JEG TAR EN PAUSE

reklame

EN NATT ALENE PÅ HOTELL

Hei fra dette deilige hotellrommet. I dag sjekket jeg meg inn på Radisson Blue for litt egentid. Jeg tar meg rett og slett en velfortjent pause fra livet – haha. Jeg har stresset så sykt mye i det siste, at jeg virkelig kjente for litt tid helt alene. Jeg vil ta et langt bad, ta på ansiktsmaske, se på serier i sengen og bestille roomservice. Hvor deilig høres ikke det ut? Jeg trives veldig godt i eget selskap, selv om jeg vanligvis foretrekker å omgås andre. Noen ganger trenger jeg bare å sjekke ut av alt stress, senke skuldrene og la meg selv slappe helt av. I morgen skal jeg være sosial igjen, og henge med de fine venninnene mine – Therese og Rebecka. T har bursdag i dag, så vi skal feire henne med en bursdagsmiddag ute. Jeg gleder meg skikkelig! ❥ Og dere? I dag leverte jeg nøklene til leiligheten. It’s over! Jeg er utflyttet – på ekte.

(annonselenker) JEANS HER // LIGNENDE TOPP HER

SNEAKERS HER

Denne masken kjøpte jeg Sephora da jeg var i Stockholm nylig. Jeg er spent på hvordan den er! Huden min har aldri vært så lite fresh som det den er nå, og det stresser meg skikkelig. Jeg har aldri slitt med dårlig hud (bank i bordet…), så det er ikke noe jeg er vandt til. Jeg får rett og slett litt panikk, uansett hvor teit det høres ut. Håper denne skal gjøre underverker! Har en mistanke om at det er alt stress som har forårsaket det da, så nå må det vel bli bedre. Jeg reiser jo tross alt på ferie på onsdag, hvor alt jeg skal gjøre er å kose meg og slappe av! Jippi 😻

13 kommentarer
    1. Digg!! Heldige deg! Hotell senger er alltid digg!
      Kan du være så snill å lage en Gøteborg/Stockholm “guide”?en kjapp en liksom. Bo sted, shopping osv! Digger stilen din!
      Håper du for en fin kveld/natt og er uthvilt til en ny uke 🙂

    2. Det ser herlig ut:) Kos deg masse! Eneste jeg tenkte på var at du skal ta et bad på hotellet…kjenner jeg vrir og vrenger meg litt. Syns ikke hoteller er flinke nok til å vaske…hadde aldri lagt meg oppi. Jeg er sikkert bare en germofob XD Eller kanskje du vasker det litt på forhånd? Anyhow, enjoy! Jeg koser meg også alene:)

    3. Åh.. kan jeg bli med eller? Alenetid med deg, ansiktsmaske og noe digg på skjermem høres smooooth ut♡ kos deg!

    4. Hei isabel.
      Jeg skal til Stockholm neste sommer, og lurte på om du hadde noe hotell og butikker/shoppinggater å anbefale? ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg