NIKKI BEACH OG EN JÆVLA IDIOT

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

ALTSÅÅÅ. Se så fiiiin jenta mi er! 😻 Følg henne på Instagram: @rribecka

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk så utrolig mange spørsmål om bikinien min på Snapchat i dag, så jeg må så klart fortelle dere hvor dere får tak i samme. Bikinien finner dere HER og solbrillene HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hardt liv… Hihi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

SUN, DRINKS AND SUNKISSED SKIN

Kan dere forestille dere hvor fantastisk vi har hatt det i dag? Vi har hatt en så amazing første dag her i Dubai! Jeg har absolutt ingenting å klage på. I dag våknet vi passe tidlig, kastet oss i en taxi avgårde til Nikki Beach hvor vi hadde en aldri så liten dagsfest. Fanta og rosé stod så klart på menyen – haha. Så godt! Vi lå og stekte i solen i flere timer, og bare koste oss. ÅH, som jeg har savnet varmen. Jeg lurer ofte på hvorfor jeg ikke flytter til varmere strøk. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli boende i Norge så veldig mange år til, altså. Jeg elsker Norge, men klimaet er jo ikke noe å skryte over akkurat. Spesielt ikke for sommerglade mennesker som meg. 

Nikki Beach Club er en beachclub med masse turister, samt innbyggere fra Dubai. Det var en god miks av både persere, briter og europeere. Litt av alt! Vi ble beglodd ganske lenge der vi gikk å fotograferte over alt på området. Hallo, er man blogger så er man blogger! Hehe. Men, det skjedde faktisk en veldig ukomfortabel sak som satte meg skikkelig ut. Jeg trodde ikke at jeg skulle bli utsatt for noe sånn, spesielt ikke på et bassengområdet hvor det nesten kun kryr av turister. Jeg ble flyforbannet, og den jævelen ble satt på plass. Vil dere ha en storytime om det senere? Jeg forteller dere gjerne, selv om jeg synes at hele episoden er ekstrem og jeg er ikke nødvendigvis veldig stolt over handlingen min i etterkant. Uansett! Jeg anbefaler i hvert fall Nikki Beach til alle som skal besøke Dubai i nærmeste fremtid. Skikkelig deilig stemning med DJ, gode drinker og mat, stort området og god service! 

Nå er vi på hotellrommet. Vi har begge nettopp tatt en lang dusj, og nå skal vi fikse oss for kvelden. Vi får se hva vi ender opp med, men enn så lenge har vi planlagt middag på Marinaen og sjekke ut utelivet. Vi har hørt rykter om at torsdager er den beste feste-dagen her, typ som en lørdag hjemme i Norge. Ut på eventyr skal vi i hvert fall! Jeg mener, vi er i fuckings DUBAIIII! 😻

46 kommentarer
    1. Vil høre hva som skjedde hehe! Hvilket hotell bor dere på? 😀 Vil også til Dubai igjeeeeen, savner det!!

    2. Hvilken størrelse er bikinen i? så på shein at man må ha samme strls på toppen som på trusa, hvordan løste du dette?

    3. Fine fine Isabell <3
      Vil du legge dette innlegget og de neste reise innleggene i en kategori? Skal til Dubai over nyttår, å det hadde vært kjekt å finne innleggene dine lett igjen 🙂

    4. Såklart ønsker folk å høre hva som skjedde når du beskriver det sånn. Ut i fra hva du sier skulle man jo tro at noe virkelig fælt skjedde, men det regner jeg egentlig med at det ikke gjor.

    5. England har meldt seg ut av EU, og kjører dermed sitt eget løp. De liker å bli henvist til som briter, og ikke europeere. Til dere over, kanskje litt lurt å følge med på diverse nyhetskanaler eller nettaviser før dere kommer med påstander som nødvendigvis ikke er sanne? 😊👆🏼

    6. Med det må jeg selvfølgelig legge til at jeg er hundre prosent klar over at England ligger i Europa, men som skrevet tidligere kaller de seg selv briter og ikke europeere nettopp fordi de har meldt seg ut av EU og alt som har med det å gjøre. Så plis, la den «hånfliringa» være, og heller sjekk fakta neste gang dere kommenterer for å prøve og tråkke ned på Isabel for noe så dumt som dette 😀

    7. Litt kjipt med Clickbait du er så mye bedre enn det altså! Fy Faen så bra du ser ut du trenger overhodet ingen sminke du er fin naturlig. Kos dere masse gleder meg til og følge med videre ❤

    8. hvorfooor gidder du å dra til et av verdens mest kvinneundertrykkende land? hvis du hadde blitt voldtatt der hadde du blitt fengslet for utroskap 🙁 såååå jævlig

    9. For noen fine bilder! Kan du fortelle litt om kameraet du bruker? Evt linser?😊 Kos deg masse på ferie🙏🏼

    10. Til Karoline: Man er da vitterlig en europeer fordi om man er meldt ut av EU. Europa og EU er ikke en og samme ting. At briter også er europeere – det ER fakta. Så skal du først kverulere på andre om fakta blir det jo helt latterlig når du kverulere på noe som faktisk er fakta. En fra Norge kaller seg først og fremst nordmann fremfor europeere, fordi om man også er europeer.

    11. Oki men da vil jeg helst at du skal referere til meg som NORDMANN og ikke europeer. Norge er tross alt ikke medlem av EU de heller:) dum

    12. Karoline:
      European:
      adjective
      1.
      of or relating to Europe or its inhabitants.
      2.
      native to or derived from Europe:
      traditional European customs; European languages.
      noun
      3.
      a native or inhabitant of Europe.
      4.
      a person of European descent.
      Jeg tror det er du som må få hodet ut av stumpen og sjekke fakta før du kommenterer sprøyt på nettet. Å være “europeer” har ingen verdens ting med EU-samarbeidet å gjøre, og er ikke et begrep ekslusivt begrenset til å definere mennesker innenfor EUs grenser. Man kan heller si at EU ble etablert av en gjeng med europeere. Er du fra Europa? Da er du europeer.
      Det går ikke ut på hvordan man *liker* å bli referert. Jeg har i alle fall aldri hørt en person si: “Hei, jeg er fra Europa, og jeg er europeer”. Om det så er briter, meg selv eller spanjoler.

    13. Karoline; dummeste jeg har hørt!!! Å Herregud nå virker du faktisk dummere enn Isabel som var dum først.

    14. Karoline: Du ber folk over om å følge mer med på nyhetene, men jeg tror kanskje du skulle ha fulgt litt mer med i både historie og geografi.
      EU=/=Europa (det symbolet betyr “ikke erlik”
      Når man referer til EU er det det internasjonale organet, og det har Storbritannia meldt seg ut av. Når man referer til Europa er det kontinentet. En Europeer er en person som er fra Europa, og Storbritannia forblir en del av Europa. Så der har nok alle disse pirkete menneskene over deg rett, og du feil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg