WE’RE OFF TO DUBAI! ✈️

reklame

(annonselenke) MALENE BIRGER KOFFERT HER // VESKE CHANEL

EN ROUTE TO DUBAI

Hei fra Gardermoen! Nå har Rebecka og jeg nytt litt godt i glasset og en god lunsj på Gardermoen. For en gangs skyld har vi hatt god tid, og det er seriøst noe som sjeldent skjer. Jeg stresser alltid som en gal på flyplassen, men ikke denne gangen! Så deilig. Vi har gått til innkjøp av masse godteri og snacks på taxfreen, så nå er vi skikkelig forberedt for på de 7 timene vi skal sitte på flyet. Jeg gruer meg litt, det må jeg innrømme. Jeg blir så utrolig rastløs når jeg flyr så lenge… Håper det kommer til å gå fint. Skulle ønske jeg var døds trøtt, slik at jeg hadde sovet hele flyturen haha. Jeg får fordrive tiden med Candy Crush – som alltid. 

IIIiHHH!!! Neste gang vi blogges, blogges vi fra fuckings DUBAAAAAIIIII!!!!! ✈️😻🍾🌴

10 kommentarer
    1. Dere får ha masse god tur! Og pass på dere selv med all denne elendigheten som foregår for tiden. Gleder meg til å høre fra deg igjen <3

    2. Hei!
      Jeg var akkurat på honeymoon på Bali og ville bare tipse deg litt. Jeg ble litt overrasket over hvor likt Bali og Thailand f.eks er i forhold til trafikk, søppel og bråk. Mye gøy å se dont get me wrong, men skulle jeg ha reist igjen ville jeg brukt flest dager på Gili-øyene og et par dager på selve Bali. Gili Trawangan er helt magisk! Vil ikke røpe noe, men dra dit! Uansett om det virker litt pes og litt dyrt å komme seg dit med båt, ikke la det stoppe dere. Det var noe HELT annet og sykt digg/perfekt. Både restauranter, chill, idyll, urørte strender og party var helt prima. Kos dere masse på tur!

    3. Har du bare igjen 2 venner i Oslo? Siden du skrev i et innlegg at du hadde skippet mange dårlige venner? Kjipt og bli utnyttet …:( Håper det ikke skjer igjen..

    4. Dubai tips 😘
      Frokost på burj al arab. (Dyrt)
      Dubai mall og mall of the emirates (shopping)
      Middag og kveldstur på marina walk (kan også se Dubai fontenene her)
      Tur opp burj khalifa for å se syyyyk utsikt (kan kjøpe billett på Dubai mall)
      Ørken safari (kan bookes gjennom hotellet)
      Marina beach (kostet ca 200 DH når vi var der. Da får du en seng på beach cluben, ikke lov med medbrakt mat osv)
      Barast beach (offentlig strand rett ved siden av marina beach, men sykt fint. Digge sengene. Uteliv på kvelden)
      Cavali club ( Ikke testet ut utelivet men hørt det er sykt og dyrt)
      Old town ( gammle delen i Dubai)
      Gold Souk (ligger også i gamle delen)
      Ellers burde dere ha lengde på kjørt/kjoler. Hvertfall til knærne. Og pass på å dekk skuldrene. Ikke vis utringning. Vis respekt for religionen og befolkningen der. Ha en nyyyydelig tur 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg