JEG KAN NESTEN IKKE TRO DET

reklame

Hei fra Dubai! Det er så uvirkelig å endelig være her. Herregud, jeg har jo drømt om å feriere her i mange år! Endelig er jeg her. Woho! Vi ankom hotellet rundt 00:30 i natt, så da gjorde vi ikke så veldig mye spennende. Vi hadde egentlig tenkt oss en tur ut for å sjekke trykket, men i og med at det var såpass sent og at vi kjente oss passe ufreshe etter en 7 timers flytur, ble vi heller værende på hotellrommet hvor vi bestilte roomservice istedenfor. Vi fikk også lagt planer for de neste dagene – hva vi skal gjøre hvilken dag. Herreguuuud, vi har så mye spennende å glede oss til! Jeg har med alt utstyr til vlogging, og planen er å lage en vlogg for hver dag. Jeg er så giiiiret! 😁

Altså, jeg døøøøør av dette bildet! Seee på meg!!! Hahaha! Rebecka skulle ta et bilde hvor jeg hoppet i sengen for å vise hvor glad jeg var, men det ble jo ikke så veldig vellykket. Hahah! Helt krise. 😂

Nå er det på tide for meg å logge av, for nå skal vi til Nikki Beach og kose oss. Vi skal sole oss, ha dagsfylla og nyte at vi endelig er her! AH, dette er så braaaa. Rebecka og jeg får seriøst lykkerus hver halvtime hvor vi bare ser på hverandre og typ hyler. Hahaha! Elsker å være her med henne. 💕 I ettermiddag er det duket for shoooopping. Ja, det kan jo gå litt galt… Heh! Lover å knipse en haug med bilder til dere i løpet av dagen, så oppdaterer jeg dere så fort jeg har tid igjen. Love you!

Ps. Jeg må bare påminne dere om TIDENES salg hos Nelly nå! Dere får opptil 70% avslag. Det er sjukt, det!! Go crazy. Det finnes så latterlig mye fint! Klikk (annonselenke) HER og oppgi koden “ISABEL” for adgang til VIP-salget. Klem. 😻💸

16 kommentarer
    1. Ææ dere bor på Coral Dubai Deira hotel. Har bodd der selv, er sykt fint. Dere får kose dere masse gurlss!!❤️❤️❤️

    2. Selvfølgelig skal du på Nikki Beach. Prøv å få med deg litt kultur i tillegg, men vær obs på reglene som er der.

    3. Det ser fantastisk ut! Kan du lage et innlegg litt ut i turen og skrive hvilket hotell, hvor i Dubai og hva som bør oppleves? Har så lyst å reise dit 😀 Kos dere!!

    4. Det som ikke er til å tro er at du filmer en dame som danser på mystoryen din, og henger henne ut? Hvordan i all verden vil du synes det er greit. For all del så kan hun være norsk og følge deg på snapchat.

    5. Morsomt at folk tror alt er så strengt i Dubai. Har dere noensinne vært der…? Det er et turiststed liksom, man må ikke dekke til skuldre og omtrent gå i burka haha.

    6. Smart å skrive Tine, kan love deg at drar du den for langt i Dubai så kan det ende skikkelig ille. Vet ikke om noen har glemt saken om hun som anmeldte voldtekt, men som selv ble fengslet? Jeg har vært i Dubai mange ganger og kjenner endel mennesker som har mange kontakter der.
      Vær forsiktig, så går det bra. Men husk, dette er ikke Norge.. og en kvinne der nede har ikke en dritt å si, hjelper ikke å være blogger fra Norge og tro du har mye penger! Her snakker vi mennesker med MYE penger og ditto makt! Just saying!

    7. Men du, det er litt forskjell på voldtekt og å gå i bikini. Poenget var at alle som påstår at man må dekke seg sånn til overalt ikke har peiling. Og klart det lønner seg å være forsiktig, det gjelder uansett hvor man befinner seg og spesielt i utlandet. 🙂 Så ja, det er et godt råd å være forsiktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg