres komfortsone. Og som til tross for all dritt som blir slengt, allikevel går i det du føler deg fin i. For det er jo det du er, du er rålekker! Men vi har dessverre kommet så langt at folk må rakke ned på andre, uten å ofre en tanke over konsekvenser det kan ha for vedkommende i lengden. Hva med å spre litt kjærlighet og KONSTRUKTIV kritikk istede, så er vi på god vei til å gjøre internett et hyggeligere sted å være på <3

    42. føler du moren din bruker deg litt for penger? i og med dere ikke hadde så godt forhold før ( kan vær jeg har missforstott men følte jeg leste det på bloggen din for lenge siden ) men nå er dere blitt veldig close

    43. Altså, ærlig talt folkens. Hvis jeg hadde hatt en så bra kropp og itillegg betalt mye penger for å se slik ut så hadde jeg faen meg vist meg frem jeg også! Samme om jeg skulle ha kjøpt toalett papir på Rena 1000 eller en TV benk på IKEA. Herregud. Stå på Isabell! Hadde søren meg vært stolt av en slik kropp jeg og!

    44. Syns du ser sykt bra ut, fårstår virkeli ikke hva alle skal komentere så stygt på, der like lite/mye på deg så en annen jente som går i crop top og bukse. Selv har jeg absolutt ikke kroppen til det å er litt misunde på din men betyr ikke at jeg føler jeg må trykke ned deg. ❤️ Du er drittfin og utrolig kjekk og følge til og med for en “gammal” barnemor som meg ❤️😂 Synes du virker som et utroligt godt og givende menneske å nydelige både inni og utpå 😍
      Fra en alenemor på 26 år så håper at min sønn ikke blir så stygg så mange hær inne er ❤️

    45. Hey Hey
      Looking good girl
      Faen, som vi elsker å hate i dette landet. Her var det mye negativitet.
      Kjør på Isa 🤘❤️

    46. Jeg er ikke din største fan, men ser seriøst ikke problemet med antrekket ditt… ser du bloggere, youtubere eller kjendiser i USA eller andre steder i verden så går jo de helt likt kledd, uansett hvor de skal.
      Synes egt folk kan roe litt ned på dømmingen og begynne å tenke mer på hva man sier enn hva andre går med!
      Blir jævla lei alt dette pisset til slutt

    47. Typisk Norge å dømme folk for å gå kledd sånn. Det som irriterer meg er at Kylie Jenner roses opp i skyene for å gå kledd sånn der overalt, men så snart en norsk jente gjør det..da er det drøyt, teit, og hva nå enn annet. Gå kledd som du vil, og drit i hva andre syns.

    48. Synes du er flott jeg Isabel. Blir faktisk lei meg når jeg ser hvor mangen som sitter her og slenger med kjeften på den måten.
      Til dere som mener at moren burde vært flau, tenk hvor flau deres egene foreldre blir om de hadde vist hva dere sitter å skriver om andre mennesker på nett? Jeg skjønner det ikke. Daglig leser man om at man må få stoppet mobbingen som holder på rundt på skoler/nett osv. Men hvordan skal man klare å stoppe det når foreldre ikke har kontroll på hva barna skriver til andre ? Det er faen ikke rart mangen faktisk velger selvmord. Det er jo faktisk dere mobbere som gjør slik at mangen velger å ende livet sitt. Tenk litt på det neste gang når dere sitter slik som dette, innpå bloggen til en jente og hakker ned og skriver masse stygt. Jeg er ihvertfall glad for at jeg er oppdratt bedre, jeg vet at man ikke skal sitte slik på nett og slenge drit om andre medmennesker.
      Dere burde alle blitt plassert i en svær gymsal og møtt alle de stakkars foreldrene her i Norge som har mistet sitt barn til nettopp nettmobbing. Så kan dere få høre og se sorgen foreldrene kommer til og sitte med resten av livet pga slike mennesker som dere. Skam dere.
      Og Isabel, du er nydelig og virker som en fantstisk flott jente.
      Kle deg akkurat som du vil, du er vakker uansett. Din mor er nok kjempe stolt over alt du har oppnådd med bloggen din. Du har sikret en god inntekt i mangen år frem i tid. Barna dine kommer til og vokse opp i et trygt og godt hjem. Mens alle mobberne har komt så langt med og sitte bak skjermen sin hjemme og skrive drit. Jeg heier på deg!

    49. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal henge seg opp i og reagere så kraftig på hvordan man kler seg. Ser ingen ting feil i gå slik kledd, ikke på IKEA heller. Altså folkens, skjerp dere. Det stinker sjalusi og bitterhet fra mange kvinnfolk her. Og det er mye flauere å legge igjen stygge kommentarer enn å gå kle seg slik man selv ønsker. Det sier bare mye om dere mennesker som gidder å ta dere tid til å rakke ned på andre. Altså skaff dere et liv og hvis dere ikke klarer å la være å si noe negativt foreslår jeg at dere tar en titt på dere selv i speilet, jobber med selvtilliten, så skal dere nok se at det å rakke ned på andre, er helt forkastelig.
      Hadde jeg hatt din kropp Isabel, da hadde jeg med glede gått slik på IKEA. 😉

    50. Rull inn alle som sier det er harry, horete etc…Jeg er 38 og synes det ser jævlig kult ut…Dumt at dere unge jenter dytter hverandre ned så fort dere kjenner sjalusien stikke… Hva faan har det å si hva andre har på seg? Pass på dere sjæl og kyss meg i ræva sier jeg 🙂

    51. Alltså, eg lese bloggen din Kver dag, men gidde aldri å lese kommentarene, men akk nå så gjore eg det, og fyyyf Koss klare du å holde ut og gjør en lika bra jobb Kver gang med så møye hate! Misunne deg som faen for at du klare å holde motivasjonen din så høgt oppe når det e så mange så ødelegge for deg!
      Btw har du tenkt å komma til stvg snart? Har veldig lyst å møda deg<33

    52. Elsker stilen din isabell😍 Du har alltid sykt fine klær
      Holdt på å dø av mystoryen din der en klagde over det du gikk med på ikea😂
      skjønner ikke hvordan den stilen kan være
      upassende.😂
      Du hadde jo tights/bukse, sports bh og jakke så ser ikke problemet med det😅
      Hadde eg kledd å gå med slike klær så hadde eg gått med det selv🙌🏻

    53. Seriøst folkens! Skjerp dere!
      Folk går med det dei vil. Ka faen d er IKEA, koffor er d lizm galt å gå i treningstøy der da?
      Er ikke akk sånn at hun gikk naken lizm..
      Bare ikke hør på all den dritten folk skriver Isabell, du kledde den stilen veldig godt☺️ Du er super pen☺️

    54. Skjønner ikke hvorfor folk reagerer så sykt på det antrekket😳 det så både behagelig og pent ut jo 😍🙌🏼

    55. Her er greia. Hadde jeg kledd meg sånn, nei. Er det fordi outfitet ditt blir sett på som dristig, nei. Jeg hadde ikke kledd meg sånn fordi akkurat de klærne ikke er helt min stil. Men nå må alle sammen skjerpe seg ti hakk og la henne gå i hva hun vil. Og vet du hva, hun skal få lov å kle seg så dristig hun bare vil. For det er ikke noe galt i det. Det er på tide at vi godtar andre, og hva de velger å gå i. Vi andre har rett og slett ikke en dritt med det, så lenge man føler seg bra i det man har på, så har det egentlig ingenting å si. Også har jeg en ting å si til dere som sier at hun ber om å få ligg fra alle kanter eller noe lignende. Nei, alt hun gjør er å kle på seg det hun er komfertabel i. Det er ikke å seksualisere sin egen kropp, og hvis hun vil det, så er det innafor det også. For vet dere hva, det er lov å kle seg i det man selv mener er sexy. Men det er mennesker som dere som seksualiserte kvinnekroppen. Det å ha på et “dristig antrekk” er ikke å be om det.

    56. Det var jo ikke noe galt i det! Her i Marbella er det mange som går slik! Er jo litt sånn Kylie Jenner stil, you go girl!! 😉 <3

    57. Herregud, at du går slik..
      Du gjør det jo bare for å vise deg frem.. Det virker slik at du prøver å vise deg og kroppen din frem ganske så ofte, på Snapchat så viser du deg frem hele tiden på video, med magen osv osv, du blir IKKE noe særlig penere eller deiligste sa du viser deg slik frem og tar deg i håret å drar det utover .. Bøir bare kvalm, for du spiller ALT for mye på kroppen.. Blir nok bedre da du vokser mer opp og blir eldre i hue og kropp.. Og ikke trenger å være så jævla barbie.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    58. Calm down. Det er jo akkuratt det samme som å gå med høytlivsbukse og en croptop? Det er bare en vanlig utringning som er ganske normalt på forskjellige topper, eneste forskjellen er at hun viser 2cm av magen.. tror neppe dere hadde reagert så sterkt om hun hadde hatt en normal singlett, hatt en jakke over eller en croptop uten utringning🙄 Blir opgitt. Norge ser så lite kropp iløpet av et år at folk ikke tåler å se hud engang. Folk går sånn her hvor enn de går i andre land.

    59. Du hadde vært så mye finere om du kledde på deg litt. Det ser veldig billig og barnslig ut. Du hadde vært såå fin i en litt mer nedtonet og klassisk stil. Du har forsovidt mye fint, men du ødelegger ofte outfiten din med disse magetoppene/utringningene dine 🙁

    60. Man må da faen meg få kle seg i hva man vil, hvorfor skal man dekke seg til hvis man kan vise seg frem…. flott var dette Isabel. Magekort er nydelig hvis mann har kropp til det. Det er uansett Isabel som er en vinner her folkens, det er hun som har tatt på seg et fint antrekk uten og klage på andre…

    61. Hold nå kjeft på dere, prippne nordmenn. Jeg blir mer flau av kommentarene her, enn jeg hadde blitt om Isabel hadde gått splitter naken på ikea! Hvorfor i alle dager skal dere drive å blande dere borti hva andre folk velger å ha på seg? Seriøst? Det var da og noe å bry seg om.

    62. På IKEA glaner jo alle med en gang man ser litt bra ut eller er ei fin jente! Jeg er glad i å kle meg i “annerledes klær” og har både rumpe, pupper og smal midje, så folk glaner jo på meg også med en gang jeg har på noe som helst annet en joggebukse og hettegenser.
      Herregud, Isabel er jo kjendis og da finnes det andre normer i forhold til klesstil! Er jo en grunn til at Kim kardashian kan kle seg som hun gjør uten at folk roper trashy, og det handler jo litt om profilen til denne personen. Ikke at Isabel er eller burde bli sammenlignet med en Kardashian, men hun er jo ikke akkurat Olga fra toten som jobber på Rimi heller. Selvfølgelig burde jo alle få gå i akkurat det de vil, dette er frie Norge, ikke Iran der damene ikke får vise ankelene😂
      Stå på Isabel, her i Norge blir man glana ned med en gang man ser bra ut og har fine klær! Det er faktisk lov til å skille seg litt ut fra det grå joggebukse samfunnet, så nå må folk slutte å mobbe! Mye av det jeg leser her er ren mobbing og trakassering, greit nok at du er en offentlig person, men du har da aldri gjort noe vondt mot noen som gjør at du fortjener dette?! Husk at mange der ute støtter deg❤😁

    63. Niqab eller bikini?? Lusekofte eller snekkerbukse… hvorfor kan ikke alle få bestemme selv hva de vil gå med?? Hadde alle respektert hverandre uten og slenge negativitet eller mobbe/kritisere andre så hadde vi KANSKJE fått et koselig land.. vi lever i 2017 og det er egentlig helt andre ting vi bør bekymre oss for enn kleskoder

    64. Jeg er ikke en hater eller en som er ute etter å “rakke ned på deg. Men jeg tror du misforstår veldig. Du sier at mange av kommentarene dine kommer av sjalusi, som kan være veldig sant. Men den største grunnen til at folk er sjalue på deg er vel pga pengene dine:) Ja, du har en jobb som er akkurat like vanskelig å hard som alle andres. Men hvorfor skal du da tjene 150000 kroner i måneden når alle vi andre som jobber dobbelt så hardt tjene veldig mye mindre? Det er helt sykt å tenke på at en som deg, som skriver om livet ditt, som ikke har en vanlig jobb hvor man må stå opp tidlig om morgenen og komme hjem sendt på kvelden, kan tjene så utrolig mye mer enn oss andre som jobber dobbelt så hardt. Du sier jobben din er tung og vanskelig. Men er den virkelig minst like vanskelig som alle andres? For helt ærlig Isabel, hva har du lært unge mennesker idag, og hva har du gjort for å fortjene så utrolig mye mer enn alle andre. Du bruker ikke den store folkemengden du har samla opp, på likes å clickbate, på å formidle noe viktig videre, eller komme med et bra budskap. Du bruker den på klær, fest, å shopping. Vet dette er deg, men kanskje på tide å vokse littegranne opp? Mvh en småbekymra jente.

    65. Jeg blir helt overrasket over kommentarene til enkelte her! Jeg hadde nok ikke gått sånn selv, men hva gir meg rett til og si hva som er galt og rett? Og hva i helvete er det så gir DERE rett til og slenge dritt!? Tenk dere litt om hva dere hadde følt om dere fikk dette slett i tryne hver dag? Å ja jeg er klar over ar hun bretter ut om livet sitt og må tåle at folk har meninger, men dette folkens, dette er ikke meninger dette er direkte mobbing! Og jeg trodde faktisk at folk i dagens samfunn var mer oppegående og forstår hva mobbing gjør med folk! Og lærte aldri mor din at har du ikke noe fint og si, så kan du faen meg holde kjeft!

    66. Altså jeg er sikker på at jeg fikk fler blikk og kommentarer av å gå inn på kiwi med håret til alle kanter, joggebukse, poser under øynene og morsmelkflekker på brystene i går enn det Isabel fikk av å gå sånn på IKEA:)
      Skjerp dere nå folkens, har ikke foreldrene deres lært dere at det er bedre å ikke si noe hvis man ikke har noe fint å komme med ?:)

    67. Hei, jeg pleier vanligvis ikke å legge igjen kommentarer på slike innlegg men.. Jeg kjenner jeg blir ekstremt provosert. Jeg antar at et flertall av de som legger igjen kommentarer er eldre eller jevnaldrende med meg. Likevel føler jeg det er en gjeng med umodne, uvitende, smålige mennesker med mangel på kompetanse om sosiale medier som legger igjen kommentarer her. Noe som kanskje ikke burde gjelde mennesker på min alder eller eldre.. skulle tro de hadde kommet lenger enn som så.. Poenget mitt er at tiden og energien dere bruker på å bry dere om hva en topp-blogger har på seg på Ikea, kunne dere brukt på så mye annet. Feks utvide kunnskapen deres om ekte og realistiske problemer. Rundt 800 millioner i verden har ikke rent drikkevann, 850 millioner legger seg med tom mage hver eneste dag, 18 000 barn dør av sult hver dag, rundt 10 000 hunder blir brutalt slaktet under Yullin-festivalen i Kina, Flyktningene som legger ut på en reise som gjelder liv eller dø fra de krigsherjede hjemlandene sine, jordskjelvet i Mexico, Orkanene som har herjet Karibien, barnebruder, barneprostisuajon, i 2017 får kvinner i Saudi-Arabia enedelig lov til å kjøre bil. Listen er uendelig lang. Dette er bare noen få overskrifter som har svermet i media. Vet dere i det hele tatt hvor mye de Norske mediene ikke dekker? Vet dere hvor mange land som har så ekstreme problemer at dere ikke engang kan forestille dere det, problemer vi ikke har noe kjennskap til fordi Norske medier ikke dekker det?!! En rask generalisering her, Norge bryr seg kun om det de har kjennskap til.alt annet er uviktig. Dere bryr dere bare om det dere har kjennskap til. Materialistiske og uviktige ting. Horisonten deres for hva som er et problem er så forbanna liten siden dere har det så forbanna bra her i Norge. Det er en virkelig verden der ute. Men dere, dere sitter her og slenger dritt til en blogger som går i treningstøy.. Wow. Jeg sier ikke at dere skal redde verden, men få dere litt perspektiv. Og til dere som er eldre enn 19 år. Plis les denne artikkelen: http://www.vg.no/nyheter/meninger/sosiale-medier/ta-kommentarfeltene-tilbake/a/24147552/ . Jeg leser ikke bloggen til Isabel fordi den er konservativ, kunnskapsrik eller spesielt nyttig. Jeg leser den fordi jeg slapper litt av når jeg gjør det, fordi det er underholdende (ikke i negativ forstand) men fordi den setter realiteten på en liten pause. (Likevel så tviler ikke jeg på at Isabel er et flott og kunnskapsrikt menneske, selv om hun blogger om nokså overfladiske ting.) Men forskjellen på dere og meg er at hele livet deres er på pause. Se perspektivet!! Se at det ikke er viktig hva noen andre går med. Dere får det til å virke som at hva et annet menneske har på seg er det viktigste som skjer i verden nå. Forstå at man kan være mer enn det man bærer. Det er trist og vondt å se dette kommentarfeltet. Igjen så er det ytringsfrihet, så min utblåsning kommer neppe til å ha noe effekt. Men denne gangen så følte jeg virkelig for å vise litt støtte til en som klarer å underholde meg når jeg trenger en pause. Takk for det. Du jobber beinhardt, det gjør du virkelig.

    68. Folk er bare sjalu fordi dem ikke tørr å gå sånn selv og da må dem slenge dritt istede…off🤦🏼‍♀️
      Fint antrekk! Why not liksom😍

    69. Nå er det vel på tide å vokse opp?
      Kylie wannabe eller?
      Ikke sjalu på å skulle ville se ut som en plastikk dukke.
      Er det ikke fælt å tenke på at du må operere deg for å få oppmerksomhet og venner og kjæreste?
      Da liker de jo ikke den ekte deg sånn egentlig?
      Bare lurer…

    70. Den største grunnen til at du får mye hat, Isabel, er at dette er en plattform hvor hatere samles, fordi det er lett å rakke ned på deg siden du tør å skille deg ut og ha egne meninger. Du er et lett mål for de stakkarslige menneskene som vil ha et sted å spre kvalme, i sine ellers triste og kjedelige liv. Jeg kan synes mye om en person, men jeg skriver aldri noe til noen, som jeg ikke kunne sagt til dem personlig. Jeg forstår ikke at andre kan få seg til å skrive slik de gjør.
      Du lever litt av haterne dine, så det er faktisk du som får noe ut av at de er her. Det eneste de får ut, er å bli enda bedre på å være dårlige mennesker. Og det er ganske kjipt for dem. Håper du klarer å se det på den måten 😊

    71. Haters gonna hate, players gonna play, baby I just wanna shake
      Grunnen til at hun har penger og råd til å kjøpe seg fine klær er på grunn av alle dere som går inn på denne bloggen hver dag for å rakke ned på Isabel. Grunnen til at Isabel går i de klære hun går i, er på grunn av selvtillit. Slutt å rakke ned på andre, det er ukult. I’m out ✌🏼
      Og til deg kjære Isabel – fortsett med det du gjør, og vær deg selv 💛

    72. Du ser bra ut, det skal du ha:-) men jeg personlig synes det er litt voldsomt å gå så lettkledd rundt på Ikea eller ute blant folk generelt.
      Jeg er ikke oppdatert på mote eller noe sånt heller da, men en matchende jakke (opp eller igjen) hadde sett litt mer dannet ut. I hensyn til andre også.
      På det treningssebteret jeg går på får man faktisk ikke lov til å bruke singlett heller.
      Jeg synes du skal bruke stemmen din bedre, sette fokus på andre verdier 🙂 du fortjener ikke å bli trakassert i kommentarfeltet, men konstruktiv kritikk må jeg tillate meg å skrive:-)

    73. Jeg er helt enig i at du ikke fortjener stygge kommentarer som at du ser ut som h*** osv. Det er ikke greit! Men du kan ikke skrive på Snapchat at de som mener noe negativt om dette antrekket er sjalu på deg. Det viser bare lite selvinnsikt hos deg, så kanskje det er på tide å løfte blikket ditt litt. Alle som er uenige med deg eller mener noe negativt om deg er ikke sjalu på deg. Noen kanskje, men langt ifra alle. Jeg synes du er vakker, men du er jo ikke deg selv? Du har brukt masse penger på å se ut som en annen. Om folk tar hairextension, falske vipper, falske negler, fyller på leppene, tar botox(?), tar silikon i brystene og implantat i rumpen så kan de også se slik ut. Så jeg tror ikke du skal heve deg selv såpass at du mener alle er sjalu på deg. Jeg personlig synes antrekket er drøyt og upassende. Men det er ikke fordi jeg er sjalu, langt ifra. Om du ser bra ut? JA. Men så mener jeg også at man skal overlate noe til fantasien og at selvom man er fornøyd med hvordan man ser ut så trenger man ikke å vise alt til alle.

    74. Hvorfor ikke bekymre dere om hvordan du går kledd ? Ingenting er galt med antrekket hennes. Det fine med alle mennesker i denne verden er at man selv har muligheten til og velge hva man liker , jeg klær meg i akuratt det jeg føler for i dag, i morgen og dagen etter det. Samme gjør hun, skal ikke måtte bli bombardert med slike ting for stilen hun føler seg tilpass i. Hva er egentlig kleskoden til Ikea? Og til dere som mener hun sender feil signal til gutter, tviler på folk er på Ikea for og finne en dame. Og om hun skulle ha sendt feil signal til noen for og gå slikt kledd, hvilke signaler sender hun da på sommeren i kort kjole og bikini ? Ja hadde vært mye lettere om hun følgte Ikea koden.. Stå på vær deg selv, og ikke følg noen såkalte kleskode. Ha en fin uke videre 🙂

    75. Herlighet nå må dere roe dere ned. Alle har sin egen still og skiller seg ut på hver sin måte. Jeg synes det er på tide Norge lærer seg hva mote er. Om man reiser til utlandet er dette helt normalt kanskje til og med for lite drøyt, men her hjemme?!…. hore? Unnskyld med men hvor gamle er dere. Det oser jo sjallusi as dere. La nå folk få være hvem de er og gå med det de vil og ikke minst se ut som de selv føler for.
      Jeg kan ikke si annet enn du er nydlig som våger å være deg selv. Finest som finnes er det når mennesker skiller seg ut. Er så lei av den norske stiler hvor alt skal være enkelt og kjedeligt.
      Stå på lille venn du er nydlig. Og at hun handler inn ting til leiligheten til sin mor synes jeg bare viser at hun ikke er grisk og er glad i å gjøre de rundt seg blide. Gjort det samme med mine foreldre handler inn og innredet hjemme kanno fornøyde ble dem.
      Stå på heier på deg😘

    76. Lol, hva er hore med det antrekket. Sikkert millioner som har akk samme antrekk, sikker de som kaller Isabell hore har sikkert det antrekket. Hun viser armene sine og litt mage. det er faktisk et helt vanlig antrekk nesten alle har på seg ihverfall på sommer. Gå på sentre en gang ser du folk overalt gå med et sånn antrekk. Slutt å hver så jævlig sjalu på Isabell og fjern dere. Blir flaut rett og slett…

    77. Ganske ekstremt å kalle hu hore osv fordi hu har på upassende klær. Jeg syns heller ikke det er typiske klær til å gå på IKEA med.. Men hva er det med folk.. slapp av.

    78. Jeg er aldrig sjalu eller noe sånt på andre folk. Men jeg har egne tanker om hva folk har på seg. Og det synes jeg må være lov. Du syns sikkert dette var veldig lekkert og behagelig, men min egen mening at det ikke var så fint. Det betyr ikke at jeg er sjalu I det hele tatt. Bare min egen mening.

    79. Altså, skjerp dere folkens? Det er OK å gå kledd sånn på trening, men ikke på IKEA? Det er OK å gå kledd sånn i august, men ikke i september. I august godkjenner nordmenn at vi går med korte skjørt og croptop, minikjoler og det mer, men når vi har kommet til september og skal på IKEA, DA er det altså horete?! Hva er det som feiler dere? Og til du som trener på et treningssenter hvor det ikke er lov å trene i singlett – hva faen, hvordan kan du godkjenne det? Det handler om at det ikke skal være lov å vise kropp fordi andre jenter og gutter kan bli sjalu og lei seg (buhuu go fuck yourself). Jævla jantelov. Dessuten er det jævlig varmt å gå på IKEA, så jeg skjønner godt at Isabel valgte å ta av seg jakken hun hadde over. DET ER EN FUCKINGS CROPTOP MED EN TIGHTS TIL!! WTF. Hadde vel vært greit om toppen var litt lengre så små søte jenter ikke hadde trengt å bli sjalu for at enkelte har flat mage;PPPP Åh så irritert jeg blir.

    80. HERREGUD du var døds pen på bilda😍Synst det er kjempe koselig at du tar med deg mammaen din på IKEA, det er faktisk litt goals😉 alle nettrolla over må du ikkje bry deg om, dei er berre veldig treige i moteverdenen og ikkje minst sjalu på kor pen du er!! Stay strong💪🏼 Har lest bloggen din sida du var med på PH og digga den og deg😚

    81. FOLKENS – nå er det på tide å ta seg sammen! Hvorfor faen blir slike plagg produsert om det ikke kan brukes? Konstruktiv kritikk er helt greit å gi til en av største Norges toppbloggere, men å smelle ut med at moren burde skamme seg, at hun er trashy/tacky/hore og lignende… SKAM DERE. Det å klage på oppdragelsen til ei jente som åpenbart har ryggrad nok til å gå kledd i hva hun vil, er helt sykt spør du meg. Hvordan faens oppdragelse har dere hatt da? Som klarer å sitte å kritisere, trakassere, og tråkke ned ei jente, DØNN anonymt. Det er oppdragelsen sin det. Fytti… er en grunn til at det finnes sko med borrelås for voksne mennesker ja.

    82. Tror folk sliter med selvtillit og tar det utover noen som faktisk har selvtillit til å gå kledd slik. Altså, hvorfor er folk så sykt konservative når det gjelder andre? Pass på dere selv, hvis dere ikke ville gått sånn så ikke gå sånn da, ikke klag over folk som faktisk kler seg sånn heller. Du ville vell ikke sagt til en med Hijab, “Sånn ville ikke jeg gått”.. Så hallo? SKjerp dere og pass på dere selv. Klør det i fingra så pell dere heller i nesa, isteden for å klikke på tastaturet og klage over andres klesvalg.. Jesussss

    83. Vedder på at halvparten av disse kommentarene så sitter det noen jenter med en sinnsykt dårlig selvtillit å pirker på deg, og den andre halvparten har en type og de er redd for at typen deres sikler over deg i stedet for dem. Herregud du er drit pen, vis frem kroppen din mens den enda ser bra ut! haha. Du kommer ikke til å angre når du er 80 og har hengepupper og hengemage!

    84. Hei. Må bare si at jeg synes du er utrolig sterk som takler å ta imot så mye dritt fra alle kanter. D kan ikke være lett. At folk slenger så mye dritt om den minste ting sier mer om den enn om deg, men d er klart at d er kjipt for det! Synes du så smashing ut på Ikea og hadde dette vært i utlandet hadde ingen brydd seg! Selv merker jeg at når jeg er i utlandet kan jeg kle meg akkurat som jeg vil og gjerne litt ekstra sexy også, men her i Norge blir man glodd ned og d er ikke måte på bare man ser litt ekstra fin ut eller skiller seg ut fra de grå musene. Stå på og ta vare på deg selv.

    85. Helt ærlig dere, få litt hjerneceller. Dersom en kjendis hadde kledd seg slik, en i LA, en tynn eller kanskje en med litt ekstra på kroppen, har det noe å si for deg? Negativitet kommer dere ikke langt med i livet! Hun skilder seg kanskje litt ut i Norge, men det er jo bare bra. Regner med at alt hatet kommer av den uoppnåelige kroppen og formene. Få noe bedre å gjøre en å bekymre dere om hva hun kler på seg, enten det er for lite eller for mye i dine øyne. Voks opp Norge. Å skilde seg ut er en BRA ting.

    86. Får de samme kommentarene for hvordan jeg kler meg hele tiden. Ikke hør på de, du ser skam bra ut Bella. Folk som slenger drit mot deg er bare sjalu. Det viktigste er at du vet at du er 100% perfekt akkurat sånn du er. Med utseende ditt, klesstilen din, personligheten, alt. De som sprer hat er bare ekstremt umodene.

    87. Haha lol ! Hvorfor er det greit å kle seg sånt på fest ,men ikke på IKEA , hva e det store forskjellen ? Å dessuten dere blir ful å tar av dere alt så det skal ikke være noe gale , men som sagt ja Norge ligger langt bak kjedelig å sjenerte mennesker . 😂

    88. Jeg bare undrer meg- tar du ikke til deg noe konstruktiv kritikk? For det er jo ganske rart å gå slik ute nå. Ser du ikke den? En treningstopp? Hadde det vare vært armer på den ville det vært litt bedre. Jeg er overhode ikke sjalu, kunne gått slik selv, mange som har fine kropper- men🙈 litt flaut kanskje. Og det er i Norge vi bor i. Og du klager over hvor kaldt det er. Itilegg går du der sammen med din mor. Det er ikke rart man reagerer. Synd du ikke tar det til deg. Ellers- ha en nydelig dag søte deg. Liker deg jeg assa- men litt realistisk er det viktig å være. Du har jo så masse annet du kunne kledd deg i. Håper du får en stil som passer deg bedre snart. I beste mening ❤️

    89. Jeg blir trist.. mange av dere som har lagt igjen kommentarer her er sikkert foreldre. Hva viser dere til barna deres når dere tillater dere selv å bli nettmobbere? Er det rart det er jantelov her i landet med slike fantastiske representanter.
      Skam dere..

    90. Skjønner virkelig ikke hvorfor noen her reagerer på den måten de gjør.. Det antrekket er sykt fint og ser veldig behagelig ut, og ikke minst, du kler det sykt godt! <3 Folk må få gå med hva faen de ønsker uten at noen skal klikke.

    91. No må dåkker faen mæ gi dåkker… det e da heilt vanlige klær… altså halloo ??? Kunne lætt gått sånn dær sjøll… det e HEILT normalt !!! Skjæmmes over sånner som dåkker som syns at detta e horat… hahahah særrr altså !!!

    92. Guuuud,la Isabel gå med dt hun vil gå med! Hun må få låv til å være stolt over kroppen sin å gå med det hun vil uten at dere skal klikke vi er ikkje i gamledager lizzm

    93. HEIHEIHEI!!!
      Nå må vi være litt rundere i kantene her. Jeg gikk selv kledd i
      pysjamas sist i ste på butikken. Er jo fan ikke dresscode på ikea!!
      Dra til walmart i usa og se hvordan folk går kledd der, og nei skal ikke sammenligne usa og Norge men,er vi særiøst så trangsynte og dumme at vi må sitte slik på nett fordi vi ikke er enig i hvordan ett annet menneske kler seg? Come on!! Vi lever i 2017! Hva skjedde med yttringsfrihet? Unne hverandre og ha det bra? Gi litt fan?
      Fuck jeg blir flau av den norske befolkningen som er så trangsynte noen gang.
      Everybody do you, and be you!!
      Cause if you never try you will never know!!
      Like and subscribe på youtubekanalen min mens du først er i gang. ; Mvh94
      :,D

    94. Trur dere glemmer alle de pene lettkledde damene på insta osv, som dere bruker timesvis på hver dag, de er alle fra land utefor Norge, så da er det greit liksom? Så lenge de ikke går kledd slik i Norge så kan folk bare gjøre hva de vil eller? Idioti, jupp sir det igjen. Norge ligger så syyykt langt etter resten av verden. Skjerpings!!
      Ps; Vi må få slutt på tankegangen om at ordet ‘kropp’ skal forbinnes med sex!
      Ferdi skrevet

    95. Omg, folk er ikke sjalu på utseende ditt sweety! Jeg vil heller være en Tornerose fremfor en esmeralda 😉
      Alle kan kjøpe seg mindre nese, større rompe og silikon, men ingen kan kjøpe seg selvinnsikt eller humbleness.

    96. Hvis du går sånn fordi du føler deg vel, er det en ting – men tidvis kan det virke som du gjør ting kun for å provosere. Da blir det pinlig. Akkurat som du selger selvrespekten din for et par ekstra klikk.
      Jeg har sett folk gå i mye rart på ikea – og jeg har sikkert gått i mye rart på ikea opp gjennom årene selv – riktignok ikke undertøy – men hva folk går i bryr meg virkelig ingen steder. Du har iallefall kropp til å gå slik, i det minste. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg