KIM KARDASHIAN BODDE HER

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NASIMI BEACH 🍸 ATLANTIS

Altså, wow… Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sagt det nå, men Dubai er seriøst det mektigste stedet jeg noensinne har besøkt. Det er så fint og flott her! Jeg får gåsehud så mange ganger i løpet av en dag. Det er nesten umulig å forklare, man må definitivt oppleve dette stedet selv for å forstå hvor sykt det er her. Vi dro først til Jumeira Beach, men der var det helt dødt. Istedenfor dro vi til Nasimi beach ved det enormt berømte hotellet Atlantis. Fun fact: her bor Kim Kardashian når hun ferierer i Dubai. Dere har kanskje sett episoden av KUWTK hvor hun bor der? Det er så sykt fint! Vi lå på stranden og nøt hele dagen mens vi drakk gode drinker og spiste nydelig mat. Det eneste som var litt kjipt (og sjokkerende) er at vannet var ekstremt varmt. Jeg har aldri opplevd noe lignende på en strand noensinne. Man kunne ikke akkurat kjøle seg ned med en dukkert, for å si det sånn. Det var litt spesielt. Jeg må bare si det igjen: jeg anbefaler alle å dra hit en eller annen gang. Det er så utrolig ubeskrivelig å være her. Denne byen er noe helt for seg selv. Definitivt det kuleste stedet jeg noensinne har reist til, og jeg har reist mye. Dubai er amaaazing!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BIKINITOPP HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

29 kommentarer
    1. Fine hoteller, bassenger, strender, shopping og mat. Kunne dette vært hvor som helst, eller har Dubai noe særpreg? Kultur? Natur?

    2. Det hadde vært gøy med en liste over alle land du har vært i 😀 og dine erfaringer fra de landene! Håper jeg en dag får reist til Dubai, men akkurat nå koser jeg meg gløgg i Australia <3 Hit må du også ta turen!

    3. Også lurer jeg på, får du ikke “stygg” skille når du har en sånn type bikini? 🙈 siden det er tråder rundt magen og sånn. Nå er du ganske brun, sånn at du kanskje ikke får mer farge men 🙂 hehe alltid lurt på det når jeg ser folk med sånn bikini, den er kjempe fin da!

    4. Åå du er så heldig! Elsker Dubai, eneste stedet jeg har vært der vannet var varmt nok til at jeg kunne bade haha! Nyt det! 🙂

    5. herregud, du er så pen! helt sykt hvor mye hat du får, kan ikke vere noe annet enn sjalusi! Håper du storkoser deg på ferie, det fortjener du 🙂

    6. Har du ikke respekt for kulturen med tanke på outfitten din idag? Minste toppen og korteste shortsen du kunne finne?

    7. du som har muligheten bør bruke tiden du har på å utforske kulturer, historie og natur. De fineste feriene jeg har vært på er de jeg gjør noe – drar på utflukter og oppsøker nye erfaringer, og ikke bare sitte ved bassenget eller stranden dagen lang. lite tips: bloggen blir mer spennende noe nytt, enn å bare se bilder av bikini og drinker.

    8. Du ser absolutt ikke ut som en gorilla uten sminke, skjønner ikke hvorfor noen kan skrive noe sånt. Men det får være en annen sak. Du er utrolig vakker uten sminke, var nok det vedkommende mente innerst inne. Så bra du har hatt en flott ferie, og håper Bali blir like bra. Har vært både i Dubai og på Bali selv, og du burde virkelig glede deg til Bali.
      Klem

    9. Hei. Sofie Nilsen er på vei til/er i Dubai, og sa at du reiste derfra i dag. Lyver hun eller er du fortsatt i Dubai?

    10. Ser nydelig ut der nede! Absolutt på ønskelisten å reise til både Dubai og Bali! Men spørsmål. . Når og hvordan får man beskjed om man er på liste og får VIP treatments på nox 13.oktober som du nevnte i tidligere blogginnlegg ? 😍 Så at kommentaren min var en av de 10 første så gleder oss!

    11. Går ikke an til å bli mer opptatt av seg selv enn hva du er.
      Du har vært i Dubai og skulle ta oss med. Nei. Hadde du tatt oss med hadde du vist oss Dubai. Ikke bilder av deg ved bassenget/bikini shoot eller resturanter. Dette er jo akkurat hva du gjorde i Rhodos og Oslo. Vis oss med smakfulle bilder med rå stemning. Men forstår at Pierre var fotografen mellom dere. Ta et kurs i å lære å se motiver. For det trenger du.

    12. Har du slått hodet ditt eller noe ? Du ? Reist mye ? LATTERLIGSTE jeg har hørt. Du drar på helgetur til Sverige og fyllatur til Rhodos. Jeg er 18 år og har allerede opplevd Mexico, Colombia, Vietnam, Sør Afrika, Mozambique, Egypt og Bali MM. Det at du kaller deg bereist er en helt latterlig påstand.

    13. Helt enig med Thea (17:08) her. Er også oppriktig nyskjerring på om du har opplevd noe som helst annet enn shopping, alkohol og å ligge ved bassengkanten.

    14. Isabell å ha reist mye kan du ikke si når det kun er Rhodos og London du har feriert i….. bevis meg gjerne feil.
      Joda også Mexico selvfølgelig, men da var du jo bare på luksushotell..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg