DETTE HAR JEG IKKE FORTALT DERE, FØR NÅ

reklame

❥ Jeg har aldri vært så forelsket som det jeg var i min siste kjæreste.

❥ Jeg liker ikke melk! Det smaker helt forferdelig. Det finnes unntak da, som for eksempel om jeg skal drikke varm oboy eller noe, men ikke ren melk. Usch! Hater det. Det samme gjaldt smør i alle år, men nå har jeg faktisk begynt å like det. 

Det å sitte å se på Beyoncé konserter på YouTube er min guilty pleasure. Jeg gjør det ofte, og i flere timer i strekk. Det er litt i det meste laget, men jeg blir seriøst SÅ fascinert av den dama. Snakk om å være boss bitch, da. Den kroppen, det håret, det ansiktet.. Den stemmen, den utstrålingen.. Hun er queen! 

Jeg sover alltid med håret over ørene. Jeg er livredd for at edderkopper skal krype ned i dem mens jeg sover og legge egg. Jeg ble helt traumatisert etter at jeg så en video på Facebook skjønner dere. Helt forferdelig! Visste dere forresten at vi fuckings SPISER edderkopper i søvne? ALTSÅÅÅ.. Fy faen. Skulle ønske jeg aldri fikk vite det.

Jeg tenker i overkant mye på døden. Den skremmer meg noe ekstremt og jeg vil kanskje tørre å påstå at jeg har litt angst for døden. Jeg blir helt stresset og i fra meg når jeg tenker på den dagen jeg skal dø, men likevel tenker jeg på det hele tiden. Hva skjer etter døden? Finnes det et liv etter? Finnes Gud? Råtner jeg bare bort, og that’s it? Svarene kommer jeg aldri til å få, og det driver meg til vanvidd.

(annonselenker) BODY HER // BUKSER HER // SMYKKE HER

Jeg suger noe ekstremt på å spare penger med mindre det er noe konkret jeg sparer til. Nå er jeg flink for eksempel, for nå skal jeg jo kjøpe meg leilighet. Etter det skal jeg ha en fet bil (om jeg består den forbanna lappen noen gang…), men etter det vet jeg ikke. Håper jeg finner på noe lurt å spare til da også, om ikke kaster jeg pengene rundt meg som om det skulle vært luft.

I vår hadde jeg en periode hvor jeg festet hver torsdag-lørdag. Det var ikke billig, jeg var nemlig veldig generøs med både meg selv og de rundt meg. Det gikk ikke en eneste bytur uten at jeg svidde av minst 5.000 kroner på alkohol. Snakk om å sløse penger. Jeg synes jo at det er SÅ teit med folk som skal sløse alle sine penger på byen, men jeg har vært en av dem selv. Skylder på at det var en merkelig periode i livet, haha.

Det er mange som reagerer på at jeg ikke har tusenvis av venner, i og med at jeg er den jeg er. Til det har jeg en ting å si: jeg blir bare kjent med falske mennesker. Slik har det vært de siste 2,5 årene jeg har bodd i Oslo. Det finnes så klart unntak som for eksempel beste Therese og Rebecka, men foruten om dem har jeg bare rotet meg borti mennesker som enten har utnyttet meg for å få “status” selv, eller at de rett og slett har vært for dårlige venner for min smak. Jeg er ikke en person som ser bort i fra om en venn snakker dritt om meg så fort jeg går på do, liksom. Da sier jeg i fra, og ber den personen dra til helvete. Iskaldt? Nei. Jeg orker bare ikke falske venner, og da kvitter jeg meg heller med den fremfor å “ordne opp” noe som ikke er verdt å waste sin tid på.

_____

Fortell meg noe ingen vet om deg! ❥

42 kommentarer
    1. Du er ikke alene om å sove med håret forran ørene, er selv livredd for å få edderkopper i ørene etter å ha sett en video 😰

    2. Til kommentaren til “kl.21:55”
      Hva i aller dager får deg til å skrive så stygt? Ærlig talt. Dette var rett og slett lavmål. Har du møtt henne personlig? Har du noe grunnlag for å mobbe? Skjerp deg og andre, slutt med nettmobbing.

    3. Sånn har jeg også det, når det kommer til døden. Er skikkelig redd for døden. I det siste har jeg tenkt skikkelig på det, særlig om kveldene. Hvordan er det å dø? Hva skjer etter døden? Det er nesten sånn at jeg gruer meg.. Slitsomt og ubehagelig. Nå skal det sies at jeg tenker på masse som de fleste kanskje ikke sitter å grubler på, haha.

    4. Mari: så stygt? Hun stilte et spørsmål og fikk svar på det. Om jeg hadde møtt henne personlig så hadde hun fortsatt hatt implantater flere steder? Hadde ikke forandret seg… haha… Det er ikke mobbing, kun fakta. Silikon/implantater råtner ikke bort.

    5. Jeg leser tidvis diverse blogger og gruer meg til mine barn blir store nok til å lese. Denne formen for mobbing er så utrolig feig og slem, hva skjer med «voksne» mennesker som rakker ned på andre? Som mamma, vennine og jurist håper jeg at dere bloggere anmelder de groveste kommentarene slik at nettrollene kan få en alvorlig reaksjon på sine handlinger. Mobbing er ikke ytringsfrihet!

    6. Det med døden er jeg nå. Jeg er døds syk. Har kreft og har ikke mere å gjøre for meg. Så jeg venter bare.
      Er ikke spesielt redd for døden, har så mye vondt så det skal bli godt å slippe det. Men å dø fra min mann og mine barn, det er jeg ikke klar for. Kommer jeg aldrig til å bli.
      Lykke til med flytting og alt det andre du styrer med! Bare et lite tips til deg,ingen kritikk. Når mange kommer med saklige kritikker, så betyr ikke det alltid sjalusi osv. Vi vil bare ditt beste så det ikke hender deg noe. Livet kan forandres veldig fort. Jeg er ca 20 år eldre en deg, og tenker at ro ned livet litt og få tanker o så under kontroll. God tur på dine reiser, og tenk før du gjør saker.

    7. Man spiser faktisk ikke edderkopper, bare en myte’! Så du kan slappe helt av 🙂 Vi har reflekser i halsen, som gjør at den låser seg om noe “uforberedt” kommer inn i munnen og nedover halsen. Du våkner iallefall om noe skulle komme seg inn, haha.

    8. Isabel.. Du trenger ikke godkjenne denne kommentaren om du oppfatter den negativt eller noe, MEN; vær så snill å få time hos kirurgen og få sjekket opp venstre brystet ditt. Kanskje det bare er vinkelen på bildet, men..

    9. Puppene dine ser skikkelig merkelige og rare og ekle ut. Hvorfor bytter du ikke ut dem? De er jo asymetriske…….

    10. Heidi🙏🏼🙌🏼
      Jeg skammer meg på vegne av folk som føler en trang til å rakke ned på andre. You fucking go girl!

    11. Jeg bruker under 300,- på alt av mat i måneden, så min utfordring til deg er å spare på matbudsjettet. Du trenger ikke være like flink som meg, men du har sikkert et forbedringspotensiale 🙂

    12. Jeg føler meg så ensom og alene at det som skremmer meg mest med døden er at ingen kommer til å savne meg

    13. Når du bestiller kler fra ulike nettsteder, kan du legge ut bilde på bloggen eller på snap av klærene/skoene osv? Jeg elsker kler og klesstilen din, så hver gang du legger ut bilde av selve pakken blir jeg så nysgjerrig på hva du har kjøpt😃

    14. Jeg testet sex med ei venninne da jeg var 12, det er det ingen som vet.
      Og jeg puttet små barbieting i bleien til lillesøstra til ei venninne.

    15. SPØRSMÅL TIL UKENS SPØRSMÅL:
      Har du noen gode “spots” i Oslo der det er fint å ta bilder? Ser du ofte tar bilder foran hvite vegger/bygninger. HVOR FINNER DU DEM??? Finner bare stygge, ekle locations. Håper du svarer <3

    16. Hmmmm – døden . Er vi redd døden eller er vi redd for å forlate alle de vi er glade i. Jeg er enig med deg om at det å dø er skremmende – en reise til det ukjente liksom – ekkelt !
      Jeg velger å tro at tiden her på jorden bare er en liten del av vårt liv – at det helt sikkert kommer noe som er enda bedre etter at vi avslutter her og at vi møter igjen de vi har mistet. Hva som er sant vet ingen – men den tanken gjør iallefall min redsel for døden svakere.
      Siden vi alle skal dø en dag og at livet går fort fort så er det viktig å nyte livet så godt det går – det er viktig å ha positive mennesker rundt seg – så de “liksom vennene” dine gjør du rett i å styre unna – slike mennesker gir bare ut negativ energi.- ikke noe å ha i livet.
      Så tenker jeg på alle dere “netthatere”- hvorfor gidder dere å bruke opp dyrebar tid med hat, misunnelse og bitterhet – dere vil helt sikkert få ett bedre liv om dere begynner å glede dere over andres gleder.
      Livet er kort dere – bruk opp hver dag – se gleder – ikke gidd å være sjalu og bitter-det er kun deg selv det går utover . SPRE GLEDE !!!

    17. Det er en myte at man spiser inserter i løpet av natten 🙂 Dette var et rykte som ble satt ut for mange mange år siden, for å se hvor fort det spredde seg. Lenge før internett og alt slikt.

    18. Hvorfor er du redd for døden når du tror på karma? Da blir du jo gjerne gjenfødt som noe bedre hvis du handler på en god måte?

    19. Jeg er ikke lenger redd for døden, for jeg tenker at jeg skal leve som om det ikke gjør noe at jeg dør i mårrå:) hvis du skjønner. Prøv å gjør det beste, lev så lykkelig du kan at det ikke er så “farlig” at du dør på en måte! Mitt motto er: lev et liv det er verdt å dø for 🙂 og med den tankegangen har det gjort så jeg ikke er redd for å dø lenger!

    20. Anonym 02:05. ❤️ Det er IKKE meningen eller nødvendig at at skal gå igjennom livet ensom. Uansett alder eller person: ta kontakt mee røde kors (du kan bli eller få besøksvenn), sett inn kontaktannonse, finn eller start gruppe for ensomme. Forferdelig trist. Ensomhet er den nye folkesykdommen. Du er IKKE alene, du har meg, selv om du ikke har meg i fysisk forstand.

    21. Den første nevnte du jo hele tiden mens du var med pierre.. “aldri vært så forelsket” — “virkelig drømmemannen” osv osv..

    22. Jeg er flink til å ha nulltoleranse for falske mennesker og bullshit. Jeg er også veldig enig med deg, hvorfor skal det “ordnes opp” med ei “veninne” som går å sprer dritt om deg, istedenfor å bare kutte ut den personen helt? Jeg har fått den kommentaren slengt opp i ansiktet flere ganger : hvorfor kan du ikke bare ordne opp med ****? men jejeg velger heller å konfrontere personen, deretter aldri snakke til den personen igjen istedenfor å waste tiden min på folk som ikke er ærlige og ekte. For min del, så ville jeg vært alene enn å henge meg rundt fake ass ppl. Har den siste tiden opplevd mye slikt. Det gjør det vanskelig for meg å stole på folk, og har endt med at jeg er alene med unntak av 2 venner, men det går faktisk helt fint. Jeg trives i mitt eget selskap og har ikke behov for overfladisk og falske relasjoner.

    23. Jeg digger deg! Du ser ut som en herlig person og du virker så snill, jeg hadde vært glad om jeg hadde en slik som seg som venn! Falske venner er det bare å kaste i søpla. Hater slike mennesker.
      Stå på Isabel, har alltid digger deg! Håper jeg får møtt deg engang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg