DETTE TRENGTE JEG SÅRT

YESTERDAY WAS A GOOD DAY

Datenight! I går kveld tok jeg meg en velfortjent pause fra all flyttekaos. Jeg sminket meg for andre gang denne uken (så deilig!!!), fikset meg og dro ut på en liten datenight med en venninne. Vi dro på Sumo, som jeg forøvrig aldri før har vært. Maten var fortreffelig, drinkene gode og servicen var seriøst upåklagelig. Beste servicen jeg har opplevd på en god stund! Tommel opp for det. Vi ble sittende i flere timer å skravle om alt og ingenting mens vi nøt drink etter drink. Om dere (over 18 år selvsagt) drar dit må dere bestille drinken Very Berry. Mmm! Den anbefaler jeg på det sterkeste. Jeg er så glad for at jeg tok meg litt tid til å bare kose meg i går, for det trengte jeg så utrolig mye. Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg blir noe særlig livsglad av å sitte i denne leiligheten som er et fullstendig kaos. Haha. Heldigvis er det hele snart over. 

I dag derimot, blir ikke like gøy som i går. Jeg har løpt ærender i hele dag, og nå er jeg endelig hjemme igjen. Om en times tid kommer mamma og skal hjelpe meg med siste innspurt, slik at alt er klart til i morgen. Tenk at i morgen er alt over? JAAAA! Jajajaja. Jeg gleder meg sånn til et nytt kapitel nå, dere. Wuhu! ✈️

23 kommentarer
    1. Oi hva er det med brystet ditt? Har du oppsøkt klinikken for å skjekke om alt er som det skal? Nei spør ikke fordi jeg er sjalu har selv store naturlige bryst Hadde sagt ifra til venninne eller søsken og.

    2. De falske puppene dine ser veeeldig rare ut!!! Og den katastrofe eyelineren din på deg hver dag. Ligner på en Transe!!

    3. Blir kvalm av og lese kommentarene deres , hun ser aldeles ikke noe eldre ut en hun er. Og hun er fornøyd med brystene sine , høres jo ut som det er deres pupper hun viser frem. Alle bryster er ikke like, det hadde vært kjedelig. Men hun er fornøyd med dem , og hun har penger til og fikse mellomrommet om hun hadde ønsket. Hun er en veldig tynn jente med store bryster noe som automatisk vil go noe mellomrom. Og du over : transe ? Hva er galt med deg , fy med deg. For det første der Isabel veldig kvinnelig ut , vakker jente. Og hva er galt med transer ? Dem er like nydelige som både kjønn. Folk ..

    4. Du burde tone ned bruken av concealer under øynene. Meningen er at det skal løfte blikket og hjelpe til med å skape lys rundt øynene, men det går mot sin hensikt når man så lett ser at det er et tykt lag med alt for lys sminke der. Du ser så utrolig mye friskere, yngre og vakrere ut med mindre sminke!

    5. Isabel ingen liker deg, det er derfor du er den eneste bloggeren som blir mest hatet. Kan du skjønne selv hvorfor? Fordi du er falsk fra topp til tå. Du får ikke en eneste likes på facebook din heller. Du burde gi deg på fake blogg livet ditt. Hvert eneste innlegg du legger ut er bare falsk… Nobody likes youre fake style and personality!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg