I MORGEN SKJER DET

reklame

JEG ER SÅ GIRET! I morgen reiser Rebecka og jeg til Dubai først, for å så dra til Bali noen dager etter. Jeg gleder meg så vanvittig mye til å dra på ferie nå. Jeg er drit lei av Oslo og kjedelige Norge nå, så det kunne ikke passet bedre med en liten get away. Jeg har så mange planer for denne reisen. Det er så mye jeg vil se og gjøre i Dubai! Ørkenen, leie Ferrari, shoppe på Dubai Mall (og seffff på Sephora), spise frokost på Burj Al Khalifa i øverste etasje.. Sole, bade, ta masse bilder. ÅH! Dette skal bli gøy å ta dere med på. ❥

(annonselenker) JAKKE HER // JEANS HER // BODY HER // BOOTS HER // VESKE HER

Jeg er jo like stor tidsoptimist som alltid, og har så klart ikke pakket jack shit enda. Jeg mener, jeg reiser IMORGEN!! Hvorfor er jeg så irriterende mot meg selv… Haha. Jeg skal kaste meg rundt og få pakket asap, men først må jeg få unnagjort litt jobb. Jeg skal gjøre klart innlegg til dere som blir publisert i morgen mens jeg er langt oppe i skyene i 7 timer. Jeg kom nettopp hjem (rart å si det, nå som jeg bor hos mami) fra en tur i byen. Jeg tok sol og traff mamma på en kaffe. Jeg kjøpte litt småting jeg må ha med meg på reisen, så nå er jeg egentlig good to go. Så fort jeg får pakket, that is. Haha. OK, nok prat fra meg. 

Kom gjerne med Dubai – og Bali tips til meg! Det setter jeg superduper stor pris på. Klem! 💋

35 kommentarer
    1. Du er jo bare såå nydelig uten/med lite sminke! MYE penere enn med masse sminke og tjukk eyeliner… Fin med sminke også men du ser minst 5 år eldre ut med, om ikke mer. Du ser ung og fresh ut sånn her, du burde gå sånn oftere eller i det minste sminke deg på en annerledes måte…
      btw fiint antrekk!

    2. Bali er helt fantastisk. Anbefaler Canggu og Uluwatu. I Canggu kryr det av søte kaféer. Sjekk det opp på tripadvisor. Finns Beach Club er også et must i Canggu. Sykt kul plass og de har verdens beste cookie-sandwich med iskrem. Anbefaler også The Lawn for å se solnedgang. Uluwatu har tre nydelige strender; Padang Padang Beach, Bingin Beach og Dreamland Beach. Mine favorittkafeer i Uluwatu er Bukit Cafe og Suka Espresso. Anbefaler Single Fin for middag, solnedgang, drinks og fest. Mye liv og folk utover kvelden. Gled deg til Bali. Det kommer til å bli så bra!!!

    3. Ta for all del de lyseblå bluebird taxiene på Bali! De er verifisert og bruker termometer, de andre taxiene gjør ikke det. Er jo ikke så dyrt uansett, men ift til trygghet så er bluebird sjåfører registrerte osv:) Ellers må du smake på Gado Gado (slags lokal vegetarmat med ris laget på bananblader, bønnespirer, peanøttsaus osv) og avokado juice! Mmmm:) Og Bebek Goreng (fritert and) er himmel! Har bodd der i nesten ett år for en stund siden, så ble litt lokal til slutt :p Ellers er det bra shopping i Seminyak!(ligger rett vedsiden av Kuta) der får du masse fint som man ikke finner ellers, og som er ordentlig kvalitet. Koos deg!

    4. Waterboom water park som blir kåret til asias beste vannparken. Potato head beach club er også ganske populær

    5. du er så fin<33 håper du koser deg masse!!
      til neste gnag du reiser så lurte jeg på om du kunne ha en video av at du pakker, at vi ser hva du har med deg av klær,sminke og diverse?❤️❤️

    6. Dubai er helt fantastisk! Hadde defintivt dratt til “The Palm” på badelandet bare for å oppleve folkelivet. Ellers er det jo også Nikki Beach i Dubai! Vi har dratt på ørkensafari de tre gangene vi har vært der – du kjører firhjuling eller bil i ørknen før det er show og mat på kvelden. Om jeg ikke tar feil er det kameler man kan ri på der også 🙂
      Vi bodde seks dager på Burj Al Arab (seilet) som er SÅ verdt det, men ikke noe jeg ville gjort igjen. Det blir nok en sånn ting man bare gjør en gang i livet. God tur!

    7. Anbefaler å dra til gili trawangan når du er i Bali. Er en øy utenfor Bali hvor det ikke er lov med biler osv, er kjempe fint der og du har alt på samme sted både bading, restauranter og utesteder! Anbefaler også å leie en villa på gili, er super billig! God tur 🙂 PS: kjøp myggspray, jeg ble seriøst spist opp! Og ikke kjøp solkremen din i butikkene der de fungerer dårlig, ta med nok hjemmefra!

    8. Hva er vitsen å gir deg tips når du kun er i Dubai i 2-3 dager? Hva slags ferie får du feriere da på så kort tid?
      Du skal sikkert på en strand og en shoppingstur thats it, så ikke gir oss håp om å få en skikkelig reise med deg, for det er det ikke.

    9. Burde ta en tur opp i Burj Khalifa, som er verdens høyeste bygning😊 Å spise middag i øverste etasje på Burj al Arab (Seilet) er virkelig verdt det😊

    10. Har sååå lyst til og dra til de stedene der, men nå må jeg jobbe skikkelig en stund og så skal jeg reise som f.. jippi!!

    11. Du sier Norge er kjedelig, jeg bare lurer på om du noen gang har reist mye rundt i Norge? Opp i nord? Gått på fjelltopper? Sett naturen? For i mine øyne er Norge et av de vakreste landene (og jeg har vært i 44 land) og det mye man kan oppleve her og 🙂 men hvis sol og strand er din mening som “morsomt land” kan jeg forstå du ikke liker Norge.

    12. Du er så tragisk. Mest falskeste bloggen i Norge er din Isabel! Overdriver med alt! Selger sjelen din. Og later som alt er så fantastisk. Ikke rart Pierre ikke orket mere av ditt falske liv og falske deg:)

    13. Dubai: Se fonteneshowet foran Burj khalifa. Spis middag på Buddha bar, nydelig restaurant og mat – Lobster dumpings må bestilles her😍Cheesecake factory endte opp med å bli en av mine favorittrestauranter ever – sykt store porsjoner, digg mat og strawberry daiquirien(alkoholfri) er til å dø for!! Dra til cove Beach på onsdag(ladies day) du betaler en liten sum for free flowing rosévin + mat. Nasimi Beach er verdt en tur bare for en photoshoot med berømte Atlantis the palm i bakgrunnen💁🏼Friday Brunch(bubbalicious, saffron, we brunch etc) skal også være noe å få med seg. Det er altfor mye gøy å oppleve i Dubai!🙈

    14. Er det én ting som er sikkert; så er det at Norge ikke er kjedelig! Hadde du tråkka ei litta centimeter utafor komfortsona di og dratt på en skikkelig topptur i fjellet så skal jeg love deg at du hadde endra mening om Norge. Det å gå i fjellet og stå på toppen og se utover, det kan ikke beskrives. Når landskapet tar pusten fra deg, og du kan ikke fatte hvilket nydelig og fredelig land du lever i, det er langt i fra kjedelig.
      Men når du bare soser rundt i Oslo og går på resturanter, såklart blir det jævla kjedelig. Men akkurat det sier jo alt om hvor kjedelig du egentlig er også. Shopper, går på resturanter og er ute å drikker, det er jo kun det du bevier livet ditt til.

    15. Du kjem til å elska Bali. Eg har sjølv budd der i eit halvt år og har store planar om å reise ned igjen dit. Det er utruleg mykje å finna på der. Du bør vertfall reise til Nusa Dua, Dreamland beach, padang padang beach. Utelivet i Kuta er også verdt å oppleve. Ville også ha tatt båttur til Nusa lembongang. Der får du snorkle å sjå mykje fint. Dersom dikka vil avsetta eit par dagar så hadde eg også tatt turen over til ei av Gili øyene.

    16. Dubai: Når du skal se på fountain show, anbefaler å gjøre det fra restaurant i Dubai Mall. De har uteterrasser med utsikt (tror det var 3. eller 4.etg) Vi var på asiatisk, spiste sushi på terrassen mens vi så på fountain show. Nydelig utsikt og slipper å stå sammen med 1000 andre mennesker.
      Restaurant Pierchic. Litt dyrt men så verdt det! Husk å bestille et bord ute med utsikt mot seilet 🙂
      Bali: Gili Meno er fantastisk, men mer honeymoon, ikke party.
      Ellers ta en tur til Ubud. Bo på et hotel der med nydelig utsikt. Sjekk Padma resort, Hanging gardens, osv.
      Seminyak: drinks @ W hotel

    17. Har vært begge steder selv, Bali er fantastisk 😍 Dubai kommer jeg nok ikke til å reise til igjen. Fantastisk sted, men liker ikke religionen. Man merker virkelig at som dame der nede, eier ingen respekt for deg. Taxi-sjåfører er uhøflige, ikke hilser de heller. Vær forsiktig med å gå lettkledd, det er strengt der!!
      Alkohol osv er kun tillatt på utvalgte hoteller, men alt dette vet du sikkert.
      God tur, nyt Bali 😍👌🏻

    18. Du kritiserer Norge i mange av innleggene dine, og viser ofte misnøye over hvordan ting ikke står i stil med dine meninger. Om landet vårt er så fælt, er det ingen som tvinger deg til å være her.

    19. Atlantis i Dubai er verdt å besøke! Hotellet er nydelig samt at de har vannpark! Superfun! 😀 God tur!

    20. Ikke rart du synes Norge er kjedelig! Dubai har sikkert bedre shoppingmuligheter, restauranter og ute-steder, frisører, neglsalonger, hudpleieklinikker, drinker og strender – med andre ord alt du trenger! Selv hadde jeg dævva av kjedsomhet hvis jeg hadde levd som deg.

    21. Ser for meg at du hadde kost deg masse om ikke enda mer på mall of emirates fremfor Dubai mall. Der har de omtrent baaare sånne merkebutikker og der er mye mer oversiktlig. Hovedgreia med Dubai mall er mer aquariumet og Burj khalifa 😊 Man går litt i ring der for å si det sånn.
      Fontene showet utenfor Dubai mall er også kjekt og få med seg , men varer ikke lenge 🙈 Vi så det første showet, og neste 1 time senere , da fikk vi både med solnedgang og når det var mørkere . Kos deg!

    22. Isabel, Norge er alt annet enn kjedelig. Du må bare reise litt rundt, og komme deg utenfor Oslo. Jeg har selv reist MYE til utlandet, men det siste året har jeg brukt på å oppleve Norge, og det er_så_vakkert! Vi bor i verdens beste land 😍

    23. Dubai er fantastisk! Er ikke strengt i det heletatt og de som påtar det må vel hate stedet av andre grunner (religion etc), men det er veldig modernisert og du finner folk fra absolutt alle land og religioner der 😀 gå hvordan du vil, for vi opplevde ikke at det var strengt! Drass rundt i bikinien din og ha på hva du vil når du er på shopping, for det er veldig fritt der nå som vi er i 2017. Men veldig dyrt og luksuriøst dessverre så det blir nok ikke så mange flere turer dit på oss, men absolutt en stor drøm å krysse av bucket listen 🙂 misunner deg veldig!

    24. Hei! Lurer på hvordan dere bloggere gjør det da dere tar bilder ute på gata? Har dere med dere en venn hver gang eller setter dere opp stativ? Kanskje litt teit spørsmål men.. lurer da 😂 De fleste er vel på jobb på dagtid… sikkert vanskelig å få tak i en venn til å ta bilder hele tiden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg