JEG SLO TIL EN MANN I DUBAI

Jeg lovet å fortelle dere om hendelsen som tok sted første dagen vår her, da vi var på Nikki Beach Club. Der tilbrakte vi hele dagen. Vi solte oss, badet og hadde en skikkelig fin dag sammen – foruten om på slutten av dagen, før vi skulle dra. Vel, hold dere fast… Rebecka og jeg stilte oss ved bassengkanten for å fotografere. Vi holdt på i kanskje et kvarter, før vi til slutt blir skikkelig irriterte over en guttegjeng som glor på oss konstant. Dere vet når gutter blir skikkelig ekle og innpåslitne, og de ikke tar et hint? En slik gjeng var det. Blikk ble plutselig til noe langt verre. Han ene gutten presterer å ta et skikkelig grep på rumpa mi i det han går forbi. Jeg TAKLER ikke sånn, det er lite som får meg til å føle meg mer krenkt enn at en mann tror at han kan tafse eller legge sin hånd på meg på det viset. Jeg blir fysisk kvalm! De som kjenner meg vet at jeg har veldig vanskelig for å ikke reagere sterkt når det typ gjelder alt, men da spesielt når noe ikke er greit. Jeg blir flyforbanna, snur meg og klapper til han i ansiktet. Jeg kunne ikke la være, jeg ble så ekstremt sjokkert samtidig som jeg blir forbanna for jeg tillater ikke noen å gjøre slik mot hverken meg eller noen andre. Usch!! Jeg kjenner at jeg blir utrolig sur når jeg skriver dette innlegget, for den situasjonen var så langt i fra okei. Heldigvis gikk det bra, for en av de ansatte på beach cluben sprang frem til Rebecka og meg så fort de fikk med seg hendelsen. De så til at det gikk fint med meg, før de kastet ut vedkommende. Jeg ble så lettet! Hadde det vært i Norge hadde jeg ikke kjent på den panikken jeg følte på etter reaksjonen min, for her er det jo veldig slik at damer ikke har noe de skulle sagt. Så når jeg reagerte som jeg gjorde, var jeg redd for at jeg skulle få slite for det i etterkant. Slik var det ikke, takk Gud for det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så nå vet vi at dersom vi går iført en bikini på en beach club, må man være redd for kron-idioter som han.

Jeg har aldri, og kommer aldri til å forstå meg på menn som det der. Hvor respektløs kan man være? Det skal da søren meg være mulig å gå i en bikini på en BEACH CLUB (!!!) uten å måtte bli utsatt for menn som tror de kan ta for seg? Unnskyld meg, men hvem faen tror de at de er? Seriøst! Både jeg og venninnene mine opplever det støtt og stadig på byen hjemme i Norge også, og jeg skjønner ikke hva problemet til disse idiotene er. Jeg blir så sur!

89 kommentarer
    1. Menn i Dubai ser på dere som objekter, da dere kler dere helt feil for dem. Med andre ord er dere gratis horer. Vanskelig å forstå men du legger opp til det selv.
      Dont be a slut.

    2. Du må passe på hva du gjør i det landet, og ghetto oppførselen din må du legge igjen hjemme. Jeg mener ikke at det er greit å tafse på andre, men når du er i et annet land hvor kleskoden du representerer ikke er så populært, burde du tenke deg litt om. Du virker lite belest og bereist. Du har null kunnskap om andre kulturer, normer og ikke minst religioner i andre land. Akkurat som man vil at utlendinger skal integrerere seg i Norge, så ønsker andre land at man respekterer reglene og normene i deres land. Jeg har bodd i Dubai, og måten du kler deg på der er motbydelig. Du ber om oppmerksomhet man ikke vil ha. Nesten som små 16 åringer som reiser til GC/Rhodosmed foreldrene sine og går i rumpekorte shorts for å få oppmerksomhet av Strandgutter. Du virker usikker på deg selv. Du får det aldri bra med andre før du får det bedre med deg selv. Vet ikke om du tør å poste dette men jeg sier det ikke for å være slem mot deg, men for å gi deg noen råd. Måten du kler deg på og oppfører deg på kan ende ille for deg i Dubai.

    3. Du kommer til å ende i fengsel hvis du tar på deg en kortere kjole
      eller mindre bikini! Lykke til med det!!!!!

    4. Så enig over her. Legg fra deg den ghetto oppførselen din og bruk anstendige klær. Du kan gå med en mer ordentlig bikini.

    5. Noen personer har ikke bevissthet(null empati osv), ikke noe poeng i å bry seg om de. Bare drit i han og fokuser på bra mennesker 🙂 you look smashing btw, men du er en god person og det er mye viktigere.

    6. Hva gjør du i Dubai når du mener at damene ikke har noe å si uansett? Skjønner ikke greia ! Skjerp deg!

    7. Du bør ikke komme med påstander som at damene ikke har noe de skulle ha sagt uten at du vet noe ordentlig om det..

    8. Ja, det er så ekkelt å bli tatt på! Har opplevd det mange ganger selv og forstår veldig godt reaksjonen din! Vil bare advare deg med å være forsiktig, i 2013 var det en norsk kvinne som var på jobbreise som ble dømt og fengslet for en periode(til norske myndigheter klarte å få henne ut) i Dubai siden HUN ble voldtatt? Altså har du hørt noe så sykt? Det er veldig rare lover der, så vær forsiktig fine du<3 Her er link hvis du vil lese eller så kan du google «norsk kvinne dømt i Dubai» https://www.nrk.no/urix/norsk-kvinne-_24_-domt-i-dubai-1.11136827

    9. Jeg vet godt hva badetøy er, men ser du egentlig hvordan du går kledd på både Beach club og ute? Du tiltrekker deg oppmerksomhet ved å blotte deg. Det er faktisk ganske flaut. Du fremstiller mennene der som kvinnediskrimerende, men hvis man slår av en prat med de, bygger man også respekt. Du var like ghetto på PH. Den siden din kommer frem her og. Jeg sier det til ditt eget beste. Du oppfører deg som du aldri har vært på ferie før. Du må faktisk passe på hva du gjør i Dubai. Du var heldig denne gangen. Neste gang noen ser at turister slår noen lokale, så er det turistene som får skylden. Og for Guds skyld. Dekk de Harry melonene dine ute. Kle deg elegant når du først er i Dubai enn å kle deg tacky

    10. Kan du legge ut bilder av innkjøpa dine?? Så en gucci pose, og jeg er verdens største gucci fan 😃

    11. Slutt og overdriv da folkens! De er ikke helt på trynet nedi der heller. Som Isabel har nevnt nok ganger her nå så var de på en BEACH CLUB…
      Nyt ferien din du, Isabel! Du ser helt smashing ut med antrekkene dine!

    12. Herregud så mye hate du får ?? E jo helt syykt at folk ikke bare klar å la vær å kommenter dritt på denne bloggen..
      Du reagerte helt rett❤️ingen skal la sæ bli krenka på den der måten uansett land😡😡

    13. Jeg ser snappen dine, og lurer på hvor den lyserosa kjolen du hadde på deg da du var på kjøpesenteret er ifra? Uuutrolig fin!!

    14. Eg hadde gjort akkurat det samme har opplevd å blitt kladda på rompa på fester før men når eg snur meg og skal til å slå til å si at det er ikkje greit så er de borte og eg blir så forbanna😡

    15. Altså har vært noen episoder tidligere hvor jeg har vært uenig med deg, men dette her er helt bak mål. Steder som Dubai må følge med på utviklingen og legge kvinnediskriminering bak seg. Greit det ser fint ut, alt er nytt og mye rikdom; men please a. Hadde ikke flyttet til Dubai gratis en gang, for en jævlig kultur for å si det rett ut.
      Er så ekkelt at jenter lenger opp i kommentarfeltet beskytter de guttene det er snakk om her, for det er mennesker med slike holdninger som lar slik kultur være greit. Det er IKKE greit, man skal IKKE la seg bli herset med, bare fordi trangsynte idioter av en kultur og religion sier at det er sånn det skal være. Det er IKKE det! Noen av dere i kommentarfeltet uttaler dere om at utlendinger som kommer til Norge skal sette seg inn i den norske kulturen. Okei. For hvilken negativitet effekt har det for kvinner? Det er bare fordi noen nordmenn syntes islam er kvinneundertrykkende at man mener slike ting. Altså vi er i 2017 og selv om land eller kontinenter har andre kulturer så må man ikke være redd for å sette spørsmålstegn ved de! Hvis ikke hadde vi ikke vært i utvikling og vi kvinner i Norge og andre land hadde fortsatt ikke fått lov til å jobbe og ha stemmerett. Please a, blir så sykt irritert over at folk mener at det denne fyren gjorde mot deg er greit “FORDI DET ER SÅNN KULTUREN ER”. Skal jeg si dere noe? NEI DET ER IKKE DET! Peace out

    16. Sykt drøyt!!!! Bra du dasket til ham, og bra at personalet tok ansvar (det burde være selvsagt, men det er det jo dessverre ikke). Så jævlig ekkelt når menn tror de har “rett” til å tafse, hva faen. Og til alle idiotene i kommentarfeltet som synes du “legger opp til det selv”: å tafse på noen mot deres vilje kalles seksuell trakassering og ER ULOVLIG.

    17. Tror de som kommer med spydige kommentarer ikke skjønner konseptet badetøy tema. Ærligtalt, hun skriker ikke etter oppmerksomhet når hun klær seg etter temperaturen med stil.

    18. Lol damer har ikke noe å si der ?? Hvor kom det fra ?? Du vet du er i DUBAI OG DER HAR DAMER FULL RETT TIL HVA SOM HELST …dubai er tross alt bedre enn mange land til å med Norge sorry for å si det men her hadde jeg faktisk ikke truet å gjøre det da jeg en gang ble slått av en gutt.. Og der er de kjempe redde for sine turister så seff griper de inn med en gang!!!!

    19. Lol damer har ikke noe å si der ?? Hvor kom det fra ?? Du vet du er i DUBAI OG DER HAR DAMER FULL RETT TIL HVA SOM HELST …dubai er tross alt bedre enn mange land til å med Norge sorry for å si det men her hadde jeg faktisk ikke turt å gjøre det da jeg en gang ble slått av en gutt.. Og der er de kjempe redde for sine turister så seff griper de inn med en gang!!!!

    20. Du gjorde det helt rette, bravo!!! Dette kunne skjedd i hvilket som helst land, og slike fyrer fortjener å bli satt på plass!!

    21. Dubai har veldig rare regler, du kan f eks bli fengslet hvis du anmelder en voldtekt – for da er du plutselig en tøs som har tiltrekt deg menn og ikke fulgt kleskoden deres. Ikke alle steder det er sosialt akseptert å vise seg fram skjønner du. Norske gravide kvinner som besøker landet er også ille ute. Husker ikke helt hvorfor, men det er veldig strengt for kvinner der.
      Er selvfølgelig enig med deg i at det er ubehagelig å bli tatt på osv av folk du ikke kjenner, men jeg tenker at du setter deg i slike situasjoner selv. Du virker rett og slett veldig umoden. Tenk over hva du gjør, du oppsøker slike steder og da følger slike opplevelser med. Du er ikke en “skikkelig” jente, for å si det sånn.

    22. Slutt å kle deg horete og oppfør deg horete så vil ikke slikt skje.. ikke verre en det. Du skriker etter å bli voldtatt med dine tøy. Fortsetter du sånn så kan du bli fengslet i dubai! Voks opp og slutt å vær så horete i et muslimsk land….

    23. Horete, horete horete, ta dere sammen. Ingen ønsker og bli voldtatt selv om man kler seg billig. Reine mannsjovinismen på feltet her!!! Forde en mann er i bar overkropp og viser frem sin body, så skriker ikke han etter og bli voldtatt…. nå får dere som ikke respekterer at kvinne kroppen ikke er dekt til faen meg skjerpe dere. Kvinner har absolutt akkurat de samme rettighetene som menn, også i Guds øyne. Muslimske jenter får gå i hijab i norge og norske jenter får gå i bikini og kort kjole i Dubai. Basta… f..

    24. Først av alt kan du slutte med de dumme overskriftene dine? Hvor hjerneskadet er du? Og du sier «ikke bare ferie» når du redigerer en stusselig video. Mener du virkelig at det er hardt arbeid? Du kan leve i luksus så mye du vil, men du har bare haters og det viser hvor mongo du er. De eneste fansa dine er små jenter som ikke vet bedre. For en mislykket blogg du har. Ikke rart at du ikke blir invitert på blogg eventer, fordi ingen av dem vil se deg der. Det er så utrolig komisk og se alt du legger ut å jeg gleder meg til og sjekke det ut hver gang. Null unnskyldinger

    25. OMG har ALDRI kommentert bloggen din før, men fytti helvete så ekle folk er i kommentarfeltet. Skal man ikke kunne gå i BIKINI på en STRAND eller BEACH CLUB uten å bli kalt hore? Går dere ikke i badetøy på ferie selv, eller? Sykt trist at kvinner blir kalt horer i 2017 for å være selvsikre og stolte av kropp. INGEN mann eller dame ber om å bli voldtatt utifra hva de har på seg, det er en helt forkastelig ting å si. Dette har heller ikke noe som helst med kultur å gjøre, kun holdninger, da jeg fint opplever slikt i Oslo med alle klærne på. Fortsett å gå med hva du vil, Isabel.

    26. Nå kjenner ikke jeg til normene i Dubai, men jeg tror vel at uansett hvor du er i verden så er kleskoda på en beach club bikini? Uansett om normene i et land tilsier at du skulle latt ham ta på deg, så synes jeg det var råtøft av deg at du reagerte. Uansett om det skjer i Dubai eller Norge, er det ikke greit å tafse på jenter.

    27. Syns det virker som at jentene her over er ubelest. Dubai er ikke fuckings Afghanistan, det er et populært turiststed hvor jenter har lov til å gå med bikini, hvis ikke hadde ikke folk reist hit, enkelt og greit.
      Syns du reagerte helt rett og jeg ville gjort nøyaktig detsamme. Blir bekymret når jeg leser kommentarene her over, det viser bare hvor svakt enkelte representerer vårt eget kjønn. Ingen menn og da mener jeg ingen menn har rett til å krenke oss kvinner på denne måten. Ikke rart han ble kastet ut, her har dere et bevis i seg selv at ikke en gang i Dubai godtar de slik oppførsel.
      Peace & love.

    28. Herregud, folk her inne er jo helt sjuke i huet.. Den oppførselen er ikke akseptabel UANSETT hvilke idiotiske argumenter dere kommer med! Det er jo ikke akkurat snakk om at Isabel har hoppet rundt i gatene i bikini og hoiet etter mannfolka (selv om i min verden så er ikke det noe som rettferdiggjør ufrivillig grafsing og tafsing det heller, men her snakker vi om en litt mer ekstrem kultur/kvinnesyn enn jeg er vant til). Skjerp dere folkens! Det er helt sykt hvor fort folk begynner å slutshame. Blir helt matt.

    29. enig at der du er i bikini nå er greit, men når du er uttaf or beach club går også andre kledd som deg der? bare spør for har aldri vært selv i Dubai, men har hørt av de som har vært at det ikke er asebtabelt å ha på shorts, kjoler singletter osv.

    30. jeg blir tafset på av menn i alle aldre på jobb og på byen…. er så lei! Er ingen som reagerer på det heller, utenom meg og mine nærmeste venner…

    31. Fy faen! Jeg blir helt kvalm av å se hva folk skriver i kommentarfeltet. Hvordan kan noen skrive at “du skriker etter å bli voldtatt”? Jeg blir helt sjokkert jeg. Det finnes ingen plagg i verden som gir noen tillatelse til å klå eller voldta. Feilen ligger i holdningene til mennene som gjør sånt, og alle som “beskytter” det.
      Det er aldri ofret sin skyld, men dessverre bør man være forsiktig spesielt i sånne land. Det burde ikke være slik, men man bør beskytte seg selv, for om skaden skulle skje så er det du som må leve med det resten av livet.
      Kos deg masse på ferie, og stay safe! <3

    32. Det er nok ikke bikinien som fremprovoserer denne oppførselen fra guttene, men at dere står er kvarter på bassengkanten og “deier” dere.. det er selvfølgelig ingen grunn til å klå på noen uansett!!! Men regner med at de som lå i bikini på solsengen sin fikk være i fred.

    33. Altså helt ærlig… hva faen forventer du når du kler deg som en hore i et muslimsk land?! Jeg kan love deg at de som ser deg, damer og menn ler av deg. Bikinien din dekker så og si INGENTING. Ta og kjøp deg en bikini som dekker mer. Eller så kan du resikere å bli fengslet. Om du møter på de riktige folkene så kan det gå sikkelig gale. Du er så sykt tacky. det er ikke fint en gang. Mannfolkene får jo det servert på et sølvfat, ingen overraskelse med deg😂

    34. Fy faen!
      Ikke rart 55 prosent av alle voldtektsDØMTE i NORGE blir frikjent i lagmannsretten av JURYEN når KVINNER har slike tanker og meninger..
      At Isabel skriker etter å bli VOLDTATT??
      Vi har virkelig en lang vei å gå når det kommer til voldtektskultuten i Norge.. Ikke rart menn tror det er greit å voldta, når selv kvinner i dette landet mener det er greit..
      Skulle virkelig ønske du tok kontakt med foreldrene til disse jentene som kommenterer, Isabel. For dette er helt sykt og en svært farlig utvikling..
      Vær forsiktig på tur, og kos deg masse❤️ Klem

    35. Er veldig kjedelig når sånt skjer. Men de aller verste har vi kanskje her hjemme på utestedene her. Inkludert paradise-deltakere, som tror alle damer ønsker å bli klådd på av svette partysvensker som lever på at de har deltatt på Paradise Hotel. Nei takk!

    36. Dubai er et muslimsk land med sine spesielle regler. Hvis ei jente blir voldtatt der havner HUN i fengsel. Dette har det vært mye om i nyhetene over flere år. Ville personlig aldri dratt dit.

    37. Herregud det kommentarfeltet her er jo verre enn VG sitt.. og seriøst, “ber om å bli voldtatt”? Jeg trodde virkelig alle hadde kommet så langt at ingen BER om å bli voldtatt med mindre man faktisk sier ordene. Jeg syns ikke noe om at du slo han, selv om jeg helt enig syns det han gjorde IKKE er ok, men vold er bare trist. Men det kommentarfeltet her snakker jo som om det er DIN skyld? Om du gikk i bikini inne på kjøpesenteret så KAN jeg forstå mtp religionen (du BER fortsatt ikke om det tho), men gud for et kommentarfelt. Du er virkelig ei sterk jente som orker å lese sånt drit hver dag

    38. Blir faktisk helt rystet av å lese kommentarene til enkelte over her. Hvis dere skal snakke om rett og galt er så er dere nødt til å være saklige. Slutt å kall hun for hore fordi hun kler seg i bikini på en beach club. Drit i å be hun om å vokse opp når dere sitter anonyme bak en skjerm, skriver dritt og ikke tør å stå for det dere har skrevet.
      Jeg er helt enig med en kommentar skrevet over her angående kvinnediskriminering og Dubai sin kultur. Jeg respekterer andre kulturer, men når du drar på en beach club og dresscode er bikini så har ikke isabell gjort noen ting galt.

    39. Toller du inn varene du kjøper når du er i utlandet? Ser jo at du kjøper en del dyre ting, og grensen er jo på 6000. Siden du er såpass profilert er det nok noen som tipser tollvesenet også, så jeg ville vært litt forsiktig med å vise hvis jeg var deg :)))

    40. Hei! Er helt enig med deg her. Helt utrolig at dette skjer i 2017, men vær forsiktig med Dubai! Helt greit å gå med bikini en plass der man skal bade og sole seg, men vær godt tildekket når du er andre steder. Dubai har en slik kultur, og det synes jeg er på sin plass at man respekterer! Synes selv denne kulturen er helt på trynet, men når den er slik må man respektere den!

    41. isabel jeg råder deg til å slette dette innlegget. jeg er redd for at det kan få konsekvenser mens du enda er i Dubai. Man kan bli straffeforfulgt for de minste ting og rettighetene dine som kvinne er svake.
      hver forsiktig.

    42. Idiotene kommenterer igjen tydeligvis – himmel så simple dere er – hahaha – stakkars.
      Hva pokker skal hun ha på seg når hun soler seg da – det er ikke krav å bruke burkini i Dubai liksom . Kan dere ikke bare glede dere over at Bella har en fantastisk ferie da og se på bildene hun legger ut både her og på snap.
      Kos deg kjempemasse videre Bella og må du slå – så slå !!!

    43. Men for helvete da?? bare fordi hun er pen, og ser bra ut, så skal det ikke bety at henne er en Slut selvom?? Altså, det renner over av sjalusi her, og det er veldig lett og se. Isabell er en fin jente, som fortjener oppmerksomhet, men til en viss grad. Det er ikke Okei og bli tafsa på, og det er heller ikke greit at dere nettroll over her skal kalle hun for en hore, slut osv. Det er trakassering og mobbing. Skjerp dere, voks opp og la nå jenta kose seg på ferie, uten at dere dritt sjalue unger skal klage!!
      Kos deg, Isabell. Du er nydelig, stå på!!

    44. Det lyyyyser sjalusi på kroppen din i dette kommentarfeltet. Det skal ikke være lov med former og være slank samtidig i Norge 🙂 da er du plutselig en slut..hadde du hatt noen bilringer så skal jeg love deg at ingen hadde reagert et jævla sekund. 😁 Kos deg på ferie du. 🙂

    45. Hei vennen, aldri kommentert bloggen for har aldri noe ekstremt og skrive til deg om, men jeeeesus kan folk bare slutte og overdrive? Det er så sykt uakseptabel oppførsel av enkelte her inne som skriver man legger omtrent opp til en voldtekt, hvem faen gjør det egentlig? Den eneste grunnen til at noen ser på dette som mer «sluty» er jo fordi ho har rett og slett en utrolig kropp i bikini, jeg kan love dere alle jævla sammen at om Isabel ikke hadde hatt stor rumpe eller bomb ass ræv hadde INGEN brydd seg, haha ey dere fra Norge, jeg ser dere har lest dere mer enn nok opp på normene borte i det landet der, men glemte dere kanskje oppførselen deres igjen der henne og glemte og ta den med dere på Internett eller til Norge? For dere har en for jævlig oppførsel mot et annet menneske. Sier det bare men får faktisk vondt av og lese sånn her, voks opp og tenk over hvordan dere formulerer dere på Internett isteden for og skrive piss og oppføre dere som dere er 12

    46. Dette er langt i fra akseptabelt! At dere JENTER over her skriver ting som at Isabel ber om å bli voldtatt og legger opp til dette selv, er bare helt utrolig. Ble gjort oppmerksom på disse kommentarene på snapchaten til Isabel, og må si meg 100% enig med det hun sier. Dere som prøver å rettferdiggjøre handlingen til den drittsekken er virkelig skadet. At hun går ikledd en bikini på en strandbar er vel helt normalt? Hva ellers skal hun gå i? Om det hadde vært f.eks venninnen deres som la ut bilde på Instagram av seg selv på en strandbar i bikini, ville dere da ment at hun BER OM Å BLI VOLDTATT. Seriøst, ta dere sammen. Ordene deres kan ødelegge et menneske. Tenkt litt på det.
      Og Isabel, kjære deg, prøv så hardt du kan og overse alle disse grusomme kommentarene. De finnes ikke rasjonelle, og du fortjener det ikke. Du er fantastisk, stå på! Hilsen en 22 år gammel jente som heier på deg.

    47. Det er veldig mange tåpelige kommentarer her inne. Det må jeg ærlig talt si.
      Her sitter dere foran PCen og sier at regler og lover i Dubai er helt på trynet og indirekte oppfordrer til å ikke følge dem, mens dere i samme pust klager over utlendinger som kommer hit og ikke vil følge våre lover og regler? Er dere tregt utviklet?
      Ja, Dubai er et muslimsk land. Det vil si at det er regler for hvordan man skal oppføre seg, kle seg og behandle folk. Sånn er det bare.
      Vil man ikke følge dem, så drar man ikke dit. Og hvis du drar dit og bevisst bryter dem, så får du ta konsekvensene.
      Det finnes ingen unnskyldning for menn, eller kvinner, som klår på fremmede på den måten. Det er usmakelig uansett hvilket land man er i.
      Vær forsiktig der borte, ta smarte valg, men nyt ferien 👍🏽

    48. Jeg synes denne hendelsen er forkastelig. Noen menn er rett og slett fæle. Og i hvert fall i slike land som har et grusomt syn på kvinner. Jeg synes kvinner skal få kle seg slik de vil, oppføre seg slik de vil og bare være sånn mann vil, uten at andre skal legge seg bort i det. Jeg personlig hadde aldri turt å gå rundt i slike kjoler dere gjøre nedi der (sett på snap). For vet hvor mye forferdelig som kan skje. Men hvis dere tørr, så kjære vene, da trenger ingen andre å bry seg. Jeg mener at vi har kommet såpass langt i verden at folk må få kle seg som de vil, til og med i slike land. De må endre seg, ikke dere 🙂

    49. Synes det er så morsomt at dere sier det å gå med bikini er horete. Hun er jo på et feriested med høye temperaturer, der det er helt greit å gå med bikini. Skjerp dere!

    50. De eneste fansa dine er små jenter som ikke vet bedre. Du som skrev dette i en kommentar, LEGG DEG!!! Det er ikke de små jentene som ikke vet bedre, det er deg og de andre som skriver sånnt!!! ekkle mennesker som deg er små spesielt i hode, oppdragelsen din er ikke god!! jeg er 17 snart 18 og jeg tror ikke det er bare de små som har et godt hjerte og vet hva respekt er! så la Isabel være, la hun kose deg i Dubai, og la hun kle seg som hun vil, eller er du sjalu for at det ikke er gutter etter deg? og vis Isabel syntes det var ubehagelig så er det det! VOKS OPP FOLKENS!!! Og la hun skrive overskriften som hun vil faen!
      dette måtte bare ut Isabel❤️❤️❤️ kos deg masse på reisen med bestisen din😚

    51. Og en ting til: Det er da vel ikke konservative muslimer som henger på Nikki beach club… Det er vel mest turister!!!!!!

    52. Jeg har aldri kommentert blogger før men omg for en oppførsel. Har dere VIRKELIG ikke andre ting og bry dere om?? Hva hun velger og gå med burde vel hun selv få velge. Skjønner ikke hva som bor oppi nøtten på dere når det er DETTE dere bruker tid på og skal absolutt komme med de styggeste glosene jeg noen sinne har lest. Hun ser helt fantastisk ut og sen kroppen er til og dø for. Finn dere noe annet og ikke minst VIKTIG og bry dere om for dere er helt latterig.

    53. Ja, og to ting til forresten:
      – For det første, hadde jeg tatt på meg den samme bikinien hadde ingen ment den var uanstendig: Fordi jeg er ikke like pen som Isabel, og jeg har ikke like store pupper. På meg hadde det vært helt ok.
      – For der andre, om hun sa hadde gått NAKEN så gir ikke det noen andre rett til å ta på henne!!!!!
      (Og for det tredje som jeg kom på nå: En gang når jeg var i syden mistet jeg bikinitoppen fordi jeg holdt på å drukne i en bølge – SKULLE DET FAEN MEG VÆRE GREIT Å PLUKKE PÅ PUPPENE MINE FORDI JEG NESTEN DRUKNET OG DA ELLER???!?!?!)
      Fy faen, FAITH IN HUMANITY SO FUCKING TOTALLY LOST. SKJERP DERE!!!

    54. Du sier disse er skada?? Asså du må passe deg litt her!
      Du kler deg som en unge på 12 år hva faen Isabel fake body!
      Du ber jo om syke kommentarer når du går som en kjærring kledd i Dubai..
      Kvalmt

    55. Syntes det du gjorde var virkelig rettferdig!! Jenter må stå opp for hverandre og vi kan ikke la menn behandle oss jenter på slik måte! Det blir bare for ekkelt! Bra innlegg!

    56. Alltså seriöst? 😂 Hon är på stranden/poolen. Tror knappast ni som kallar henne för styga saker badar och solar Med kläder på. Man burde kunna gå hur man vill utan att någon ska tafsa på en. God jul på dere as

    57. Islam er bare sykt dobbelmoralsk! “Ikke ha på deg ditt, og ikke ha på deg datt…” Men de kommer til Norge og KREVER å gå kledd åssen f de vil?! Skjerp dere med kommentarer om lite klær osv! Isabel, du må skjønne at du må ha på deg BURKINI på Nikki Beach Club… (Ironi!) Haha, syke folk og grisete menn!

    58. Helt ærlig folkens – om dere sier at hun ber om å bli voldtatt pga. hva hun har på deg, er det som å si at man ber om å bli slått i hodet om man går uten hjelm. Det kan dere da virkelig ikke mene??

    59. I dubai skal ikke du ha den korteste kjolen eller den mest utringa toppen du eier…… Har vært der selv, jeg hadde en litt kort kjole, bak meg gikk det to menn som pekte på meg å ropte noe på sitt språk, ja det var ubehagelig, heldigvis var dette på dubai mall, så fikk lett kjøpt meg noen nye klær… Heldigvis var det en lærepenge, og skjulte puppene å lårene resten av turen 😉

    60. Synes du skal legge ut bilder og fullt navn på de som nærmest har oppfordret til voldtekt her i kommentarfeltet, sånne folk fortjener ikke å bli skånet.

    61. Skjønner ikke hva folk tenker over her ass, man lå kunne gå i bikini på en beach klubb ærlig talt liksom

    62. Viktig innlegg! Og bra du skriver om det! Ikke Ok i det hele tatt og bli behandlet slik. Og til dere andre som skriver noe annet,dere skremmer meg!

    63. Herregud!!! Jævla nettroll altså! Sjerp dere! Hva faen?!?? Isabel kos deg på ferie. Du er voksen og har vett oppi hodet ditt så du fikser å passe på deg selv. Håper du får en fin ferie videre. Drit sånn seriøst i alle disse usaklige komentarene. Jeg blir kvalm. Selv på ferie tar du deg tid til og jobbe, men du får alt for mye ufortjent dritt! Å dette her tar faen meg kaka! Jeg blir lei meg av å lese dette 🙁 er dere mennesker??? Syke syke folk!!!

    64. Syns skikkelig synd på deg, ikke noe gøy å oppleve sånt i bikini!! Men dessverre så kan man ikke sammenligne Nikki beach club i Dubai med den i Spania f.eks… Du må være veldig forsiktig i Dubai!! De har Null problem med å føre sak mot eller fengsle turister og utlendinger for å ikke respektere kulturen og lovene deres:/ refererer til saken om hun norske som ble voldtatt og endte med å fengsles for sex utenfor ekteskap…helt sykt… har også flere venner som ble bøtelagt for feil kleskode og alkoholdrikking når de var på utveksling (alkohol er tross alt forbudt). Be careful 🙂 🙂

    65. Herregud folk er så trangsynte og sjalu. Dubai er en turiststat og ellers svært modernisert, så når hun velger å gå på Nikki Beach, den mest turistifiserte strandkjeden i verden, så skal hun ikke måtte dekke seg til bare fordi hun er i et muslimsk land. ÆRLIG TALT. Jeg har vært masse i Dubai selv og ja, om man går utenfor resortområdene så er det lurt å dekke seg til litt mer, men Isabel har ikke tråkket utenfor kleskoden eller normene for å dekke seg til. Å gå i bikini, korte shorts, utringede topper er iKKE å be om oppmerksomhet fra gutter som noen nevner over her. GI DERE. HUn har en smashing kropp og fin utstråling så LA HENNE embrace it. Jenter må slutte å dra hverandre ned. Om dere er uenige med Isabel så for faen la være å bry dere!!! Blir gal
      Isabel du er råtøff som orker å stå opp mot alle de motbydelige menneskene her inne.

    66. Folk i dette kommentarfeltet er ute og kjører ass. Bikinien hennes dekker like mye som de fleste bikinier gjør. Hadde det vært 10 cm mer stoff over rumpa og puppene hadde de mennene fortsatt klådd på henne. Da jeg var i Dubai da jeg var 14/15 hadde jeg ingen problemer med å gå i bikini på stranda, men når det er 18/20+ åringer sier det seg selv at det tiltrekker visse menn. og sånn er det, uten at det er hennes feil. Er ikke sikkert de var muslimer en gang for den saks skyld, bare kåte menn.
      Dessuten er det ikke noe gerilja lov i Dubai akkurat. De lever av turister og er et velstående land. De dreper nok ingen turister selv om noen viser kløft.

    67. Kjenner jeg blir skikkelig sint når jeg leser dette innlegget! Fyfaen for en ekkel fyr, bra du slo til!! Og de som kommenterer her og faktisk FORSVARER måten han var på, dere er syke.

    68. De eneste fansa dine er små jenter som ikke vet bedre. Du som skrev dette i en kommentar, LEGG DEG!!! Det er ikke de små jentene som ikke vet bedre, det er deg og de andre som skriver sånnt!!! ekkle mennesker som deg er små spesielt i hode, oppdragelsen din er ikke god!! jeg er 17 snart 18 og jeg tror ikke det er bare de små som har et godt hjerte og vet hva respekt er! så la Isabel være, la hun kose deg i Dubai, og la hun kle seg som hun vil, eller er du sjalu for at det ikke er gutter etter deg? og vis Isabel syntes det var ubehagelig så er det det! VOKS OPP FOLKENS!!! Og la hun skrive overskriften som hun vil faen!
      dette måtte bare ut Isabel❤️❤️❤️ kos deg masse på reisen med bestisen din😚

    69. Badetøy som du har på deg, ER faktisk ikke normalt og sømmelig for en kvinne i Dubai. Der regnes burkini som minimumsbekledning. Mer vanlig er fullt påkledde kvinner som sitter og ser på barn og menn i familien bade. Food for thougt… Du kunne lett havnet i fengsel for det slaget. Vær glad du ble passet på av de ansatte. Du var griseheldig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg