FEELIN’ LIKE KIM K

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) FAUX FUR JAKKE (IKKE EKTE PELS!) HER // JEANS HER // TOPP HER // PUMA SNEAKERS HER

_____

AH – elsk på dette antrekket! Så sykt kult, spesielt med jakken over. Eller, det er vel egentlig den store pelsen som utgjør hele antrekket haha. Jeg digger faux fur denne høsten, merker jeg. Denne jakken har jeg i svart også, og jeg venter på den i grønn. Og om du lurer på om den er varm, så er svaret et soleklart ja. Jeg svettet ihjel i dag, haha. Det er stor fare for at dere kommer til å bli lei av å se meg i store pelser (ikke ekte selvfølgelig) de kommende ukene/månedene. Har falt pladask for denne stilen! 

Jeg er forresten HELT sminkefri på disse bildene. Jeg har ikke ork til å sminke meg når jeg likevel bare skal holde på med flyttingen, så da fikk det bli en sminkefri antrekks-post. Jeg har jo vippeextensions da, men that’s it. ☺️

66 kommentarer
    1. Syntes at du til vanlig er utrolig flink til å sminke deg, og spesielt så liker jeg øyenskyggen din, men jeg må bare si at du ser sykt fresh ut uten sminke. Digget looken!! <3

    2. Hvis du svetter i jakken, hvorfor venter du ikke ned å bruke den da det blir minusgrader? Trenger kanskje bare litt ceiledning? Foresten Du ser fresh ut uten den harde highllitern og masken amazing !

    3. Er selv sminke interessert, og jeg syns jeg ser like bra ut uten sminke! Vil bare at du skal vite at du ikke trenger å skjule deg bak sminke, for gud hvor nydelig du er uten! Er faktisk ikke tull når jeg sier dette,
      men du ser bedre ut uten sminke!

    4. Hei! Synes du skal slutte å sammenligne deg som Kim K. Du er ikke nærheten av denne skjønne Kim. Hva med å skaffe sin egen stil? Kim er naturlig pen. Alt ved deg er kjøpt og betalt. Alt fra lepper, rumpe og pupper. HVA MED Å SE DEG SELV UT? Du er ikke voksen…

    5. Ååh, jakken ser bare helt fantastisk ut! Og det gjør du også forresten, huden din er jo helt perfekt!

    6. De klærne du skal gi til veldedighet, kan jeg få dem?? Digger Storlien din! Men har ikke penger til og kjøpe så mye fint selv! Digger deg!

    7. Så flott du er uten sminke! Huden din ser mye bedre ut uten 🙂 Kan du vær så snill å svare på hvordan bloggen blir framover? Er så kjedelig å glede seg hvis det bare blir tull…

    8. Da velger jeg å spørre hvorfor du føler deg som kim k. Du ligner overhode ikke på henne i stilen eller utseende

    9. Knallstilig antrekk – du blir jo vakker i alt du tar på deg da – sukk <3
      Må le av de som skriver at du ikke ligner på KK - hvor på kropp/ ansikt ligner du ikke på henne liksom - usikre og misunnelige sjeler som skriver slikt hehe

    10. Du er mye finere uten sminke. Kjempe fin.
      Kanskje det har en sammenheng med at du bruker alt for mye sminke.
      Også ser du også mye eldre ut med all den sminken. Kanskje gå med mye mindre sminke hvis du absolutt må gå med det.

    11. Først vil jeg gratulere deg med vertifisering på snap❤️ Også vil jeg bare påpeke hvor SMASHING du ser ut uten sminke! Holy lord liksom😍🔥

    12. Fy faan! Jeg blir helt sjokkert! Jeg vil begynne med å skrive at jeg synes Isabel var utrolig pen før hun opererte seg også og at hun ikke hadde trengt å gjøre noe med utseende. Jeg har heller ikke en stil som kan sammenlignes med hennes. MEN! Jeg har virkelig ikke noe behov for å fortelle henne det. Om du har det, har du et problem. Da er det deg det er noe galt med. Du er en mobber og du er fryktelig barnslig om du har behov for å si at hun kler seg som en hore. Og at hun ikke lar mye være igjen til fantasien. Hvordan er måten hun kler seg på verre enn når en mann går i bar overkropp?! Kvinner som deg er likestillingens største hinder, ikke menn. Hvis du ikke liker måten Isabell kler seg på, så ikke gjør det samme selv. Slutt å lese bloggen hennes istedenfor å gi henne mer publisitet. Jeg mener hva er galt med deg?!? Jeg blir så flau av å lese disse kommentarene! Er du ikke bedre enn dette?

    13. Marabella, ahhahaha om du bare viste hva KIM skjuler! Hu er ikke naturlig skjønn. Hele trynet hennes er også operert akk som Isabel 🙂 så da kan hun få lov å sammenligne seg med KIM 🙂

    14. Du må virkelig slutte å alltid kommentere at du er sminkefri… for sminkefri betyr naturlig. Vippe extensions, Botox, micro i bryn, fillers i leppene, falsk nase er det som gjør at du plutselig ikke er naturlig/makeupfree… du prøve å få likes på et falsk image.. kan gi små jentan dårlig selvbilde, tenk på det som et forbilde;) men ja du ser veldig bra ut 🙂

    15. Vippe extensions, operert nese, falske lepper, botox, fillers og laserbehandlet, falsk fra topp til tå, literally!
      Tror du at du en dag endelig vil bli oppegående nok til og få nok selvinnsikt til å vurdere terapi? Et helt seriøst spørsmål, vennligst svar saklig.

    16. I forhold til Ikea innlegget ditt og kommentarene du fikk, jeg tror at det noen folk ikke fatter er at INGEN tar skade eller blir såret uansett hvordan du går kledd. Derimot, kommentarene folk selv VELGER å legge igjen til deg er åpenbart for å såre. Også prøver de å sette DEG i et dårlig lys, altsååå. F*ck them, du er awesome, stå på og gjør som du selv vil! Du er vakker og INGEN, gutt eller jente, skulle noengang føle at de skulle trenge å skjule kroppen sin. <3

    17. HAHAHAH, du oppi her, du burde google Kim K before vs now, da ser du at hu plutselig ikke så naturlig lenger 🙂
      Like fin uansett du, Isabel 🙂 Gå med akkurat hva du vil, hvor du vil – du har i hvert fall kroppen til det 🙂

    18. for en latterlig blogg. i motsetning til youtubere som har mange fans, men dere bloggere har bare haters. Alt med deg og det du poster er så utrolig latterlig at jeg får lyst til å henge meg selv

    19. Hei fine, gode Isabel!
      Jeg pleier ikke kommentere, men etter dette innlegget kjenner jeg at jeg har et par ord jeg ønsker å få ut. Først og fremst vil jeg få frem at jeg har vært fast leser av din blogg et års tid, og digger deg som person. MEN det var ikke det jeg ville si her.
      Du legger ut bilder av at du er uten sminke, og det synes jeg er vel så bra. Flere av de som leser er mye yngre enn deg, og det må være slitsomt å alltid måtte tenke på å være et forbilde, men det er jo sånn situasjonen er for deg – så ja, fint at du kan poste bilder sminkefri og vise at det også går an. Det jeg savner når det kommer til dette innlegget er at du postet bilder av deg selv sminkefri uten å annonsere at du er det. Det blir mer og mer populært å ønske å normalisere kropp, ansikt og alt som følger med, men dette kan aldri bli normalisert dersom man fortsetter å vektlegge det. Det blir mye finere og mer naturlig av deg å poste et bilde sminkefri uten å kommentere det, det blir nesten oppfattet unnskyldende, og det er jo ikke det det skal være? Det er jo deg, nydelige gode deg, bare med en helt ren hud. Jeg skulle ønske du og flere kunne postet bilder med sminke, uten sminke, med og uten extensions, whatever, men uten å gjøre det til en stor greie. Istedenfor en “her er jeg, uten sminke, det skjer sjeldent” eller “det er jeg ikke komfortabel med” så kan det være en “her er jeg” og Thats it. Da står du der, selvsikker som du er (eller utgir deg for å være) og er akkurat deg og viser at du kan kle deg og sminke deg akkurat som du vil – uten den lille bekreftelsen. Håper du skjønner hva jeg mener, og håper du forstår at dette ikke på noen måte er kritikk, bare en tanke jeg har hatt lenge, som du satte til verks. Lykke til med flytting, fine!

    20. Marabella unnskyld meg men hvorfor hakker du på Isabell fordi hun har fikset seg litt, du vet Kim K og har fikset mye i fjeset sant? Så Koff er d greit at hun har gjort det da?

    21. Du er virkelig utrolig vakker både med og uten sminke<3 jeg håper du får en super dag videre. Et tips fra meg til deg er å lese en bok kalt "the secret" , den er helt magisk og gjorde livet mitt mye bedre. Så hvis du har en dårlig dag (eller god dag), les den! Det finnes også en film om den:)

    22. En dag vil du vokne opp å se hvordan alle ikke var sjalu på deg. Det er bare
      I ditt hode fordi du har blitt lært at “de som ikke liker deg er bare sjalu”. Det er ikke tilfelle når det gjelder hvordan du kler og beter deg. Og med all restylanen ser du ut som en drittunge på 14 år. Tipper du ser deg i speglet og Har tenkt det samme. Det er ikke deg, og du kommer ikke til å få det bra med deg selv før du har forstått at du er god nok som du er. Det er da du har vunnet og vil få fred i sjela. Du oppførerer deg som du er verdiløs, og det er akkurat slik jeg tror du kjenner deg innerst inne.

    23. Åååh jeg syns du lignet på Kourtney faktisk på de to første bildene! Spesielt nr 2! Kjempepen 😊

    24. operert nese, operert rumpe,operert pupper, botox i lipper og fjes.. fettsuging? jeg glemmer nokk masse nå men åh isabell du er så jævlig naturlig å fin xDDD ;PP

    25. synes ikke du det er litt drit å være hate av de fleste på din alder ++ , å heller bli likt av fjortiser ? vet det er mangen på din alder + eldre som ikke takler deg fordi du oppfører deg så utrolig fjortis å eneste som du bryr deg om er å se perfekt ut. ikke et godt forbilde

    26. Bruk mange sminke frie dager. Du ser mye friskere ut. Når du har på sminke, så ser det ut som du vil gjemme deg bak en maske. Ingen kritikk eller sjalusi. Bare en ærlig kometar.

    27. gud,du er så utrooolig vakker! wow har ikke ord!! du er virkelig feilfri,og fantastisk fin både med og uten sminke. virkelig.

    28. Bruk mange sminke frie dager. Du ser mye friskere ut. Når du har på sminke, så ser det ut som du vil gjemme deg bak en maske. Ingen kritikk eller sjalusi. Bare en ærlig kometar.

    29. Marabella: Kim har silikon i puppene som hun har nevnt på KUWTK, hun har tatt botox i ansiktet x antall ganger i serien, hun har fjernet håret på hele kroppen og babyhårene i hårlinja med laser, hun har tatt brasillian buttlift som består av fettsuging og deretter sprøyte det fettet inn i rompa si. Hun er nydelig, men du kan ikke si at hun er naturlig og at Isabel er fake. Begge har gjort ting med utseende sitt og begge er fine damer uansett om ikke alt er ekte!

    30. Marabella
      27.09.2017 kl.21:03
      Hei! Synes du skal slutte å sammenligne deg som Kim K. Du er ikke nærheten av denne skjønne Kim. Hva med å skaffe sin egen stil? Kim er naturlig pen. Alt ved deg er kjøpt og betalt. Alt fra lepper, rumpe og pupper. HVA MED Å SE DEG SELV UT? Du er ikke voksen…
      ____________________________________________________
      For det første tar du feil om Kim K. For det andre er det helt uinteressant hva du mener. For det tredje; hjelper ikke hvor naturlig man er på utsiden om man er rotten og slenger dritt for å få andre til å føle seg bedre. Så 1-0 til Isabel der.
      Du er flott Isabel. Ikke bry deg om netttrolla.

    31. Du er den styggeste menneske jeg har sett. Æsj! Slutt å sammenlign deg med Kim K. Du er tynn 46 kilo spiker jente med den styggeste unaturlige opererte rompen!!! Æsj!!! Stil har du heller ikke!!!!

    32. Fake pupper,fake vipper,Fake nese,Fake lipper, fake skinnben, fake negler, fake pupper, fake rumpe hahaha du har til og med fake panne? Foreslår at din neste tatovering blir “made in china” under foten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg