JEG HAR FIKSET PÅ LEPPENE MINE

reklame

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

For rundt to uker siden dro jeg til min faste behandler Marit på M Klinikken, for å fikse litt på leppene og fjerne sinnarynken. Det er jo to ting jeg gjør til vanlig, som jeg bare er «nødt» til å gjøre. Første gangen jeg fylte i leppene mine var for snart tre år siden, faktisk. Det er lenge siden, når jeg tenker meg om. Shit som tiden flyr! Fyldige lepper er noe jeg ikke er født med dessverre, og det suger, for plumpy lips er noe jeg synes er vanvittig fint. Jeg vet at mange stiller seg skeptisk til fillers og den slags, og det tenker jeg at er helt greit. Det er helt opp til hver enkelt hva man synes er fint og ikke, men jeg synes i hvert fall at jeg kler fyldige lepper mer enn hva jeg kledde mine naturlige. Så lenge det ikke blir overkill da, for man kan fort se seg blind på størrelsen. Tro meg, jeg har vært der selv. 

Jeg snappet litt da jeg var på behandlingen, og da fikk jeg utrolig mange spørsmål om hvem jeg går til. Jeg vet at det er skummelt å vite hvem man skal velge av behandlere og hvilke klinikker som er flinke, for man “leker” tross alt med ansiktet. Det vil man ikke la hvem som helst pille på. Jeg har gått til Marit i kanskje 1,5 år nå, og jeg kommer aldri til å dra noe annet sted. Hun er amazing! Jeg vil bare gi henne ros, for jeg blir så fornøyd når hun behandler meg. Jeg vil forresten også bare påpeke at det ikke er sponset, jeg er bare oppriktig fornøyd med henne. Og siden såpass mange av dere lurte, tenkte jeg å dele det med dere. ❤️

18 kommentarer
    1. hvor bør man gå for å fjerne hår med laser ? Sliter så mye med håret i asniktet 🙁 Kan du anbefall om noen som er flinke på mørkt hår

    2. Jeg må bare spørre… Dersom lillesøsteren din (når hun blir eldre) vil fylle inn lepper, operere puppene, rompa eller noe annet sted, hva vil du si til henne da?

    3. Har du gått til Marit i 1,5 år sier du? Merkelig det der, det var jo 3 år siden du hadde fikset på leppene? Haha;D

    4. Synes dette var godt skrevet. Jeg er mot promotering av slike ting i utgangspunktet, men her skriver du etter oppriktige meninger og for informasjon og ikke hovedsakelig for inspirasjon og så andre blir bitt av basillen. Synes også det er veldig bra at du også viser offentlig at du godtar folks skepsis til dette. Tror folk har lettere for å forstå denne siden av saken, når du viser at du forstår begge sider av saken. Jeg synes bloggen din har utviklet seg veldig bra i det siste! Ser du har fått masse dritt i det siste, så tenkte jeg skulle slenge igjen noe hyggelig 🙂

    5. Har også vært på m-klinikken i Drammen og er suuuper fornøyd med Marit sin jobb!! Hun er så søt og dyktig. Har utrolig sprøyteskrekk, men hun viste akkuratt hva hun skulle gjøre for at jeg skulle føle meg bedre og ikke tenke på skrekken. Anbefaler M-klinikken på det sterkeste!! Ps. ELSKER bloggen din, stå på og gjør det du gjør best! Fack alle andre😅

    6. Synes du har utrolig fine lepper nå! Fylt på flere ganger selv og elsker det! 100% verdt det spør du meg.

    7. Woow har du fikset på ansiktet ditt? Det HADDE jeg ALDRI forutsett! Haha lol…. vedder på at kroppen din består av sånn 40%botox og silikon……..

    8. Ofte når jeg ser bilder av folk som har fillers så tar jeg meg selv i å tenke at jeg kanskje en dag vil gjøre det. Men så ser jeg de samme snakke på video, og innser hvor utrolig unaturlig det ser ut. Pass på å ikke se deg blind på fillers.

    9. Greit at det ikke er reklame og at du bare vil dele et tips, men synes likevel dette ikke er noe du trenger å dele. Vær så snill ikke mer reklame for fillers/botox! (Betalt eller ei)

    10. Woow har du fikset på ansiktet ditt? Det HADDE jeg ALDRI forutsett! Haha lol…. vedder på at kroppen din består av sånn 40%botox og silikon……..
      har lyst til å skrive kommentar om akkurat dette. at du aldri ville gjort det er helt gret men måten du skriver på er veldig nedlatende om vedkommende du skriver om. hun trives og føler seg mer attraktivt med det så hvorfor skal det plage deg?

    11. Så flink du var nå!! Fjerne innlegg som dette kanskje? Lett for jenter å følge rådene dine, selv om du har skiftet side og våknet opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg