VLOGG | DUBAI DAG 1

❥ DUBAI VLOGG DAG 1 ⎮ KLIPPET DU KOMMER TIL Å DØ AV. 

Her kommer den første vloggen fra reisen! Jeg har vlogget hver dag siden jeg kom hit, så jeg har to vlogger jeg kommer til å slippe fortløpende. Her er den første i rekka! Jeg vet at mange av dere har etterspurt å se litt mer av Dubai, og det får dere gjøre i videoene mine. Håper dere liker at jeg filmer! Jeg synes i hvert fall at det er veldig gøy. ❤️

Husk å abonner gratis på kanalen min her for å få med deg når jeg legger ut nye videoer. Klem!

31 kommentarer
    1. Jeg har lest mange av kommentarene dine når det kommer til puppene dine. Om at de ser rare ut og at noe ser litt feil ut med de, og alltid tenkt meg enig.. Men man ser jo tydelig nå i starten av videobloggen når du er i bikini at det ikke er noe galt med de.. Merkelig hvordan de får en utrolig rar fasong på noen bilder.. Jeg mener virkelig ikke dette som noe stygt, for ser jo helt tydelig i starten av denne videoen at puppene dine ser like bra ut som andre sine silikon pupper 🙂

    2. Burde kanskje ha sladdet den bilen’s registreringsnummer, eller sørget for at det ikke ble med i videoen.

    3. Det er litt trist at hver gang du reiser er det kun 2 ting som du er opptatt av: sol og feste. Det er masse å se, masse og gjøre i Dubai. Trodde du skulle vise oss byen og kultur. Men det eneste du gjør er å lete etter fest og party. Litt trist å se at du ikke ønsker å utvide blikket ditt litt. Det tror jeg hadde gjort bloggen din mer spennende også. Les deg opp, lær litt om stedet du skal til. Ikke vær så opptatt av glam hele tiden

    4. Jeg klarer ikke sette fingeren på hvorfor, men jeg får alltid et mye bedre inntrykk av deg av videoene dine. Fortsett med vlogger, det er såå gøy! Ikke tenk på at dere ikke fant en bra uteplass i Dubai, for det gjør dere i hvertfall på Bali. Anbefaler Bounty 💃🏻 Gleder meg til å se vlogger fra Bali, da jeg bodde der en liten periode. Men kunne ønske du viste oss litt mer av Dubai når du først er der

    5. Lite innholdsrikt liv ja. Har penger til å reise verden rundt også gjør du det, men bare ligger på en solseng, og fester. Kjedelig å besøke land etter land, men ikke kam fortelle noe om kultur, steder og landet generelt.

    6. Hei Isabell!
      Idag er du på 2 plass på blogg Norge. I det siste har du virkelig klart å oppdatere oss bra, og du har bevist at selvom du er på ferie så klarer du å blogge. Håper du selv forstår at så lenge du putter arbeid i det og blogger som du gjore i starten av din karriere så vil du ligge på 1-2 plass. Håper det gir deg motivasjon. Skal ikke mere til. Glad i deg! Kos deg i dubai.

    7. Hei! Kan du lage en vlog fra når dere er å shopper? Slik at man kan se kjøpesenteret og noen av butikkene, som f.eks Sephora? 🙂

    8. Dere burde sjekke ut en nattklubb som heter Cirque le soir,skal være ganske bra 😀 søk det opp på instagram

    9. Håper du videoblogger masse, både fra Dubai og Bali!
      Syntes det er utrolig morsomt å se på dere. Flotte jenter <3 Videoblogg masse!!

    10. Til og med eksen din har mer subscribers enn det du har på YouTube… ikke rart du er mest hatede bloggeren i Norge. Fordi du er bare helt blåst i hodet ditt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg